2026-06-20, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Det uttalandet har jag helt missat, du har ingen länk? Det låter verkligen som Lisen, men det är mycket möjligt att det är någon syster. Det går åtminstone inte att förneka att det är väldigt likt Lisens röst.

Det där samtalet är legendariskt på sociala medier, framför allt delen när man säger "då ska jag. . . . då ska jag. . ." utan att komma på vad fan han ska göra!!

Jag har hela tiden tyckt att det låter mer som en ung kille än en vuxen kvinna (eller barnkvinna) på slutet. Det låter mer som en grabb i 10 till 11-års åldern.
Citera
2026-06-21, 02:28
Medlem
Inte bara en chilenare i detta fall värkar de som. Fler värkar kunna utvisas.
Det värkar röra sig om ett annat avskum oxå, Joaquin Miranda är god vän med bog-rodde och har setts till med honom vid båthamnar och med många trashiga pundar brudar.

Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Bra grävt, har åtal väckts än? Om Rod inte är medborgare i Sverige hoppas jag att han utvisas hem till Chile.
Citera
2026-06-21, 02:41
Medlem
knark-kungens avatar
Jag undrar om denna släkting till Lisen hjälpt Anjo att tvätta brottspengar, det här är kanske större än vad vi tror?
Citera
2026-06-21, 11:45
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag undrar om denna släkting till Lisen hjälpt Anjo att tvätta brottspengar, det här är kanske större än vad vi tror?
Skulle inte förvåna mig det minsta om så vore fallet. Just nu går det ju uruselt för Anjo så blir svårt att försörja en glupsk familj på två stora vuxna och tre hungriga barn!

Kanske blir att sysselsätta sig med lite olagligheter vid sidan om för att få lite mer klirr i kassan.
Citera
2026-06-22, 09:41
Medlem
STALK3Rs avatar
Det finns ingen stämningsansökan att få ut än, men här har ni misstankarna som finns mot Rodrigo Saldes Vargas:

https://imgur.com/a/h6Gno31

Han är häktad fram till den 29:e juni som det ser ut just nu, men åklagaren kommer säkert begära förlängd åtalstid.
Citera
2026-06-30, 10:43
Medlem
STALK3Rs avatar
Åklagaren har begärt förlängd åtalstid till den 13:e juli:

https://gofile.io/d/lln0K9

Rodrigo Saldes Vargas är fortsatt häktad.
Citera
2026-06-30, 12:43
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Det finns ingen stämningsansökan att få ut än, men här har ni misstankarna som finns mot Rodrigo Saldes Vargas:

https://imgur.com/a/h6Gno31

Han är häktad fram till den 29:e juni som det ser ut just nu, men åklagaren kommer säkert begära förlängd åtalstid.
Är han inte lite väl gammal för att springa runt och leka gangster?

Kul att sitta på anstalt i hans ålder, när andra går ner i arbetstid och börjar göra sig redo för pension då sitter han i en cell med random 20 åring.

Snyggt jobbat Rodde, morsan är nog stolt.
Citera
2026-06-30, 20:23
Medlem
Telepatisks avatar
Är han för ful för att fotograferas? Det verkar ju inte finns en enda bild på honom?

Han är ju inte ens svensk medborgare? Någon som vet om systern Lisen är svensk medborgare?
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Kul att sitta på anstalt i hans ålder, när andra går ner i arbetstid och börjar göra sig redo för pension då sitter han i en cell med random 20 åring.

Haha, han har ju inte talets gåva direkt heller.. han lär ju åka på däng på kåken
Citera
2026-06-30, 21:35
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Är han för ful för att fotograferas? Det verkar ju inte finns en enda bild på honom?

Han är ju inte ens svensk medborgare? Någon som vet om systern Lisen är svensk medborgare?

Haha, han har ju inte talets gåva direkt heller.. han lär ju åka på däng på kåken
Tänk när det kommer fram ar han gillar att knulla n*gerungar.
Citera
2026-07-01, 14:02
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tänk när det kommer fram ar han gillar att knulla n*gerungar.
Haha, då jäklar ska han rentvås!

Intressant att följa detta rättsfall ändå!
Citera
2026-07-01, 14:04
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha, då jäklar ska han rentvås!

Intressant att följa detta rättsfall ändå!

Blir kul på anstalten.
Citera
2026-07-01, 18:51
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Detta var ett medvetet drag av den homosexuella kåtbocken Rodrigo. Tänk vad många negerungar som finns på anstalten som Bög-Rodde kan "knulla personligen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in