Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Skönt att utvecklingen går framåt.
Vad som är framåt i utvecklarens perspektiv är inte ett mått på framsteg.
Lagstiftningen i Sverige har antagit så orimliga proportioner,
i synnerhet inom områden som direkt eller indirekt är relaterade till funktioner
inom biologisk fortplantning, att många talar om "polisstat" och fascism.
Men det är mycket värre än så.
Historiska fall av fascism och liknande har trots drakoniska straffskalor i de flesta fall
varit fungerande samhällen med en viss rättssäkerhet.
Men i den kvinnligt styrda polisstaten finns inget av detta.
Sverige m.fl länder har redan passerat medeltiden och är på väg mot apstadiet i djungeln
vad "utvecklingens" färdrikning beträffar.
Historiskt har kvinnor alltid betraktats som "intellektuellt funktionsnedsatta".
En nedsättning som numera diagnostiseras medicinskt lika godtyckligt som ovetenskapligt.
Alla de biologiska begränsningar som statistiskt hindrar mänskliga framsteg förnekas och vänds till
sin motsats.
Dels som ett önsketänkande och dels som en motreaktion på den felaktigt tillämpade rasbiologi
som tidigare ledde till krig och folkmord.
Någon undrade vilka "nollor" som stiftar lagar, som ledde till 3 år fängelse för "våldtäkt" enligt
"samtyckeslagen".
Jag skrev då att kvinnorna stiftar lagarna, men menade inte att dessa var "nollor", då deras
historiskt omtalade oduglighet, i synnerhet som lagstiftare inte kan ligga dem till last, då nedsättningen
är naturlig i form av en biologisk begränsning.
Nollorna är såna som statsministern och justitieministern, och inte minst partiledaren för SD.
Kvinnornas obehöriga intrång i sammanhang där de förr var permanent förbjudna, har banat väg
för de odugliga männen, alltså nollorna.
Ribban för ett intellektuellt minimikrav har sänkts till ett lågvattenmärke genom
den kvinnliga närvaron, så att allt från svenska män i form av alkoholiserade tattare från underklassen,
till invandrade terrorister från Nordafrika hamnar i paritet med den kvinnliga majoriteten
i maktens korridorer.
Denna könskvotering eller vad man vill kalla det för har resulterat i att "utvecklingen går framåt"
raka vägen till djurriket.
Jag vill vara så oförskämd och empatibefriad, att jag än en gång vill påminna om att kvinnornas
människoliknande utseende inte nödvändigtvis är ett tecken på intelligens.