2026-06-30, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Han hade umgänge även innan domen

Ingen har sagt något annat?

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Fast han hette bara Lodin ett bra tag. Tills N markerade sitt revir. Frågan är mer när i tid det hände. Något har ju uppenbarligen hänt precis tiden innan han skadade sig.

Aa, men då är ju skärmdumparna verkligen gamla för det står bara Lodin i dom.
Citera
2026-06-30, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Ingen har sagt något annat?

Aa, men då är ju skärmdumparna verkligen gamla för det står bara Lodin i dom.

Oklart vem de är han velar mellan, om nicci är kvinnan som han känner sig taskig emot eller om de är nån annan kvinna, oavsett är profilbilden från när han spelat i Karlstad, hur länge har han vart där? 2 år?
Hur som, once a cheater..
Citera
2026-07-01, 01:06
Medlem
Hade detta varit min dotter hade jag fan sagt stopp här ! Fattar inte detta. Förnekelse över V och ett helt maniskt beteende ! Helt galet är det.
Citera
2026-07-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Oklart vem de är han velar mellan, om nicci är kvinnan som han känner sig taskig emot eller om de är nån annan kvinna, oavsett är profilbilden från när han spelat i Karlstad, hur länge har han vart där? 2 år?
Hur som, once a cheater..

Exakt ! Det där är inte gammalt
Citera
2026-07-01, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Förlåt men är jag korkad? Står ju inget datum så denna konversation kan ha varit för 5 år sen tex?

Gör det inte under pågående konversation på min iPhone heller
Citera
2026-07-01, 08:19
Medlem
Jag fattar inte varför man gifter sig med någon som är en trulig pojke med keps som behöver kickar, sex, substanser i sitt liv. Kan det vara hon själv som släpper konversationen och allt för att kunna lämna med hus, barn och pengar utan att någon skyller på henne? Hon mår inte bra och är inte verklighetsförankrad. Hon behöver vänner. Riktiga vänner.
Citera
2026-07-01, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Jag fattar inte varför man gifter sig med någon som är en trulig pojke med keps som behöver kickar, sex, substanser i sitt liv. Kan det vara hon själv som släpper konversationen och allt för att kunna lämna med hus, barn och pengar utan att någon skyller på henne? Hon mår inte bra och är inte verklighetsförankrad. Hon behöver vänner. Riktiga vänner.

Speciellt när man vill framstå sig själv ha lite ”klass”.
Vore ju smart att då inte hämta nån grabb från högstadiet med sunkiga problem?
Herregud…. Trodde han var normal men somsagt, med tiden visar det olika sidor, de borde nicci prova innan hon blir på smällen med dessa män
Citera
2026-07-01, 10:29
Medlem
V verkar så omogen. Oavsett vilka det gäller.
Ang text datum/tid verkar det vara olika. Kollar runt i mina konv och på vissa står det en massa text och på andra ingenting. Om det har skickats många sms under en och samma dag till en person står det ingenting.

Undrar hur N mår i allt detta, om allt är sant med otroheten. Alla rykten. Det kan ju ingen blunda för innerst inne oavsett vad man visar utåt.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-07-01 kl. 10:42.
Citera
2026-07-01, 10:40
Medlem
Nicci kan inte må bra ! Varför tar inte J tag i situationen och hjälper henne. Kommenterarerna på hennes inlägg är ju hårresande även om jag oså tycker att både dansen och låten är hemsk så kulle jag inte skriva det där !
Hon ser manisk ut på alla videos kanske ännu mer på den sista.
Hon verkar inte ta till sig vad hennes man gör eller jag undrar vad som sker i det tysta. Bråkar dom ?
Hur har barnen det i detta ?
Jag tror inte konversationen är gammal den är dock borttagen på NS sida - undra vem som fick bort det inlägget ? Jag får inga datum och tider i en pågående konversation. Kanske var IF som la upp?
Citera
2026-07-01, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Nicci kan inte må bra ! Varför tar inte J tag i situationen och hjälper henne. Kommenterarerna på hennes inlägg är ju hårresande även om jag oså tycker att både dansen och låten är hemsk så kulle jag inte skriva det där !
Hon ser manisk ut på alla videos kanske ännu mer på den sista.
Hon verkar inte ta till sig vad hennes man gör eller jag undrar vad som sker i det tysta. Bråkar dom ?
Hur har barnen det i detta ?
Jag tror inte konversationen är gammal den är dock borttagen på NS sida - undra vem som fick bort det inlägget ? Jag får inga datum och tider i en pågående konversation. Kanske var IF som la upp?

Nej, precis. N kanske förtränger eller flyr från allt som uppdagats om V som ett sätt att överleva den värsta av drev.

Precis, man undrar mycket över hur de förhåller sig till barnen, både i konflikten till A där hela fam H är involverad och nu V:s otrohetsrykten.
Småflickorna är ju dagligen med och känner så lätt av om något inte är som det borde.

Tror, om jag får gissa att inlägget togs bort av den som lade ut det, eftersom det kan vara "känsligt" och finnas en risk för integritetsintrång.
Citera
2026-07-01, 11:04
Medlem
Tycker de visas tydligt att sålänge man är en del av hernestigarna ska man skyddas och lägga locket på, men direkt man bryter sig loss så brakas helvetet lös, just nu skyddas Viktor in i kaklet men direkt de inte duger för dom längre så kommer han få ett helvetet från fam. Rätt eller fel? Ingen aning, men ofantligt genomskinligt och pinsamt rent sagt
Citera
2026-07-01, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Nej, precis. N kanske förtränger eller flyr från allt som uppdagats om V som ett sätt att överleva den värsta av drev.

Precis, man undrar mycket över hur de förhåller sig till barnen, både i konflikten till A där hela fam H är involverad och nu V:s otrohetsrykten.
Småflickorna är ju dagligen med och känner så lätt av om något inte är som det borde.

Tror, om jag får gissa att inlägget togs bort av den som lade ut det, eftersom det kan vara "känsligt" och finnas en risk för integritetsintrång.

Ja så var det säkert alt hot från Hernestigs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in