2026-06-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linniepinnie
Nu får du nog ta på dig glasögonen och läsa igenom allt igen. Det är två män med samma namn. En som skrev ett inlägg på Facebook och som INTE är GM. Den andra är mannen som är misstänkt GM.

Jag struntar i glasögonen eftersom jag fick det så bra förklarat 🤩 men nu är jag med. Blir bara jobbigt när de skrivs om 2 personer med samma namn osv.
Citera
2026-06-30, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThisFuckThat
Den F vars fru blev antastad i hemmet har inte lagts ut som GM i tråden alls. Han är en person som känner både GM och BO och hade gjort inlägg på BOs facebook som bekräftade allt men inlägget sen togs bort.

Det var jag som missförstod. Tyvärr. Men har nu fått det förklarat. Missförstod endast av den mänskliga faktorn, att det var samma namn och jag antagligen läste för fort. Men nu vet jag
Citera
2026-06-30, 20:23
Medlem
https://facebook.com/events/s/namninsamling-for-att-jag-ska-/1772500163191841/

Anser sig själva vara en "superpappa" också.
Citera
2026-06-30, 20:23
Medlem
Har mött Fredde ett antal gånger och i nyktert tillstånd en otroligt trevlig och snäll kille. Men uppenbart har han stora psykiska problem som han har dämpat eller förstärkt med droger. Märkligt att han inte blivit omhändertagen tidigare. Tragiskt är det, men nu får vi hoppas att han får både fängelse och extremt välbehövlig vård.
Citera
2026-06-30, 20:26
Medlem
Citat:

Du ser väll allt kul han gör med sina döttrar i alla klipp han lagt upp?
Citera
2026-06-30, 20:46
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Samma person som skrev inlägget har inte gjort något åt mannen som överföll hans gravida sambo så tuff är han.
Öga för öga va det han skrev.

Finns det något inlägg om den händelsen o vet man vem gärningsmannen var?
Citera
2026-06-30, 20:50
Medlem
Citat:

Socialtjänsten hade bevisligen rätt om superpappan mördade sin vän och dessutom lät vännen ligga död i dagar. Barnen får det bättre utan honom.
Citera
2026-06-30, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Du ser väll allt kul han gör med sina döttrar i alla klipp han lagt upp?

Alltså, sånt är svårt. Det som syns på videor är ju inte alltid hela ens vardag... men å andra sidan. Han kan fortfarande vara en jättebra pappa mot sina barn samtidigt som han inte är bra alls mot andra. Eller, t.o.m slår ihjäl någon. Såklart faktumet att han bragt en annan människa och livet och faktumet att han öht begår vilka brott som helst som kan beröva hans barn tiden med honom gör honom inte till en bra pappa. Men i barnens ögon kanske han är guld värd.
Citera
2026-06-30, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madzmrwk
Alltså, sånt är svårt. Det som syns på videor är ju inte alltid hela ens vardag... men å andra sidan. Han kan fortfarande vara en jättebra pappa mot sina barn samtidigt som han inte är bra alls mot andra. Eller, t.o.m slår ihjäl någon. Såklart faktumet att han bragt en annan människa och livet och faktumet att han öht begår vilka brott som helst som kan beröva hans barn tiden med honom gör honom inte till en bra pappa. Men i barnens ögon kanske han är guld värd.
Ja, en otrolig fin pappa som gav all sin kärlek till sina barn. Men, samtidigt misshandla, hota och förstörde för deras mamma.
Citera
2026-06-30, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Ja och därför polisen kom hem till F*ed*ik idag och av en slump hittade J*hannes.

Knarkare båda tvp
Bo sålde ladd ingen av dom va några laglydiga personer
Jagade barn med kniv i cenrum
Summan 2 missbrukare borta.
Tragiskt att utfallet blir som det blev.
Citera
2026-06-30, 21:02
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miradoux
Har mött Fredde ett antal gånger och i nyktert tillstånd en otroligt trevlig och snäll kille. Men uppenbart har han stora psykiska problem som han har dämpat eller förstärkt med droger. Märkligt att han inte blivit omhändertagen tidigare. Tragiskt är det, men nu får vi hoppas att han får både fängelse och extremt välbehövlig vård.

Fredrik är väldigt snäll och lugn när han är nykter. Han brydde sig om sina barn mer än nåt annat och var rätt knäckt för att han fuckat upp det, blev lämnad av barnens mamma och inte fick ha någon direkt kontakt med barnen. Vet också att han va motiverad att skärpa till sig just för att kunna få kontakten tillbaka med döttrarna.
Tyvärr blir han dum i huvudet när han knarkar. Framförallt på benzo.
Han har haft flera insatser de senaste åren och fått hjälp för sitt missbruk och beteende. Bland annat anstalt och vård.
Han kom nyligen tillbaka till Landskrona från en av dessa insatser och hamnade ganska direkt i trubbel och konflikter. Pratade med honom senaste för 2-3 veckor sedan.
Är inte säker på om det är en av dessa konflikter som har eskalerat eller om det är en spontan konflikt med en polare ( offret Johannes).
Det är hur som helst väldigt tråkigt det som har hänt.
Citera
2026-06-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miradoux
Ja, en otrolig fin pappa som gav all sin kärlek till sina barn. Men, samtidigt misshandla, hota och förstörde för deras mamma.

Känner ju varken honom eller mamman. Och vet inget av deras liv. Jag skrev också klart och tydligt att man lägger ju inte ut allt på sin vardag. Men då lär han få sitta inne ett tag eller få vård. Och förhoppningsvis så kan mamman till hans barn skapa en trygg samvaro och liv för sig och sina barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in