2026-06-30, 22:25
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Jag antar att detta var vid en plats som inte låg alltför långt bort från ett invandrarområde. Blattarna verkar ha svårare att hitta till platser ute på landsbygden, även om de ligger strax utanför stad.
Det gällde för 20 år sedan att man skulle undvika vissa badplatser nära allmännyttiga hyreshus eller badplatser med bra bussförbindelser. Nu har alla MENA bil och man får undvika alla badplatser med någon form av parkering inom 30 km från stan.

Vill man bad gäller det att vara morgontidig och fly kring lunch när grill- och skrän-gänget rullar in.
2026-06-30, 22:37
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Bra beskrivet. Ja det är verkligen så de ser andra människor med "fel" åsikter. För det är ju just det enligt dem. Fel. För deras är den enda rätta och den sanna. Det finns ingen plats för andra åsikter utan dessa måste "omskolas" då de är felaktiga. Teorier som "blank slate" och "socioekonomiska faktorer" behandlar de som ren fakta och inte just teorier.

När man sedan pekar ut hyckleriet att de inte alls lär som de lever så blir det oftast något liknande som detta: "Jag har förtjänat detta, om du hade varit lika duktig som mig hade du kunnat haft något liknande." De fortsätter alltså med det nedlåtande bemötandet där de inte tilltalar en som en medmänniska.
Stämmer helt. De största mångkulturförespråkarna och SD-hatarna i min omgivning bor i villor i den fina delen av stan (införskaffade via karriär, arv eller giftermål), naturligtvis med pool. Sommaren spenderas det garanterat mångkulturfria sommarhuset och man reser gärna runt och hälsar på vänner i deras sommarhus i Grebbestad, Öland, Gotland eller Simrishamn.
2026-06-30, 22:37
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Mes eller? Stå upp för din familj nästa gång tönt!

Ska han inflr sina barn börja slåss med ett par blattar?

Jag hade samma jävla erfarenhet med på det mycket mindre kokpunkten i Västerås. 80% blattar. Jag tror de ljuger hur många blattar som finns i Serige.
2026-06-30, 22:38
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Ska han inflr sina barn börja slåss med ett par blattar?

Jag hade samma jävla erfarenhet med på det mycket mindre kokpunkten i Västerås. 80% blattar. Jag tror de ljuger hur många blattar som finns i Serige.

Att stå upp för sin familj behöver inte innebära våld. Är du invandrare eller? Lär dig heder idiot!
2026-06-30, 22:40
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Tack! Få saker är så tröttsamma att läsa som texter med frekvent misshandel av ” de” och ” dem”. Betydligt bättre att i sådana fall använda det vulgära ” dom” ( i skolan fick vi noga veta att detta endast fick användas i dagböcker och personliga brev). Men till Flashback duger det gott.

Annars är det en viktig text som så tydligt belyser i vilken katastrofal riktning Sverige går. Det är tydligt att vi svenskar nu måste avstå från att besöka sådana ställen vi tidigare besökte med nöje. Personligen har jag aldrig gillat besöksmål som ex Sommarland , men jag gillar att bada. Där har vi helt fått byta vanor och söka oss till små badplatser långt bort. De fina badställen vi brukade bada på är nu helt övertagna av totalt hänsynslösa blattar( ja, jag gillar egentligen inte ordet men som de beter sig så förjänar de att kallas kackerlackor). Det är grillning ( grill-och eldningsförbud), det är vattenpipor, det är dånande arabpop och horder av skränande blatteungar som aldrig får en tillsägelse eller ens uppsikt av de tjattrande vuxna. De springer helt hänsynslöst omkring och jagar de stackars änder som inte hunnit fly. Att åka dit med en dotter i övre tonåren är som att be att förvandlas till en eldsprutande drake-hon blir skamlöst avklädd med blicken från gloende och visslande blattegrabbar.
Ingen har ens hört ordet HÄNSYN!

