2026-05-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Vilka är hon där med? Hela landslaget är väl i Riksgränsen
Hon är antagligen där för att testa skidor
Citera
2026-05-27, 07:59
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Vilka är hon där med? Hela landslaget är väl i Riksgränsen
På de bilder hon lagt ut syntes inga andra åkare så gissar att hon kör ett eget läger eller är där helt på egen hand.
Citera
2026-05-30, 13:31
Medlem
Sundling vill satsa på ett till OS enligt ny intervju i ÖP.
Glädjande att höra även om hon länge har verkat vara den i vårt damlandslag som ger mest positiva vibbar för framtiden.
Citera
2026-05-30, 14:04
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
Glädjande att höra även om hon länge har verkat vara den i vårt damlandslag som ger mest positiva vibbar för framtiden.

Jonna kan man lite på.

Tror att hon kommer bli vår största skidåkare genom alla tider när hennes karriär summeras och hon kommer vara det för all framtid.
Citera
2026-05-30, 15:08
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
Jag misstänker att hon har lite revanschlusta efter OS i vintras
Citera
2026-06-02, 11:50
Medlem
Weit-wegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jonna kan man lite på.

Tror att hon kommer bli vår största skidåkare genom alla tider när hennes karriär summeras och hon kommer vara det för all framtid.

Visst kommer det bli så, lite utveckling med det egna upplägget så kommer hon bli svårslagen i alla distanser/tekniker
Citera
2026-06-02, 12:39
Medlem
Härligt att höra, annat är det med frida karlsson och linn svahn som funderar på att lägga av hela tiden.
Sundling är för fan 32 år gammal och fortfarande har motivation till ett os 4 år fram.
Citera
2026-06-06, 23:24
Medlem
bcdefgs avatar
Jonna är ju tydlig med att hon lämnar lqndslaget för att kunna styra sin träning själv - men jag börjar få intrycket att hon faktiskt även vill träna själv, dvs ensam. Har nån av er sett nån som hon tränar med, eller hur tolkar ni andra det hon säger?
Citera
2026-06-07, 22:18
Moderator
Schlesiens avatar
I samtalet med Ojala ger Jonna intryck av att vara väldigt självdrivande och disciplinerad. Jag kommer inte på något bättre ord.

Hon beskriver det som en lyx att slippa avbryta sin träning för att åka på ett landslagsläger.
Citera
2026-06-30, 11:09
Medlem
Alkibiadess avatar
Jonna är med Sportbladet Daily: https://www.aftonbladet.se/podcasts/episode/402466

Något som jag inte hört tidigare är att hon valde fel skidpar i skiathlonen i Trondheim (jag antar iaf att det skiathlonen hon avsåg).
Citera
2026-06-30, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Jonna är med Sportbladet Daily: https://www.aftonbladet.se/podcasts/episode/402466

Något som jag inte hört tidigare är att hon valde fel skidpar i skiathlonen i Trondheim (jag antar iaf att det skiathlonen hon avsåg).
Inte lyssnat på programmet men mer troligt femmilen om det inte nämns väl?
Citera
2026-06-30, 12:31
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Inte lyssnat på programmet men mer troligt femmilen om det inte nämns väl?

Jag tolkade som att det var den senaste säsongen hon pratade om, inte om VM i Trondheim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in