Tycker att domen att det va sexuellt övergrepp verkar lite hård...
Gubbar med mycket pengar sitter o bjuder unga tjejer på sprit i en bar och alla e nöjda o glada.
Han tafsar på henne innanför brallorna flera gånger och allt verkar ok..
Sen när de byter till en vip avdelning och hon inte fick komma med då va det sexuella övergrepp plötsligt..
Sitter man och dricker med en brud o får pilla på insidan av låren eller på musen utan att tjejen säger ifrån så är ju hon med på noterna..
Menar bara normalt sätt om man tafsar på en tjej och hon inte vill det så blir det kaos direkt man kan knappast trycka in handen i jeansen på en tjej flera gånger om hon inte godkänner det i en fest lokal full med folk..
Självklart kan hon agera avvisande för att det är folk som kan se det i lokalen och att det blir pinsamt men har hon inte sagt ifrån eller avbrutit honom de första gångerna så va hon 100% med på noterna..
Sedan ingen aning om hon va full eller liknande men om en ung tjej på krogen låter en äldre man pilla på hennes intima delar utan att hon skriker eller springer iväg så tycker jag det verkar som att hon va med på noterna..
Svårt o veta i efterhand vad som hände och varför det helt plötsligt inte va ok mer och varför det skedde en anmälan

Om jag bjuder en brud på drinkar och hon låter mig pilla mellan benen medans vi sitter där så skulle jag se det som att hon har för avsikt att ligga med mig