2026-06-24, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
I mina trakter är det ett vanligt ord när man benämner någon av det motsatta könet. Men om det skulle uppdagas senare att han döms för misshandel så lär det inte påverka hans nya gulligull liv i staterna. Undrar hur hans engelska låter med skånsk dialekt?

Snarare vanligt i dina wite trash kretsar....att ni alltid skall avslöja er så lätt.
Citera
2026-06-24, 16:55
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Snarare vanligt i dina wite trash kretsar....att ni alltid skall avslöja er så lätt.
Ja, vi luktar alkohol, snus och svett. Till skillnad från dig och dina rosa klädda töntgelikar!
Citera
2026-06-24, 19:37
Medlem
Har sett honom ”in action” raggandes brudar på Stureplan. Väldigt ostabil och det brann i huvudet på honom när han fick nobben. Märkligt att han har kunnat ha en sådan lång tv-karriär med sitt hetsiga humör och taskiga kvinnosyn.
Nygift med en 22-åring som femtio-taggare efter två veckor säger allt. Speciellt om man är misstänkt för kvinnomisshandel. Då vill han säkert att hon intygar/vittnar hur FANTASTISK han är…
Citera
2026-06-25, 21:14
Moderator
Dr Kings avatar
Man undrar hur länge det kommer att hålla mellan Danne och hans 22-åriga brutta. Jag antar att det blir en sommar full av party där de båda drar linor och en breakup innan jul.

SVT är nog glada att de gav Danne foten för något år sedan. De hade nog inte varit särskilt lyckat med knark och misshandelsrubriker kring Danne samtidigt som han satt i VM-studion hos SVT.
Senast redigerad av Dr King 2026-06-25 kl. 21:17.
Citera
2026-06-30, 22:25
Medlem
showdowns avatar
Cissi Wallin hänger ut honom på sin Instagram.
Dags för en ny förtalsrättegång?
Citera
2026-07-01, 09:26
Medlem
Vad gör han i l.a? Vad jobbar han med? Känns mer som han gift sig med norskan som bor där och nu lever dom på förskottsbetalningen från tv4. Efter sommarn är pengarna slut och skilsmässan ett faktum. Sen är nanneskog helt bortglömd.
Citera
2026-07-01, 10:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Vad gör han i l.a? Vad jobbar han med? Känns mer som han gift sig med norskan som bor där och nu lever dom på förskottsbetalningen från tv4. Efter sommarn är pengarna slut och skilsmässan ett faktum. Sen är nanneskog helt bortglömd.
Han kallar sig "talangscout", men vad han faktiskt gör är osäkert. Min gissning är att tanken var att åka runt och kolla på matcher i de lägre serierna, hitta talanger och sedan försöka verka som agent åt dessa.
Citera
2026-07-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Har sett honom ”in action” raggandes brudar på Stureplan. Väldigt ostabil och det brann i huvudet på honom när han fick nobben. Märkligt att han har kunnat ha en sådan lång tv-karriär med sitt hetsiga humör och taskiga kvinnosyn.
Nygift med en 22-åring som femtio-taggare efter två veckor säger allt. Speciellt om man är misstänkt för kvinnomisshandel. Då vill han säkert att hon intygar/vittnar hur FANTASTISK han är…

Ja och han verkar ju trevlig och humoristisk i TV.
Citera
2026-07-01, 12:49
Medlem
Citat:

Blir nog kvar i L A nu. N@nnskog är reg som utvandrad. Det var han inte för typ 3-4 dagar sedan… 👀
Citera
2026-07-01, 14:58
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Blir nog kvar i L A nu. N@nnskog är reg som utvandrad. Det var han inte för typ 3-4 dagar sedan… 👀

Ja, Daniel har väl åtal att vänta för kvinnomisshandel och knark. Om han är utvandrad så blir det väl tredskodom i så fall.

Undra hur det går med att stanna i USA - om han blir fälld för narkotika. Daniels farsa (afro-amerikan) är väl jänk, undrar om det ”hjälper”… Hur ska han försörja sig därborta, han måste väl ha working permit tänker jag.

Om han blir fälld - och vill hälsa på sina fyra ungar i Svedala - så kan han ju knappast passera Arlanda obemärkt…

Det här blir en spännande utveckling…
Citera
2026-07-01, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han kallar sig "talangscout", men vad han faktiskt gör är osäkert. Min gissning är att tanken var att åka runt och kolla på matcher i de lägre serierna, hitta talanger och sedan försöka verka som agent åt dessa.

Åhfasen, ingen dum idé. Stort land så de nog fler killar som spelar boll där än i Sverige. Men desto fler tjejer då fotboll är mer av en tjejsport i staterna om jag inte missminner mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself

Märkligt. Varför följer man att utrega sig ? När man ändå har barn osv här och så fort? Kan de ha med misstanken om brott att göra? Blir han dömd i Sverige lär han ju åka ut från usa. Eller dom kanske inte lägger mkt tid på att hitta han men han kommer ju inte komma in i landet igen med domar.
Citera
2026-07-01, 17:36
Medlem
Citat:
Åhfasen, ingen dum idé. Stort land så de nog fler killar som spelar boll där än i Sverige. Men desto fler tjejer då fotboll är mer av en tjejsport i staterna om jag inte missminner mig.

Märkligt. Varför följer man att utrega sig ? När man ändå har barn osv här och så fort? Kan de ha med misstanken om brott att göra? Blir han dömd i Sverige lär han ju åka ut från usa. Eller dom kanske inte lägger mkt tid på att hitta han men han kommer ju inte komma in i landet igen med domar.

Misstanken är ju bekräftad i det åtal som väckts, sök på ’Folkkära ’ i detta delforum.
Han har väl dubbelt medborgarskap, pappan är ju amerikan. Gissningsvis lämnar han inte USA överhuvudtaget för en mycket lång tid framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in