2026-06-29, 19:51
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurodisco
Vad fan vet du om mig bor i en av förorterna där svenskar är i minoritet och det är fullt av blattar och annat drägg så nu vet du det

Det förstod vi tidigt att du gör. Det framgår med all önskvärd tydlighet att du bor så.
Citera
2026-06-29, 20:01
Medlem
KonungHonungs avatar
De där tjänsterna lär automatiseras snart. Finns ingen anledning att byta ut befolkningen dessförinnan. Anställ någon fjunig Bert Ljung istället.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-06-29 kl. 20:05.
Citera
2026-06-29, 20:13
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Det är dags att vi bojkottar Ica, Coop och Willys-butiker där handlaren anställer blattar även om det bara rör sig om sommarjobbare.

Idag var jag på mitt lokala Ica en babbe sitter i kassan, tack och hej vi ses i höst.

Ni tror på riktigt Jimmie kommer hjälpa er?

Det är dags att ta till aktion.
Idiot ska du bojkotta kriminalvården också det är en svart som är chefen.
Citera
2026-06-29, 20:30
Medlem
dicky3ickys avatar
Citat:
Åka hem istället är mitt förslag.
Men nu stack du hem utan att handla? Äter du inte pizza, hamburgare & kebab som blattelito tillagar?
Citera
2026-06-29, 20:56
Medlem
Vidriga jävla handlare som prioriterar blattar framför etniska Svenskar.
Landsförrädare, likt våra politiker...
Citera
2026-06-29, 20:57
Medlem
immenhusens avatar
Ett synnerligen korkat inlägg. Det är väl ypperligt att de kommer in i arbetslivet och lär sig svenska, i stället för att lyfta bidrag. Men du kanske vill betala för att de skall sitta hemma och leva på dina skattepengar?

/AI
Citera
2026-06-29, 21:05
Medlem
Citat:
Det är dags att vi bojkottar Ica, Coop och Willys-butiker där handlaren anställer blattar även om det bara rör sig om sommarjobbare.

Idag var jag på mitt lokala Ica en babbe sitter i kassan, tack och hej vi ses i höst.

Ni tror på riktigt Jimmie kommer hjälpa er?

Det är dags att ta till aktion.

Ica, Coop, etc får ersättning om de anställer en neger…därav har de dessa i kassan eller som plockhjälp då de är lägre arbetsgivaravgifter..ungefär samma som Samhall..varför tror du ICA och andra köper in deras tjänster..just för att det är billig arbetskraft med låga löner samt att de får ersättning från svenska staten..
Citera
2026-06-29, 21:06
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurodisco
Vad fan vet du om mig bor i en av förorterna där svenskar är i minoritet och det är fullt av blattar och annat drägg så nu vet du det

När Sverige är så stort så stort utanför det där träsket som inte ens vill ha svenskar kvar.
Jag kommer aldrig att förstå hur man som vit vill bo i Stockholm.
Citera
2026-06-29, 21:12
Medlem
Du vill säkert att enbart blonda blåögda germaner ska sitta i kassan på Willys, ica och coop. Dagdröm vidare du.
Citera
2026-06-29, 21:14
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Ett synnerligen korkat inlägg. Det är väl ypperligt att de kommer in i arbetslivet och lär sig svenska, i stället för att lyfta bidrag. Men du kanske vill betala för att de skall sitta hemma och leva på dina skattepengar?

/AI
Det finns ett tredje alternativ, nämligen att de åker hem.
Citera
2026-06-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Du blev inte erbjuden ”kompis pris”? Själv väljer jag alltid en kassa där det sitter en arier. Alternativ snabbkassorna.

Du väljer en perser alltså? Bra bra. För det är väl den sortens arier du menar?
Citera
2026-06-29, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Jag har faktiskt bojkottat McDonalds ganska länge nu eftersom det bara jobbar invandrare där och jag tycker inte att jag som kund blir behandlad bra. Det är alltför dålig service och det låter som att man är till besvär när man beställer.

Allt är invandringens fel? Kollat dina egna brister kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in