2026-06-29, 08:58
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disparity
Förlåt, men det relativt fåtaliga gäng MENA-invandrare som åkt fast för sig med så jävla roliga uttryck när de ska prata dirty

"jag därför vill slicka din fitta och torka min kuk på din fitta (senaste gäddan 794)

eller han som försäkrade "barnet" om att sexet inte skulle göra ont för att han skulle "stoppa in kuken med teknik, not direkt" och "vill du se min starka kuk?" (644)

Bajs-Hank i sin egen klass!

Vet inte om dom frågar chatt GPT om hjälp med att prata snusk på svenska.

794
Citera
2026-06-29, 10:25
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vet inte om dom frågar chatt GPT om hjälp med att prata snusk på svenska.

794

Turk GPT?
Citera
2026-06-29, 10:45
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Förstår det är tufft för 746 läsa att mäklarna nu vet hans innersta, mest perverterade tankar.

#746 Är huset sålt än? Om inte, bor han kvar? Jag skulle gärna vilja vara med på en grabbkväll i huset innan isf. Han har ju uppenbarligen 1-2 vänner. Jag är dock en sådan människa som gärna drar grova sexskämt och skrattar på andras bekostnad, är det opassande? Jag kan närsomhelst.
Ska jag ta med mig någon minderårig måste jag få några extra dagar på mig.
Citera
2026-06-29, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
#746 Är huset sålt än? Om inte, bor han kvar? Jag skulle gärna vilja vara med på en grabbkväll i huset innan isf. Han har ju uppenbarligen 1-2 vänner. Jag är dock en sådan människa som gärna drar grova sexskämt och skrattar på andras bekostnad, är det opassande? Jag kan närsomhelst.

Visning var i helgen, mäklarna lär ha fått mail om 746 på morgonen, tror jag. Annars har nog Kapten mer koll, han skrev en hel del om 746 när han var nyfångad, så han känner nog till honom.
Citera
2026-06-29, 11:01
Bannlyst
Citat:
Visning var i helgen, mäklarna lär ha fått mail om 746 på morgonen, tror jag. Annars har nog Kapten mer koll, han skrev en hel del om 746 när han var nyfångad, så han känner nog till honom.
Rykten går att fått in rejäla bud på huset.
Citera
2026-06-29, 11:01
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disparity
Förlåt, men det relativt fåtaliga gäng MENA-invandrare som åkt fast för sig med så jävla roliga uttryck när de ska prata dirty

"jag därför vill slicka din fitta och torka min kuk på din fitta (senaste gäddan 794)

eller han som försäkrade "barnet" om att sexet inte skulle göra ont för att han skulle "stoppa in kuken med teknik, not direkt" och "vill du se min starka kuk?" (644)

Bajs-Hank i sin egen klass!

Blir väl inga större konsekvenser för den här Kamel krigaren, snart bortglömd, fast han borde inte bli det för han är definitivt farlig.

794
Citera
2026-06-29, 11:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Gädda #177 har fått någon psykos verkar det som. postar på Facebook att han ska ta sitt liv och har ingen el eller vatten i sin stuga. Alla tycker synd om honom till det framkommer att han är pedofil.
Helfestlig läsning!
Citera
2026-06-29, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Rykten går att fått in rejäla bud på huset.

Ja, ryktet går verkligen om 746.

Det är ju bara bra, med försämrad a-kassa, noll chans till jobb. Så pengarna behöver han.

Enkel biljett till Asien sen. Men det är dumt ge 746 några tankar.

På tal om rykten, han går för egen maskin på dagarna med, sägs det. Ensam alltså. Ensam med sina perverterade tankar. Alla hatar ju honom, även hans bröder. Allt enligt han själv i samtalet då.
Citera
2026-06-29, 11:16
Medlem
Gäddorna måste vara förbannade när nytillkomna användare gör vissa gäddor intressanta. Till exempel 746 och 785. De har ju lyfts upp av Loopmelon och Hemligekaptenen. Jag tackar de båda för det, annars hade jag i alla fall missat de två.
Citera
2026-06-29, 11:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Jag tror att det funkar lika bra om du tar med dej en hund. #746 är inte så knusslig.
Citera
2026-06-29, 11:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, ryktet går verkligen om 746.

Det är ju bara bra, med försämrad a-kassa, noll chans till jobb. Så pengarna behöver han.

Enkel biljett till Asien sen. Men det är dumt ge 746 några tankar.

På tal om rykten, han går för egen maskin på dagarna med, sägs det. Ensam alltså. Ensam med sina perverterade tankar. Alla hatar ju honom, även hans bröder. Allt enligt han själv i samtalet då.
"Snälla...det här går inte...alla kommer att hata mej...jag gör vad som helst... jag gör vad som helst..." Och så lite snyftande ovanpå det. Gäddångest i sin renaste form. Lyssna på samtalet om ni inte redan har gjort det, så får ni svart på vitt vilken ynklig människa peddojäveln #746 är.
Citera
2026-06-29, 11:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Gädda #177 har fått någon psykos verkar det som. postar på Facebook att han ska ta sitt liv och har ingen el eller vatten i sin stuga. Alla tycker synd om honom till det framkommer att han är pedofil.
Helfestlig läsning!

Samt yrar om att det enda ställe han längtar till är Koh Sang. Man behöver ju inte vara särskilt fantasifull för att fatta varför. #177
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in