2026-06-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betraktare92
Fräscht resonerat. Så är det givetvis. Och kvinnan och hennes vänner har lyckats lura hela rätten. Sexualbrott är blott ett påhitt av illvilliga fruntimmer som vill sätta dit helylle män!
Nu var väl inte han helylle, men vem fan har inte tagit innanför trosorna på någon fnissande tjej, det liksom ingår.

Det nya nu är att anmäla när fnisserflickan inte fick som hon ville.

Jag funderar på om kärringarna som nu regerar aldrig varigt kåta och gjort snuskiga saker. Fan så många gånger jag borde blivit anmäld.

Liksom, är man en man om man inte varit där nere?
Senast redigerad av Stiffinger 2026-06-30 kl. 22:36.
Citera
2026-07-01, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dotslash
Härligt. Bostadsmäklarer är något av det mest onödiga som finns. Tillför absolut ingenting och är i sin natur partisk. Det existerar endast på grund av tradition. Varje mäklare som finns bör ärligt talat fundera på vad dom tillför världen med sitt skitjobb.
Någon måste ju såklart ha kontakt med säljaren samt visa lägenheten och få kunden att känna sig trygg med affären. Det finns såklart en anledning till att vissa mäklare är duktigare på sitt jobb än andra mäklare.
Visst, i framtiden lr det kanske en robot som sköter allt detta, men just nu ser det ut på detta sätt. Men denne karl får troligtvis leta efter ett nytt jobb utifall denna dom står sig.
Citera
2026-07-01, 02:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Jag tror att det gick till så här, mäklaren och hans kompisar bjussade tjejerna på dyrt bubbel, tjejerna var imponerade och fnissade så porrigt de kunde för varje glas som hälldes upp. Flashade sina sillisar i sina tajta känningar, och visade hur mycket de ville.

När sedan mäklaren inte ville ha med drinkludret, för det kan inte handla om annat, hem, så gick proppen hos henne. Den där handen som hon tidigare hade gillat ha innanför trosan blev plötsligt ett skäl till anmälan. Speciellt då hon insett att han inte bara hade pengar till hennes skumpa utan även var känd.

Hade hon följt med hem hade hon såklart blivit gravid.

Jag tror att du inte är läskunnig, det står att hon hade byxor,
Citera
2026-07-01, 07:42
Medlem
Personligen så känner jag att det inte spelar så stor roll om det blir en friande dom i hovrätten. Räcker att läsa FUP och Daniels egen utsago om vad som hänt under kvällen för att inse vilket tragiskt liv snubben lever. 40 år, tar stolthet i att dra till Båstad och hänga i vip-rum med spritbord. Hånglar upp en 19-åring och bedrar sin fru där hemma i lyxiga lägenheten i Götet. Yta och fasad. Snälla väx upp. Det där är beteende endast värt en 20-åring. För fan.
Citera
2026-07-01, 07:49
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alveol
Varför är jag inte ens lite förvånad? Slisket har äcklat sig sen jag första gången mötte honom på en lägenhetsvisning 2016. Jag har konsekvent vägrat att titta på bostäder han visat/varit inblandad i sen dess.
Ytterst obehaglig person.

Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Jag tror att det gick till så här, mäklaren och hans kompisar bjussade tjejerna på dyrt bubbel, tjejerna var imponerade och fnissade så porrigt de kunde för varje glas som hälldes upp. Flashade sina sillisar i sina tajta känningar, och visade hur mycket de ville.

När sedan mäklaren inte ville ha med drinkludret, för det kan inte handla om annat, hem, så gick proppen hos henne. Den där handen som hon tidigare hade gillat ha innanför trosan blev plötsligt ett skäl till anmälan. Speciellt då hon insett att han inte bara hade pengar till hennes skumpa utan även var känd.

Hade hon följt med hem hade hon såklart blivit gravid.
Här har vi ju lite olika syn på saken. En från någon som säger sig ha upplevt den tilltalades beteende och inte vill vara i närheten. Och en killgissning?

