Skiro har gjort låtar innan med L.T (Liban Tensta), han verkar också vara med i videon, om dom är ute och härjar vet jag inte, L.T blev ju grovt misshandlad någon månad sen. Någon som sitter på mer info om det? Cirkulerade en video på telegram som togs bort där flera personer misshandlade honom
Senast redigerad av hehehe5 2026-06-27 kl. 14:04.
Skiro har gjort låtar innan med L.T (Liban Tensta), han verkar också vara med i videon, om dom är ute och härjar vet jag inte, L.T blev ju grovt misshandlad någon månad sen. Någon som sitter på mer info om det? Cirkulerade en video på telegram som togs bort där flera personer misshandlade honom
Detta är inte samma skiro!! Den gamla skiro har loggat och flyttat till UK där han jobbar med lager
LT har slutat med musiken
Många stora namn från SSA muckar snart kan tänka mig att det kommer smälla rejält
Senast redigerad av 165forlife 2026-06-28 kl. 21:32.
Snälla, vad heter Liban och Skiro? Det ska f*n hålla rätt på alla somalier på Järva.
Piraten, Ace och Plies bör komma ut snart, de fick ju alla runt 7-8 år var för några år sen.
Sen vet att Hoodz och Farre fick 10 månader för ett inbrott tidigare i år så de borde ju också komma ut snart.
Hoodz och Farre har nog redan muckat eller muckar när som... Ace sitter för mordförsök grovtrån och narkotika brott i norge så han sitter ett tag till. Plies kommer komma ut 2028. Piraten gissar jag på 2027-2029
Såg att Hoodz bytte profilbild till en seflie med honom och Ghost så antar att han är nymuckad
Förövrigt heter han affiliation.163 på instagram
Senast redigerad av 165forlife 2026-06-29 kl. 19:08.
Hoodz och Farre har nog redan muckat eller muckar när som... Ace sitter för mordförsök grovtrån och narkotika brott i norge så han sitter ett tag till. Plies kommer komma ut 2028. Piraten gissar jag på 2027-2029
Såg att Hoodz bytte profilbild till en seflie med honom och Ghost så antar att han är nymuckad
Förövrigt heter han affiliation.163 på instagram
affiliation.163 kontot är fake/fakekonto. Det är en kille som tog hans namn bara och varje profilbild han lagt upp är baxad från Navys konto