2026-06-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Ja absolut, barnen har jag sett men inte Paul. Men han kanske har tillbringat tiden under vattnet som han brukar.

Antingen är han inte med på resan, eller så är han det men hon publicerar medvetet inga bilder för hon vill ha lite spekulationer och dra klick. Jag tror dock att Bella och Paul inte är tillsammans längre sedan en tid tillbaka, i alla fall inte som ett riktigt par (om de någonsin varit ett ”riktigt” par, har alltid känts som en uppgörelse mellan dem). Bor han ens hos henne längre?
Citera
2026-06-29, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Antingen är han inte med på resan, eller så är han det men hon publicerar medvetet inga bilder för hon vill ha lite spekulationer och dra klick. Jag tror dock att Bella och Paul inte är tillsammans längre sedan en tid tillbaka, i alla fall inte som ett riktigt par (om de någonsin varit ett ”riktigt” par, har alltid känts som en uppgörelse mellan dem). Bor han ens hos henne längre?

Han har ju varit i Asien i ett halvår men är hemma igen.
Citera
2026-06-29, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Han har ju varit i Asien i ett halvår men är hemma igen.

Lång tid isär från sin familj. Märkligt.

Eller har han sin " riktiga " familj därborta i Thai.?

Man etc
Citera
2026-06-30, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Lång tid isär från sin familj. Märkligt.

Eller har han sin " riktiga " familj därborta i Thai.?

Man etc
Inte helt otänkbart har hört från gays att Bankok är bra plats för dem
Citera
2026-06-30, 02:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Ja absolut, barnen har jag sett men inte Paul. Men han kanske har tillbringat tiden under vattnet som han brukar.

Som den undervattensfotograf han är så hinner han nog kanske inte med något annat än att befinna sig under vattenytan 🐋

Man kan dessutom fråga sig när paret ska hinna skaffa barn som det nästan "utlovades" för 5 år sedan ☺️

Källa: Expressen https://share.google/XogPtTZtrOKrcsklL
Citera
2026-06-30, 07:04
Medlem
Dukat för 5 pers i hennes reels på insta i alla fall…
Citera
2026-06-30, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Som den undervattensfotograf han är så hinner han nog kanske inte med något annat än att befinna sig under vattenytan 🐋

Man kan dessutom fråga sig när paret ska hinna skaffa barn som det nästan "utlovades" för 5 år sedan ☺️

Källa: Expressen https://share.google/XogPtTZtrOKrcsklL

Isabella har sagt i podden att de nu landat i att inte skaffa barn. De trivs så bra med sitt liv som det är.

Citat:
Ursprungligen postat av Emullume
Dukat för 5 pers i hennes reels på insta i alla fall…

Isabella skrev på Instagram att Pålle tyvärr inte är med på resan pga ”fel tajming”.
Citera
2026-06-30, 10:30
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Isabella skrev på Instagram att Pålle tyvärr inte är med på resan pga ”fel tajming”.

Såg detta och tänkte skriva samma sak här. Vad sjutton betyder fel tajming ens? Märklig bortförklaring... Inte direkt en spontanresa, den har varit planerad ett tag. Antingen har Paul fått privata förhinder (men varför inte bara skriva det då) eller så är det något med deras förhållande/"förhållande"...
Citera
2026-06-30, 10:33
Medlem
Vad kritik Isabella fått på Instagram när hon nu visat bild på hennes dotter.
Citera
2026-06-30, 10:36
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Vad kritik Isabella fått på Instagram när hon nu visat bild på hennes dotter.

Va? Jag ser bara en massa positiva kommentarer. Var är kritiken?
Citera
2026-06-30, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Va? Jag ser bara en massa positiva kommentarer. Var är kritiken?

Om inte kommentarsfältet är hårt modererat nu så ligger de i flödet under inlägget.
Citera
2026-06-30, 12:19
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Om inte kommentarsfältet är hårt modererat nu så ligger de i flödet under inlägget.

Jag kollade tre minuter efter ditt förra inlägg och jag kollade nu med. Ser inga negativa kommentarer. Bara kommentarer med hjärtan och hur fina/söta/vackra båda eller dottern är och hur lika de är.

Men ja, med tanke på hur det är med barn i sociala medier borde det finnas en del negativa kommentarer. Lite märkligt att det inte verkar finnas några.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in