Säger inte att någon har rätt eller fel men om Danne är så fri från spärrar att han försökt sig på grejer vid visningar finns det säkert fler som upplevt obehagligt beteende från honom.
Citera
2026-07-01, 07:51
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betraktare92
Personligen så känner jag att det inte spelar så stor roll om det blir en friande dom i hovrätten. Räcker att läsa FUP och Daniels egen utsago om vad som hänt under kvällen för att inse vilket tragiskt liv snubben lever. 40 år, tar stolthet i att dra till Båstad och hänga i vip-rum med spritbord. Hånglar upp en 19-åring och bedrar sin fru där hemma i lyxiga lägenheten i Götet. Yta och fasad. Snälla väx upp. Det där är beteende endast värt en 20-åring. För fan.
Visst, mannen är kanske en tragisk förvuxen tonårskille men vem fan är inte det? Om vi ska såga hans karaktär får väl någon starta en skvallertråd om han ska räknas som kändis. Att vara ett manchild är inget brott (än).
Citera
2026-07-01, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Visst, mannen är kanske en tragisk förvuxen tonårskille men vem fan är inte det? Om vi ska såga hans karaktär får väl någon starta en skvallertråd om han ska räknas som kändis. Att vara ett manchild är inget brott (än).

Inget brott nej. Men räcker för att jag ska tappa respekten för honom. Inte den typen av man jag själv eftersträvar att vara direkt.
Citera
2026-07-01, 08:10
Medlem
Kan någon som har FUP ladda upp denna?
Citera
2026-07-01, 10:49
Medlem
S.Jorgens avatar
Aldrig hört talas om honom. Han gav sig på fel tjej i fyllan.
Iallafall är han fastighetsmäklare/franchisetagare. Gissar att han kommer fortsätta driva kontoret även om han inte själv får förmedla.

Sexuella överträdelser låter ofta som rena överfallsvåldtäkter. Oftast är det inte så.

Ibland anmäler tjejer s.k falsk angivelse då de tycker att killen varit dum och inte velat bli tillsammans efter en tillbringad natt.
Ibland kan tjejen ånga sig efter att ha konsulterat med väninnorna och måste då på inrådan anmäla.

Killar/män har rent biologiskt en starkare sexdrift.
Några behöver besöka prostituerade, andra konsumerar stora mängder porr.
Får en tjej frågan om sex från okänd kille utdelar hon en örfil och springer sedan skrikandes därifrån.
Får en kille samma fråga från en tjej letar han upp lämplig plats direkt!
Fråga random kille i relation om han är nöjd med sexlivet.

Det är denna ojämna balans om synen och driften som gör livet riskabelt för killar/män.
Citera
2026-07-01, 17:26
Medlem
Gsmtekniks avatar
Tycker att domen att det va sexuellt övergrepp verkar lite hård...
Gubbar med mycket pengar sitter o bjuder unga tjejer på sprit i en bar och alla e nöjda o glada.
Han tafsar på henne innanför brallorna flera gånger och allt verkar ok..
Sen när de byter till en vip avdelning och hon inte fick komma med då va det sexuella övergrepp plötsligt..
Sitter man och dricker med en brud o får pilla på insidan av låren eller på musen utan att tjejen säger ifrån så är ju hon med på noterna..
Menar bara normalt sätt om man tafsar på en tjej och hon inte vill det så blir det kaos direkt man kan knappast trycka in handen i jeansen på en tjej flera gånger om hon inte godkänner det i en fest lokal full med folk..
Självklart kan hon agera avvisande för att det är folk som kan se det i lokalen och att det blir pinsamt men har hon inte sagt ifrån eller avbrutit honom de första gångerna så va hon 100% med på noterna..
Sedan ingen aning om hon va full eller liknande men om en ung tjej på krogen låter en äldre man pilla på hennes intima delar utan att hon skriker eller springer iväg så tycker jag det verkar som att hon va med på noterna..
Svårt o veta i efterhand vad som hände och varför det helt plötsligt inte va ok mer och varför det skedde en anmälan
Om jag bjuder en brud på drinkar och hon låter mig pilla mellan benen medans vi sitter där så skulle jag se det som att hon har för avsikt att ligga med mig
Citera
2026-07-01, 22:09
Medlem
Kan någon ladda upp fupen , tror inte det är Daniel han är för slipad kille
Citera
2026-07-01, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetalltisverige
Kan någon ladda upp fupen , tror inte det är Daniel han är för slipad kille

Det är Daniel. Jag har läst både FUP och dom. Det är bara att du mejlar Gbg tingsrätt och anger snubbens personnummer och begär ut materialet själv. Det tar dig fem minuter och du kommer att ha filerna hos dig imorgon förmiddag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in