Igår, 23:55
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Har inga bevis men jag kan svära på att brudar som använder den tar den analt. Det är något visst med dom brudarna.

Nån brud på flashback kan säkerligen förstöra min illusion men fan, nä - jag är övertygad.

Parfymbutiken nästa.
Citera
Idag, 00:36
Medlem
attack-titans avatar
För pussymagnet: Zara - Blue Spirit
Jag landade värsta modellen när jag använde den
Luktar gott också
Citera
Idag, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Du kanske skulle uppsöka en läkare och kontrollera ditt luktsinne istället för att fantisera här. Jag är väldigt trött på ditt struntprat om att kläderna luktar ätttika av att man häller i det i tvätten. Har precis tagit ur en maskin som definitivt inte luktar kattkiss. Sedan kan du inte ens särskilja lulten av kattkiss mot ättika, så vad vet du överhuvudtaget?

Resten av världen vet att ättika motverkar dålig lukt, det skapar den inte. Tvättmaskinen har även sköljningsprogram.
Är kanske du som borde uppsöka läkare och få näsan kontrollerad istället, be dom röntga huvudet samtidigt.

Du måste ha något fel där med eftersom du tror att ättika decinficerar och neutraliserar bakterier och lukter vid tvätt.

Jag är också väldigt trött på dina inlägg här i tråden om att ättika inte luktar kattpiss, det vi andra redan vet.

Vad gör du ens i tråden med ditt struntprat, tråden handlar om parfym.

Dina ättikstvättade kläder luktar kattpiss, tvärtemot parfym.

Ditt naiva tjat om detta hör naturligtvis inte hemma i denna tråd.
Du får starta en egen tråd om det ämnet.
Citera
Idag, 01:37
Medlem
Keldons avatar
Jag har väldigt dåligt luktsinne i grunden. Men jag blir helt till mig när frugan kör Juicy Couture eller vad den nu heter. Känner ingen som helst skillnad på någon av hennes parfymer, det är bara den och alla andra. Den kittlar fantasin så att säga.

Tror den uppskattas mycket av de allra flesta män.
Citera
Idag, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Är kanske du som borde uppsöka läkare och få näsan kontrollerad istället, be dom röntga huvudet samtidigt.

Du måste ha något fel där med eftersom du tror att ättika decinficerar och neutraliserar bakterier och lukter vid tvätt.

Jag är också väldigt trött på dina inlägg här i tråden om att ättika inte luktar kattpiss, det vi andra redan vet.

Vad gör du ens i tråden med ditt struntprat, tråden handlar om parfym.

Dina ättikstvättade kläder luktar kattpiss, tvärtemot parfym.

Ditt naiva tjat om detta hör naturligtvis inte hemma i denna tråd.
Du får starta en egen tråd om det ämnet.
Jag bär Armani, eller Hermés när jag rastar hunden så tvivlar starkt på att jag luktar kattkiss. Jag gillar inte odörer.

Prova google istället och jag har åtminstone en hjärna man kan röntga vilket tycks vara mer än vad du har.
Citera
Idag, 02:03
Medlem
Den bästa parfym en kvinna har är den mellan benen. Den är dessutom gratis. Garanterat resning.
Citera
Idag, 07:09
Medlem
GiveMeHeads avatar
Nån som använder den helkropps deon som görs reklam om? För oss män då kvinnor har sin goa fittdoft och behöver inte mer
Citera
Idag, 07:15
Medlem
talcsofts avatar
Ska vi rekommendera parfymer som är kukmagneter eller fittmagneter?

One bold Chemists Flamore 139 och Sörensen 26 går hem brett hos båda lägren iaf. Bra pris också
Milfs gillar JPG le male
Citera
Idag, 07:29
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terperin
parfymer är hormonstörande, så sex blir det nog inte, eller något långt från bra.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pheromone
Citera
Idag, 07:43
Medlem
dude2ks avatar
Old Spice är ett säkert kort!
Citera
Idag, 09:01
Medlem
Samowiedzas avatar
Ariana Grande's Sweet Like Candy.

Jag vet inte om det beror på att den luktar lite horhus, mycket möjligt, men det funkar.

Den luktar i alla fall inte kuk, rök, eller något annat av alla mongosvar i tråden.
Citera
Idag, 09:53
Medlem
Har använt deo hela livet men aldrig en parfym. Kanske är dags nu när man är 40+ och börjar lukta lite gubbe efter en varm sommardag.

Angående "kukmagnet" så är det nog bara frugans Noa som får mig att haja till. Hon hade den när vi träffades i vår ungdom och någon gång om året så använder hon just den. Då pirrar det i kroppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in