Citat:
Ursprungligen postat av
Hulebacken
Jag förstår. Menade hela den grejen med sexting* med minderårig och hålla sig i Spanien medans teamet rensade allt negativt. Som sagt, jag har inget över för Jocke. Du har bara lite skrev bild om vad en förebild är.
*redigerade skrivfelet
Om vi tänker på samma sextingfadäs så var det ju ett gäng smågrabbar som lurade honom att han skrev med en helt vanlig tjej, så det tycker jag nog inte han kan lastas för. Speciellt inte i kontrast till att Jocke skrev till en 16-åring att han önskar att han var hennes kompis när hon var 10 (T I O) och började röka. Frågar om hon kan ta långa halsbloss, om hon brukar röka i stövlar eller under sex.
Känner inte till det där med Spanien pga ingen koll på tidiga Anis, har nog bara sett videon där han ska försöka lära Jocke att DJa. Det kan man kanske lasta Anis för iofs, att han misslyckades kapitalt med det.

Men jag har inte skitmycket emot teamets uppstädning, för han bytte ju bevisligen bana och håller mig veterligen inte på och jagar folk bakom kulisserna eller jobbar aktivt för att riva sönder sin familjs liv.
Hur som helst, jag tog inte upp Anis i egenskap av förebild, jämförde bara andra stora youtubers som, till skillnad från Joakim Lundell, inte är radioaktiv för TV-produktioner och sponsorer.