Igår, 17:24
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det är inte nåt nytt iofs.
Vissa kristna botaniserar inom judendomen och plockar som det passar.
Mrn inte att Jesus kokar i bajs, väl?
Citera
Igår, 17:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Jag har länkat gruppchatten där han skriver att han lämnar den proisraeliska rörelsen. Ingen betvivlar dess äkthet.
Finns ingen bekräftelse på att så skulle ske, det är en kommentar.
Kirk var i uppenbart trängt läge.

Han hade underminerat hela TP om så skett.
Inte pga donationer men relaterat till Trump och de evangelikala följarna.
Maktcentrum är via Paula White i Vita huset, NAR och evangelikala.

Förutom Tucker är väl de flesta i andra lägret katoliker?
Megyn, Owens, Kent, Bannon och ända bortåt Fuentes.
Citera
Igår, 17:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
Mrn inte att Jesus kokar i bajs, väl?
Har ingen aning om Owens har nån dylik propaganda.

(FB) Charlie Kirks gamla organisation TPUSA störtdyker under Erika Kirks ledning
Citera
Igår, 17:35
Medlem
Citat:
Finns ingen bekräftelse på att så skulle ske, det är en kommentar.
Kirk var i uppenbart trängt läge.

Nej det finns ingen bekräftelse, han mördades ju 2 dagar senare...
Citera
Igår, 17:38
Medlem
develis avatar
Citat:
Nej det finns ingen bekräftelse, han mördades ju 2 dagar senare...
Vilket givetvis inte har nåt samröre.

"Det är mer Candace Owens över dig, galningen som skor sig på Kirks frånfälle."

5 september gav McCoy besked att Kirk skulle delta i en internationell konferens om bekämpning av antisemitism som hans kansli [Israels minister för diasporafrågor och bekämpning av antisemitism, dvs Amichai Chikli] kommer att vara värd för i Jerusalem i slutet av januari.

McCoy deltog på samma minnesstund i Jerusalem och ingen dementi utfärdades från honom.
Senast redigerad av develi Igår kl. 17:42.
Citera
Igår, 17:42
Medlem
Citat:
Vilket givetvis inte har nåt samröre.

"Det är mer Candace Owens över dig, galningen som skor sig på Kirks frånfälle."

5 september gav McCoy besked att Kirk skulle delta i en internationell konferens om bekämpning av antisemitism som hans kansli [Israels minister för diasporafrågor och bekämpning av antisemitism, dvs Amichai Chikli] kommer att vara värd för i Jerusalem i slutet av januari.
Jag tror det har ett samröre.
Citera
Igår, 17:44
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja. För att Candace säger så och du har gett henne ditt arsle.
Citera
Igår, 17:48
Medlem
develis avatar
Citat:

McCoy deltog på samma minnesstund i Jerusalem och ingen dementi utfärdades från honom i slutet på november.

Hur får du ett avhopp från "rörelsen" att gå ihop?
Citera
Igår, 17:54
Medlem
Citat:

McCoy deltog på samma minnesstund i Jerusalem och ingen dementi utfärdades från honom i slutet på november.

Hur får du ett avhopp från "rörelsen" att gå ihop?
Rob McCoy verkar ganska störd enligt mig. Jag tror han ljuger om precis allting.
Citera
Igår, 17:59
Medlem
develis avatar
Citat:
Rob McCoy verkar ganska störd enligt mig. Jag tror han ljuger om precis allting.
Haha!
...ja, så kan man ju förneka uppgiften i brist på andra argument. För att försvara Candace konspirationsteorier.

Det rimmar med Kirks framträdande 10 augusti 2025.

Vilket även är i paritet med vad Vance uppgav i sin nya bok. Att Kirk ringde honom och var bekymrad över "att vissa gick från legitim oenighet med den israeliska regeringen till antisemitism.”

Charlie Kirk’s Last Message at Legacy Church.
Recorded live at Legacy Church, Albuquerque, NM on August 10th, 2025:
Startar vid 00:40.

"The other aspect that I think is very concerning, as this debate has come up, and your questions was beautiful and wonderful:

Some people has used this debate as an excuse to peddle their jew hate and there is a disturbing rise online where some people wanna blame the jews for why they don't have money on their bankaccount, and why their car ran out of gas, why they can’t make good decisions...

Everybody.
If You are blaming the jews for your decisions, you are on a bad self-destructive circle and you should stop immediately and repent.
That is evil, that is wrong and you should not do that.

But there is a lot if things that the Israeli government does that I don’t like.

Kirk räknar upp ämnen:
...bad abortion policy, .. gay and pride parade in Tel Aviv...vaccination...

“We as Christians should pray for the peace of Jerusalem.
We as Christians should reject Jew hate."

https://www.youtube.com/watch?v=JcqT7MkRaMk
Citera
Igår, 18:01
Medlem
Citat:
Haha!
...ja, så kan man ju förneka uppgiften i brist på andra argument. För att försvara Candace konspirationsteorier.

Det rimmar med Kirks framträdande 10 augusti 2025.

Vilket även är i paritet med vad Vance uppgav i sin nya bok. Att Kirk ringde honom och var bekymrad över "att vissa gick från legitim oenighet med den israeliska regeringen till antisemitism.”

Charlie Kirk’s Last Message at Legacy Church.
Recorded live at Legacy Church, Albuquerque, NM on August 10th, 2025:
Startar vid 00:40.

"The other aspect that I think is very concerning, as this debate has come up, and your questions was beautiful and wonderful:

Some people has used this debate as an excuse to peddle their jew hate and there is a disturbing rise online where some people wanna blame the jews for why they don't have money on their bankaccount, and why their car ran out of gas, why they can’t make good decisions...

Everybody.
If You are blaming the jews for your decisions, you are on a bad self-destructive circle and you should stop immediately and repent.
That is evil, that is wrong and you should not do that.

But there is a lot if things that the Israeli government does that I don’t like.

Kirk räknar upp ämnen:
...bad abortion policy, .. gay and pride parade in Tel Aviv...vaccination...

“We as Christians should pray for the peace of Jerusalem.
We as Christians should reject Jew hate."
https://www.youtube.com/watch?v=JcqT7MkRaMk
Så mycket som jag hört honom ljuga hittills så finns det ingen anledning att tro att han plötsligt skulle börja tala sanning.
Citera
Igår, 18:06
Medlem
develis avatar
Citat:
Så mycket som jag hört honom ljuga hittills så finns det ingen anledning att tro att han plötsligt skulle börja tala sanning.
Vem?
Kirk eller McCoy?

Faktum är att jag skiter blankt i Kirk. Jag ifrågasätter den blåsta Owens och hennes intentioner och frågan är väl vem som är dummast?
Hon tjänar stora pengar på såna som dig som sprider hennes smörja och fler stollar hakar på som följare.

Men roligt att du kör med tema lögner med tanke på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in