Jag är så jävla arg att vi varit så förbannat kravlösa, att vi inte krävt att dessa Mena ska skärpa sig och lära sig att bete sig! Jag är också förbannad över att vi svenskar blir bortträngda från vårt eget land, från ställen som tidigare var ok att besöka , på grund av att vi importerat Mellanöstern och deras gapiga, pushiga, dominansbeteende där hänsyn ses som svaghet!

Snart stämmer inte orden i nationalsången längre ” du tysta, du gläjerika sköna” är om en inte alltför avlägsen framtid ett minne blott…
Många mågnkulturförespråkande kvinnor är ju samtidigt riktiga Karen-typer. Det är ju en fantastisk diskrepans att acceptera MENA-kaos, samtidigt som män är en Karen.
2026-06-30, 22:45
Medlem
Sillberts avatar
Sydstaterna i USA på 60-talet: När man inte längre fick köra apartheid fyllde man helt enkelt igen poolerna och bulldozrade lekparkerna.

https://www.theguardian.com/world/2015/aug/04/black-children-swimming-drownings-segregation

Har en släkting i USA och enligt honom är det vanligt att vita är med i en "Country club" för att slippa den värsta mångkulturen i poolen.
2026-06-30, 22:51
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Att lösa det blir svårare ja, jag kan bara peka ut behoven hos svenskarna. Det skulle behövas striktare regler och fler ordningsvakter till att börja med. Dyrt blir det förmodligen också.

Alternativet är att svenskar slutar semestra i Sverige och söker sig utomlands till lugnare områden. Någon kommer att erbjuda dessa tjänster för efterfrågan finns det definitivt.
Var på Gran Canaria på ett Ving all-inclusive-familjehotell förra året. Nästan enbart vita nordbor och de som inte var vita var mestadels partners till vita. Mycket trevligt.

Lite ledsamt att man måste åka utomlands för att kännas svenskt......
2026-06-30, 22:53
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja, den svenska medelklassen får besöka vattenparker i Spanien, Polen eller Thailand i stället.

Medan de i Sverige numera är no-go zoner.
Tips: Läs recensionerna innan ni åker till en vattenpark i Thailand. De har många turister från Indien numera......
2026-06-30, 23:05
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Ja det här var läsning som fick en få ett gott skratt...sent ska syndarna vakna.

Alltid komiskt när folk vaknar två minuter innan midnatt och upptäcker att det snart är midnatt... jo tjena...personen som gjort detta inlägg är förmodligen en av dem som föraktat, hånat och svartmålat SD-röstare tills det drabbat honom själv.

HAR DU INTE FATTAT DET HÄR FÖRRÄN NU?
2026-06-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Tips: Läs recensionerna innan ni åker till en vattenpark i Thailand. De har många turister från Indien numera......

De förvandlar dessa vattenparker så att de liknar Ganges floden så det blir precis som hemma.
2026-06-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ja, jag saknar verkligen den tiden då politiker faktiskt brann för något på riktigt, och då politiken i varje fall till stor del handlade om att människor skulle få det bättre.

Nu gör de medvetet så att vi får det sämre i stället.
Tar bort möjligheten för föräldrar att själva välja hur de vill fördela föräldrapenningen - det gör staten numera åt dem.
Ta bort parkeringsplatser lite överallt så att butiker i stadskärnan dör.
Osv.
Och de är öppet skadeglada över det de åstadkommer.

Nästa projekt: Bygg hyreslägenheter för somalier i de svenska villaområdena.

Ja dom boende i villaområdena älskar ju mångkulturen, så vad är problemet?
Titta på hur dom röstar, dom älskar ju detta patrask, så vad är problemet?
2026-06-30, 23:42
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ja tänk att komma hit och förvänta sig typ ABBAs och Astrid Lindgrens Sverige. Och så mötas av...detta.

Tycker de japanerna borde få pengarna tillbaka.

Sverike lever på gamla meriter, snart sinar intresset för det här toklandet. Kommer kanske inte förta från antalet turister. Japanerna och kineserna resar till länder som Polen istället, medans våra turister byts ut med sandfolken de också.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-06-30 kl. 23:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in