2026-06-27, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Folk vill inte ha barn för att det finns så förbannat jävla mycket negrer och svartskallar överallt.
Vilket leder till ökad invandring år 2045 🫪🤯
Citera
2026-06-27, 21:24
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elpianot
Vilket leder till ökad invandring år 2045 🫪🤯
Skönt att man är död då.
Citera
2026-06-29, 20:51
Medlem
Tjoflos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Har du ens barn?
Japp, två. Gift, hus, eget företag och en fru som tjänar mer än mig.
Citera
2026-06-29, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Japp, två. Gift, hus, eget företag och en fru som tjänar mer än mig.
Så om man inte har barn har man inte uppnått något?
Citera
2026-06-30, 14:36
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Efter många års läsning på andra kvinnodominerade forum så har jag läst om en hel del kvinnor som valt bort män p.g.a för liten penis. Även jag har blivit nobbad i sängen p.g.a för liten.

Och då är många av dessa också födda i andra europeiska länder.

Mentalsjukt om det är sant! gällande det du har nämnt!
Citera
2026-06-30, 15:39
Medlem
johnwick1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Det finns en tjej för alla. Du lägger över ditt problem på tjejer generellt vilket kanske är skönt för dig. Problemet ligger dock någon annanstans.

Rent matematiskt så stämmer det inte. Kolla SCB.

Kvinnor idag generellt duger inte om man har långsiktiga planer.
Citera
2026-06-30, 18:17
Medlem
Inte alla som får välja partner själva och då finns det dom som hellre väljer att leva utan än att gå med på att bli ihopparad med någon dom inte vill. Spelar ingen roll att dom egentligen vill ha barn. Finns inte det fria valet att få välja partner själva ses ingen mening med en partner alls.
Citera
2026-06-30, 23:06
Medlem
Tjoflos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Så om man inte har barn har man inte uppnått något?
Inget går upp mot att få barn och att se en ny generation bygga vidare tack vare sina egna föräldrar och deras föräldrars arbete som gjorde det möjligt att man nu själv får ha barn. Finns så klart folk som inte borde ha barn och som inte inser hur värdefulla de är, men det är något annat.

Att vara singel och inte hitta rätt person att leva med är som ett straff man inte gjort något att förtjäna och jag har flera i min bekantskap som lever singelliv och aldrig haft partner, men att leva som ett par och välja att aldrig ha barn för att istället resa och konsumera är bara patetiskt.

Att leva ett barnlöst liv är som att aldrig ha gått i skola eller haft en mentor som lär upp en, man kommer leva sitt liv men inte upplevt det bästa med livet.
Citera
2026-06-30, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Inget går upp mot att få barn och att se en ny generation bygga vidare tack vare sina egna föräldrar och deras föräldrars arbete som gjorde det möjligt att man nu själv får ha barn. Finns så klart folk som inte borde ha barn och som inte inser hur värdefulla de är, men det är något annat.

Att vara singel och inte hitta rätt person att leva med är som ett straff man inte gjort något att förtjäna och jag har flera i min bekantskap som lever singelliv och aldrig haft partner, men att leva som ett par och välja att aldrig ha barn för att istället resa och konsumera är bara patetiskt.

Att leva ett barnlöst liv är som att aldrig ha gått i skola eller haft en mentor som lär upp en, man kommer leva sitt liv men inte upplevt det bästa med livet.
Man kan ju välja att leva singel också, handlar inte bara om att inte hitta rätt person att vilja leva med. En del trivs bättre själva helt enkelt.

Samma med barn. En del trivs att inte ha barn, singlar eller ej, och väljer att resa och konsumera. Det är deras mening med livet
Citera
2026-07-13, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Grejen är ju att när man är övre tonåring så börjar man umgås i kompisgrupper med både tjejer och killar. Även när man säg är på universitetet så är det ju samma sak där, inget konstigt att man säg gör något projekt arbete med någon tjejkompis och går på aktiviteter ihop som resor till fjällen, bowling fester mm.

Men många killar missar allt det här och umgås bara med killar eller sitter hemma.

Ja, jag håller med dig fullt ut. Men varför har killar bara börjat umgås med killar?

Har vi fått någon polarisering mellan könen så att de inte längre kan umgås?

Blir ju katastrof för en oerfaren kille att tafatt försöka sig på en mer erfaren tjej. För tjejer verkar ju få mer erfarenhet av män än vad de önskar nu för tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in