Citat:
Ursprungligen postat av
Hurt-Åke
Rätt korkat att åka dit utan att gjort lite undersökningar innan. Alla såna där ställen har invaderats av den vackra mångkulturen med allt vad det innebär.
Sen ett tips i all välmening: Skriv "dom" eftersom du inte kan skilja på de/dem. Det gör texten lättare att läsa för oss andra. Det är helt ok att skriva "dom" på ett banalt internetforum. Att skriva "dem" hela tiden är efterblivet och skadar andras hjärnor.
Tack! Få saker är så tröttsamma att läsa som texter med frekvent misshandel av ” de” och ” dem”. Betydligt bättre att i sådana fall använda det vulgära ” dom” ( i skolan fick vi noga veta att detta endast fick användas i dagböcker och personliga brev). Men till Flashback duger det gott.
Annars är det en viktig text som så tydligt belyser i vilken katastrofal riktning Sverige går. Det är tydligt att vi svenskar nu måste avstå från att besöka sådana ställen vi tidigare besökte med nöje. Personligen har jag aldrig gillat besöksmål som ex Sommarland , men jag gillar att bada. Där har vi helt fått byta vanor och söka oss till små badplatser långt bort. De fina badställen vi brukade bada på är nu helt övertagna av totalt hänsynslösa blattar( ja, jag gillar egentligen inte ordet men som de beter sig så förjänar de att kallas kackerlackor). Det är grillning ( grill-och eldningsförbud), det är vattenpipor, det är dånande arabpop och horder av skränande blatteungar som aldrig får en tillsägelse eller ens uppsikt av de tjattrande vuxna. De springer helt hänsynslöst omkring och jagar de stackars änder som inte hunnit fly. Att åka dit med en dotter i övre tonåren är som att be att förvandlas till en eldsprutande drake-hon blir skamlöst avklädd med blicken från gloende och visslande blattegrabbar.
Ingen har ens hört ordet HÄNSYN!
Jag är så jävla arg att vi varit så förbannat kravlösa, att vi inte krävt att dessa Mena ska skärpa sig och lära sig att bete sig! Jag är också förbannad över att vi svenskar blir bortträngda från vårt eget land, från ställen som tidigare var ok att besöka , på grund av att vi importerat Mellanöstern och deras gapiga, pushiga, dominansbeteende där hänsyn ses som svaghet!
Snart stämmer inte orden i nationalsången längre ” du tysta, du gläjerika sköna” är om en inte alltför avlägsen framtid ett minne blott…