2026-06-29, 20:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Är det någon som har länk till # 746 annons på Booli? Jag hittar inte det
https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/till-salu/jonkopings-lan/mullsjo-kommun/objekt/?objektID=3467432
Citera
2026-06-29, 20:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Förbereder 746 en flykt? Bilen är såld enligt en månad tillbaka. Till Riddermarks. Jaja, de köper visst in vad skit som helst.
Ingen annan än en sådan halvskum firma vill väl befatta sej med prylar som tillhört #746. Har väldigt svårt att tänka mej någon bilköpare som glatt skulle komma glidande och förnumstigt meddela att "hö hö, här kommer jag, rattande min nyinköpta peddokärra". 😅
Citera
2026-06-29, 21:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ingen annan än en sådan halvskum firma vill väl befatta sej med prylar som tillhört #746. Har väldigt svårt att tänka mej någon bilköpare som glatt skulle komma glidande och förnumstigt meddela att "hö hö, här kommer jag, rattande min nyinköpta peddokärra". 😅

Hahah vad rolig du är du förtjänar fan Nobelpriset i komedi 👎
Får kraftiga storlek 42-43 bitch vibbar av dig

Den nya babben, har dom fått fram info? Har han uppehållstillstånd? Man kanske ska skicka länken till Migrationsverket 😄😄
Citera
2026-06-29, 22:30
Medlem
Angående blatten Noric #794. Läste igenom alla chattloggar och får vibbar av styck&barnamördaren Tischko som dödade Wilma (2019). Ifall någon annan är bekant med det fallet.

Han var extremt paranoid, svartsjuk och kontrollerande som ledde till ett vidrigt mord, får samma känsla från denna avart som dumpen fångade. Kvinnor (och barn) i allmänhet bör hålla sig långt borta från denna.

Så pass svartsjuk och kontrollerande 794 är, så är han en enorm fara även för andra och inte bara barn.

Appropå de som stannar kvar hos gäddan som det pratas om här. Jag tror att i de fall där flickvännen inte får veta något förrän efter publikation vad hennes man har gjort, att anledningen till varför de stannar är för att många okända skriver massa förbannade meddelanden till både gäddan och dennes sambo, att flickvännen får en känsla av ett "vi mot dom" och att denne då får det lättare att välja gäddans sida. Hade inte folk hållt på med att trakassera och ställa massa krav på flickvännen / sambon hur denne ska agera så tror jag flera hade lämnat förhållandet om de fick sitta tyst med makens vidriga material på Dumpen.se, ensamma. Enkel psykologi typ, det är i alla fall min misstanke.

Medan i de fall där flickvännen / sambon kontaktas av dumpen själva innan publikation men bestämmer sig ändå för att stanna kvar med gäddan är för att de ev har något emot Dumpen rent allmänt och / eller så är kärleken tillräcklig stark. Tror de flesta hamnar i någon av dessa två kategorier.

Ville bara slänga ut min teori.
Citera
2026-06-29, 22:37
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
#702 fick 10 år i fängelse
https://www.tv4.se/artikel/tt-260629-danmarkvaldtaktsdom1-69de28eb/akte-mot-sverige-for-att-valdta-barn

Är det bekräftat att det är 702 ?
Citera
2026-06-29, 23:41
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Så är det nog, men ångesten ligger säkert och pyr i bakgrunden. "Blir jag igenkänd" på nya jobbet osv. Denna gädda https://dumpen.se/2022/02/09/kurragomma-med-vinglige-oliver-napp-igen/ hade fått nytt jobb, blev igenkänd i lunchrummet, och sparken direkt.
Mjo, men då kanske han va bekväm och tog jobb där folk redan visste vem han va? Väntar dom X mån och byter ort. Då är de 1 på miljarden att bli igenkänd. Såtillvida man inte sticker ut rejält, som han som har födelsemärke halva ansiktet. De är lite otur.
Citera
2026-06-29, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Araben gick full arab så fort han fattade #794 Vagörrdo!?
Ingen arab utan serbisk zigenare.
Citera
2026-06-29, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Mjo, men då kanske han va bekväm och tog jobb där folk redan visste vem han va? Väntar dom X mån och byter ort. Då är de 1 på miljarden att bli igenkänd. Såtillvida man inte sticker ut rejält, som han som har födelsemärke halva ansiktet. De är lite otur.

1 på miljarden, sorry men oddsen är lägre än så. En annan som sticker ut rejält är ju Raketcepet 588. Dels själva publiceringen/arga samtalet, och sedan tack vare sig själv och insta.
Citera
2026-06-29, 23:48
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
1 på miljarden, sorry men oddsen är lägre än så. En annan som sticker ut rejält är ju Raketcepet 588. Dels själva publiceringen/arga samtalet, och sedan tack vare sig själv och insta.
Absolut. Men drar han till Mora eller va som helst, ingen kommer känna igen honom. Inte en chans.

Vårat minne är extremt värdelöst. Jag skulle kunna möta en gädda jag såg publiceras för 2v sedan utan att ha en aning.

Däremot är övertron på minnet extremt, spec i denna tråd.
Citera
2026-06-29, 23:51
Medlem
Citat:
Absolut. Men drar han till Mora eller va som helst, ingen kommer känna igen honom. Inte en chans.

Vårat minne är extremt värdelöst. Jag skulle kunna möta en gädda jag såg publiceras för 2v sedan utan att ha en aning.

Vad gäller minnet, så räcker det att gäddorna har ångesten "tänk om jag blir igenkänd". Sedan går det en tid, det lugnar sig, men gäddan kan aldrig vara säker. Det räcker långt.

Och den extrema övertron i andra tråden om diverse datum med mera, är absurd. Så det går hand i hand. Kolla in 588s insta, du kommer aldrig glömma den. Inte rädd för förtal är han heller. Men han är sin egen dödgrävare som GW skulle sagt, Raketcepet. 588
Senast redigerad av anorto 2026-06-30 kl. 00:38.
Citera
2026-06-29, 23:59
Medlem
Citat:

Vill minnas han var civilingenjör https://dumpen.se/2022/02/09/kurragomma-med-vinglige-oliver-napp-igen/

Men yrket han sökte var helt annat. Dock igenkänd direkt. En annan gädda, hade sagt på anställningsintervju att han fanns på Dumpen. "Blir det ett problem?" frågade han. Han fick inte jobbet.
Citera
2026-06-30, 01:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Mja, jag tror nog att dialekten och intensiteten i #588s helstolliga klagosånger skulle avslöja honom, vart han än flyttade.
En sådan där dåre slår liksom an en ton hos omgivningen som det är fullkomligt omöjligt att bortse ifrån. För övrigt kan jag hålla med om att vårt minne, rent generellt, inte är så värst mycket att lita på, men man ska komma ihåg att det här och var faktiskt poppar upp människor med en minneskapacitet utöver det vanliga. Dessa människors förmåga bör man verkligen inte underskatta. Någon kommer förr eller senare att känna igen gäddan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in