2026-06-29, 06:18
Medlem
ReijoHervonens avatar
Så killen fick stryk av en 300grams fågel? Pinsamt, jag hade då inte velat gå ut i slaskpressen med det. Ta på en keps nästa gång om det är så hemskt. Jösses.
Citera
2026-06-29, 06:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Så killen fick stryk av en 300grams fågel? Pinsamt, jag hade då inte velat gå ut i slaskpressen med det. Ta på en keps nästa gång om det är så hemskt. Jösses.
Han verkar sälja aloe vera-produkter, någon slags MLM-historia (köpa in varor, sälja och rekrytera nya säljare) - det kan delförklara hans vekhet...
Citera
2026-06-29, 06:54
Medlem
Vet inte om jag slarvade när jag såg intervjun med snubben, men fick för mig att han snubblade o föll av sig själv.
Fågeln körde aldrig på honom.

Varför fick han en spricka i tån om måsen körde in i honom?
Citera
2026-06-29, 06:59
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vet inte om jag slarvade när jag såg intervjun med snubben, men fick för mig att han snubblade o föll av sig själv.
Fågeln körde aldrig på honom.

Varför fick han en spricka i tån om måsen körde in i honom?
Något säger mig att alkohol var inblandat. Han ser inte ut som killen som tar en hälsosam kvällspromenad bara sådär.
Citera
2026-06-29, 07:12
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen

Jag var på sjukan en gång och där var det en ungdom som hade fått en fraktur i skuldran pga en attackerande mås.
De kommer med en sjujäkla fart…
Citera
2026-06-29, 07:14
Medlem
LuiLuis avatar
Kan man inte gå ut med ett paraply över sig om man bor på ställen där man vet att det finns attackerande fåglar? ☂️
Citera
2026-06-29, 07:26
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Något säger mig att alkohol var inblandat. Han ser inte ut som killen som tar en hälsosam kvällspromenad bara sådär.

Herrejöss vilka fördomar…
Han var ute och tog en kvällspromenad med dottern, som även hon blev attackerad av en mås.
Citera
2026-06-29, 07:43
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Herrejöss vilka fördomar
Han var ute och tog en kvällspromenad med dottern, som även hon blev attackerad av en mås.
Flera till och med. Jag tycker bara att något osar med hela grejen. Jag kan mycket väl ha fel - jag vet hur aggressiva måsar kan vara.
Citera
2026-06-29, 07:46
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
En mås är inte att leka med.Var uppe på taket i en våning på Östermalm för en herrans massa år sedan. När jag öppnade takfönstret anföll den helt hejdlöst aggressivt. Hade så klart ungar där uppe Riktigt jävla otäck. En tennisrack hade kanske fungerat.
😅 den väger några hundra gram, du behöver inte ett tennisrack för att freda dig mot en attackerande mås haha.
Citera
2026-06-29, 07:56
Medlem
Verkar vara många som är födda till offer. Varför går man ens ut med detta publikt, utan att skämmas? Jag hade enkelt gjort foie gras av den mås som ens tittade åt mitt håll.
Citera
2026-06-29, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Verkar vara många som är födda till offer. Varför går man ens ut med detta publikt, utan att skämmas? Jag hade enkelt gjort foie gras av den mås som ens tittade åt mitt håll.

Du vet ju uppenbarligen inte ens vad foie gras är.
Citera
2026-06-29, 08:14
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
😅 den väger några hundra gram, du behöver inte ett tennisrack för att freda dig mot en attackerande mås haha.

En spik väger heller inte så mycket men får du den i ögat så skrattar du inte direkt..
Att häva ur sig ”den väger några hundra gram hö hö” bevisar bara att du själv har Iq FISKMÅS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in