2026-06-28, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja Dumpens hingstar lär lämna sköna svettfläckar i flickrummen, tänk tex "Oxen i Mjölby #503". Har alltid undrat hur fjortisarna fintar bort föräldrarna när flodhästarna skall övernatta?

588, raketcepet, lämnade en stor fläck efter sig när han reste sig från soffan, efter samtalet han haft med Sara. Gälls det? Fläck av tårar då.

Du kan lätt ringa och fråga 503. Mjölby är ju inte alltför långt från Linköping där 588 håller hus.
Citera
2026-06-28, 21:41
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Haha, nej.

Undrar dock om 746 mäklare vet om att han finns på Dumpen. Man kanske ska tipsa de två? Glömde göra det när jag var och kikade på huset idag. Såg så där ut, faktiskt.
Ja det är ju faktiskt inte olagligt om du tänker du skulle blivit anmäld för förtal. Tror dock inte det spelar någon roll vid försäljningen - kanske trissar upp priserna? En kändis du vet
Citera
2026-06-28, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Ingen aning det är förmodligen ett stavfel. Lätt här man slinter med bokstäverna

Många gäddor slinter med orden när de sexchattar med vad de tror är barn. De skriver väl med ena handen bara.
Citera
2026-06-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ja det är ju faktiskt inte olagligt om du tänker du skulle blivit anmäld för förtal. Tror dock inte det spelar någon roll vid försäljningen - kanske trissar upp priserna? En kändis du vet

Trissar upp? Snarare dump-ar priset.

Förtal? Har du aldrig hört talas om anonyma mail, vpn? (Ja, jag kan fortsätta). Men det är ot. Förtal, förresten. Vart ju bara 40k. Inga problem betala det.

Nu tipsar jag ju bara, vem som helst kan få för sig anmäla. Skulle jag då bli anmäld för tips? Riktig tankevurpa där.

Men, detta är ot. Inte ot att fråga om mäklarna vet om 746.
Senast redigerad av anorto 2026-06-28 kl. 21:51.
Citera
2026-06-28, 22:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, känd som tvättäkta pedofil på Dumpen borde ju ge stjärnstatus i alla läger...🙄 Den som inte har läst chattloggen eller lyssnat på aset #746 när han lipar och bönar och ber om få slippa publicering i samtalet med Sara bör genast ta sej tid att göra det. Där är han inte så jävla tuff.
Citera
2026-06-28, 22:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Många gäddor slinter med orden när de sexchattar med vad de tror är barn. De skriver väl med ena handen bara.
Förmodligen använder dom bara ena hjärnhalvan också.
Citera
2026-06-28, 22:56
Medlem
disparitys avatar
Förlåt, men det relativt fåtaliga gäng MENA-invandrare som åkt fast för sig med så jävla roliga uttryck när de ska prata dirty

"jag därför vill slicka din fitta och torka min kuk på din fitta (senaste gäddan 794)

eller han som försäkrade "barnet" om att sexet inte skulle göra ont för att han skulle "stoppa in kuken med teknik, not direkt" och "vill du se min starka kuk?" (644)

Bajs-Hank i sin egen klass!
Senast redigerad av disparity 2026-06-28 kl. 23:13.
Citera
2026-06-29, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vet inte vilket land #135 kommer ifrån men Carlos låter inte muslimskt och Prutt-Sara fick lite skit när hon hängde ut honom.

Inte kollat det heller, men 588 kommer från Östergötland, hörs särskilt i hans gnälliga/arga samtal till Sara. Lyssna på det. Rekommenderas varmt.
Citera
2026-06-29, 00:48
Medlem
Araben gick full arab så fort han fattade #794 Vagörrdo!?
Citera
2026-06-29, 01:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Araben gick full arab så fort han fattade #794 Vagörrdo!?
Ja, där fick man ännu en gång bevis för att det finns en del kvar att åtgärda vad gäller kvaliteten på SFI . #794
Citera
2026-06-29, 07:57
Medlem
NyGammmmals avatar

Jag fick fan huvudvärk av att försöka läsa loggen, SFI har misslyckats rejält med detta exemplar!

Obehaglig jävel dessutom, både aggressiv och svartsjuk i chatten och trots att fiskaren mer eller mindre ber han dra åt helvete flertalet gånger väljer han ändå att gå och möta henne.

Slår man upp ordet överfallsvåldtäkt så är det en bild på den här babbe gäddan. Gangster ungarna i Backa borde avsluta han i förebyggande syfte.
Citera
2026-06-29, 08:48
Medlem
Protonic75s avatar
[quote=olasvensson|95300487]
https://dumpen.se/2026/06/28/noric-goteborg-794/

"Varför du promenerar på mig?" 😂

En turk på burk. Vad arbetar han med?

Arbetar? Ja han är ingenjör i rymdteknik naturligtvis.
Riktigt aggressiv och obehaglig individ. Hade det dykt upp ett riktigt barn skulle han förmodligen ha våldtagit och sedan misshandlat henne.

794

Noric Göteborg #794.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in