Citat:
Ursprungligen postat av
Dansandemusen
Nicci kan inte må bra ! Varför tar inte J tag i situationen och hjälper henne. Kommenterarerna på hennes inlägg är ju hårresande även om jag oså tycker att både dansen och låten är hemsk så kulle jag inte skriva det där !
Hon ser manisk ut på alla videos kanske ännu mer på den sista.
Hon verkar inte ta till sig vad hennes man gör eller jag undrar vad som sker i det tysta. Bråkar dom ?
Hur har barnen det i detta ?
Jag tror inte konversationen är gammal den är dock borttagen på NS sida - undra vem som fick bort det inlägget ? Jag får inga datum och tider i en pågående konversation. Kanske var IF som la upp?
Nej, precis. N kanske förtränger eller flyr från allt som uppdagats om V som ett sätt att överleva den värsta av drev.
Precis, man undrar mycket över hur de förhåller sig till barnen, både i konflikten till A där hela fam H är involverad och nu V:s otrohetsrykten.
Småflickorna är ju dagligen med och känner så lätt av om något inte är som det borde.
Tror, om jag får gissa att inlägget togs bort av den som lade ut det, eftersom det kan vara "känsligt" och finnas en risk för integritetsintrång.