2026-06-27, 23:26
Medlem
goseigens avatar
Härligt med lite kultur i VM, alltså västafrikanska tutgubbar på läktaren: passar perfekt till värmeböljan.

Nu ska vi bara ha en stenhård plan och mystiska drycker. Brutalt spel kan vi skippa däremot. Det får vara i Afrikas förflutna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Haha. Näää?
Jo han är tydligen bortjagad av Erdogan och kör Taxi i USA
Medlem
NoTruces avatar
Ingen fokus och spets i Englands spel. Är det för att det regnar? Eller för att de verkar bli gruppettor, förutsatt att inte Ghana går ghananas?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Tack vare honom skjuter jag än idag helt ok med vänsterfoten för jag som är naturligt högerfotad tränade min vänster för jag ville vara som min idol Šuker. Sen när jag var i Kroatien som barn sprang jag fram till första bästa stånd och köpte en tröja med hans namn.

Själv köpte jag en Milan-tröja i Spanien som barn. Det stod van Basten på ryggen. Spanjorerna svor och spottade efter mig på gatan
Medlem
Va ha det blitt av han med putstjärten i England, kommer ej på namnet..?
2026-06-27, 23:27
Medlem
Pedris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caligula2026
Till nästa VM får dom fixa så att man slipper det här systemet med bästa grupptrea då det ger väldigt tråkiga matcher och sen är det orättvist att lag som spelar sist har resultat att spela på. Tex kan ju Österrike och Algeriet bestämma sig för att kryssa
Hellre större grupper än det här. Åtta grupper med sex lag i varje. Endast de två första vidare.
2026-06-27, 23:27
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Själv köpte jag en Milan-tröja i Spanien som barn. Det stod van Basten på ryggen. Spanjorerna svor och spottade efter mig på gatan
Jag köpte en Shevchenko-tröja en gång. Stod Shevchenko på ryggen och Stjevtjenko på armarna...
2026-06-27, 23:28
Medlem
Citat:
Jo han är tydligen bortjagad av Erdogan och kör Taxi i USA

Och kör privatlektioner i fotboll för att dryga ut lönen.

Hamna väl mitt I smeten mellan Erdogan och Gülanrörelsen.

Var ju på SVT om de.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Hakan Şükür !

Är dom släkt nu igen...eller hur var det?

Han bor numera i USA och försörjer sig genom att köra Uber
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Den hade jag inte hört. Ralf Edström ändå, härlig lirare...

Har många anekdoter om Raffe.

Han fick en Volvo 140 och gratis käk på lokala haket i Åtvid när han lirade där.

Även möblerad lägenhet och betald hyra såklart.
2026-06-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Är det verkligen som Pelle Bäckman i SVT påstår att Kroatien måste vinna. Om det blir oavgjort får de ju 4p och blir trea i gruppen. Det måste väl ändå räcka?

Han har noll koll. Uruguay, Skottland, Senegal och Sydkorea på 2-3 poäng.

Har kallat Ghaneser kroater två gånger redan också.
2026-06-27, 23:29
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Till nästa VM får dom fixa så att man slipper det här systemet med bästa grupptrea då det ger väldigt tråkiga matcher och sen är det orättvist att lag som spelar sist har resultat att spela på. Tex kan ju Österrike och Algeriet bestämma sig för att kryssa

Överhuvudtaget känns det sjukt att över hälften av lagen går till slutspel. Inga treor borde gå vidare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in