2026-06-27, 23:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ingenting av det där har hänt.

Du är sjuk som utnyttjar ett barn i din personliga vendetta och behöver professionell hjälp, jag ska be för dig

Hela internet har hört ljudklippen, läst orosanmälningarna och tagit del av polisförhören där de här sakerna framgår.

Att du i ren desperation väljer att blunda för verkligheten ändrar inte på fakta.
Det är inte HalmstadSFB som utnyttjar ett barn det är du som aktivt försvarar personer som har dragit in ett oskyldigt barn i en absolut misär, bara för att skydda din älskade idol.
Spara dina böner till Chrippa och Linnéa istället.
Med tanke på hur deras underbara liv ser ut, lär det behövas när nästa rättsprocess drar igång.
Citera
2026-06-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Hur har det något med om han ljög eller inte att göra?

Med facit i hand har Chrippa & Linnéas relation klarat av mer dramatik än vad en relation ska gå igenom. Från att de blev ihop bakom ryggen på Julia till att Linnéa anmälde honom för misshandel och raderade hans Youtubekanal till allt han anklagade henne för (misshandel av hans dotter med mera) till hur många gånger de gjort slut, han suttit häktat, de varit förföljda av hans tvärgalna bror Jocke och hans bihang, så mycket skit och galenskap.

Men fortfarande: irrelevant om Linnéa är bättre än Julia, när det kommer till just diskussionen du klev in i nu.

Den handlar om en väldigt begränsad sak: ljög Chrippa när han reste till Kroatien för att träffa Julia. Och om det inte är att ljuga, vad är då en sanningsenlig beskrivning på vad Chrippa gjorde.

Julia gav tillåtelse att Christopher åkte ner till Kroatien om han lovade att Linnea inte var där och han tog det lugnt med drogerna, han bröt båda dessa löften. Dessutom knullade han med Linnea. Men knulla och ta droger går före sin 2 åriga dotter 😢
Citera
2026-06-27, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hela internet har hört ljudklippen, läst orosanmälningarna och tagit del av polisförhören där de här sakerna framgår.

Att du i ren desperation väljer att blunda för verkligheten ändrar inte på fakta.
Det är inte HalmstadSFB som utnyttjar ett barn det är du som aktivt försvarar personer som har dragit in ett oskyldigt barn i en absolut misär, bara för att skydda din älskade idol.
Med tanke på hur deras underbara liv ser ut, lär det behövas när nästa rättsprocess drar igång.

Klockrent svar.
Citera
2026-06-27, 23:40
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Julia gav tillåtelse att Christopher åkte ner till Kroatien om han lovade att Linnea inte var där och han tog det lugnt med drogerna, han bröt båda dessa löften. Dessutom knullade han med Linnea. Men knulla och ta droger går före sin 2 åriga dotter 😢

Det är micro113 jag är nyfiken på svar från. Du har vad jag vet aldrig ridit ut med full rustning och påstått det hon påstår i saken.

Men om du hittar bevis på att han lovade detta, länka gärna. Sekundära bevis från nutid, som att Julia säger i en live går också bra att länka även fast det givetvis väger mindre tungt än dokumentation från tiden det begav sig. Det är inte mig du ska övertyga utan de som hävdar att Chippa & Linnéa möttes av (se micro113 påståenden jag nyligen citerat, vill inte ändra så lite som ett ord för jag VET att då kommer allting handla om vad hon inte sagt andra ljuger om att hon sagt).
Senast redigerad av Spritnota 2026-06-27 kl. 23:47.
Citera
2026-06-27, 23:51
Medlem
bigdickricks avatar
Undra vad kräftan har gjort på ”jobbet” idag? Blev det grillad ryggbiff o potatisgratäng ?

Nån som vet vad dom har för aktiviteter på helgerna på anstalten ?
Citera
2026-06-27, 23:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Jamen så bra då, du kan du ju lägga upp bevis som bevisar att Linnea misshandlat lillen.
Citera
Igår, 00:01
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Du har 1691 inlägg i tråden sedan du skaffade ditt konto i vintras och samtliga inlägg dyrkar den total vidriga idioten Jockiboi som ljuger om allt. Därför är allting du påstår utan att länka källor, saker absolut ingen ska lyssna på.

Svara mig aldrig mer igen.
Citera
Igår, 00:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Jamen så bra då, du kan du ju lägga upp bevis som bevisar att Linnea misshandlat lillen.

Att du har valt att leva under en sten de senaste två åren är ditt eget problem, inte mitt.
Jag är inte din sökhund. Voff voff! 🐶
Citera
Igår, 00:07
Medlem
Citat:

Vad säga om: https://youtu.be/aVs6j-CX7qg
Citera
Igår, 00:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Att du har valt att leva under en sten de senaste två åren är ditt eget problem, inte mitt.
Tack! Du bevisade just min poäng

Citat:
Vad säga om: https://youtu.be/aVs6j-CX7qg
2,5 timme av badbollens lögner, jag skulle hellre dra ballen i gruset än att lyssna på den där rikstönten.

Facts dont lie
Citera
Igår, 00:14
Medlem
Citat:
2,5 timme av badbollens lögner, jag skulle hellre dra ballen i gruset än att lyssna på den där rikstönten.

Facts dont lie

Lyssna vad Christopher säger är han som pratar. Du bad om bevis och fick det. Jobbigt va?
Citera
Igår, 00:16
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Du vet förmodligen mycket väl att det inte finns ett enda bevis.

Det vi vet och knappast betvivlar sanningshalten i är att Chrippa sagt att under ett gräl i Stockholm, när de bodde i lägenheten de bodde i när han blev häktad för misshandel på Linnéa, så ställde han sig bakom dottern som fick en putt från Linnéa som var ämnad för honom när han parerade. Dottern ramlade omkull. Ingen av dem förutsåg att det skulle bli så.

Sinnessjukt oansvarigt av dem båda. Barnmisshandel? Nej förmodligen inte, men ingen av oss var där. Det ligger på Chrippa och Linnéas samvete då alla normalbegåvade som hört historien är ense om att de där och då om inte tidigare borde ha gjort slut istället för att låta deras gräl gå ut över ett barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in