2026-06-27, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Låg uppe på Insta. Åkte skidor med barnbarnet. Moffa och Colle 😂

😆😆🙈🙈🙈🙈
Citera
2026-06-27, 13:28
Medlem
Nytt på Insta. Bauer i badbrallor.
Texten :" Exklusiv design för få mycket speciellt utvalda män". Märke :Svensk Husman. Motiv: WB (Wahlgren Bauer?)
("ni som vet ni vet").
Skulle alltså någon annan vilja gå omkring med deras initialer på badbrallan?
Hoppas inte för mycket nu Bauer !😂🤣
Citera
2026-06-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Colin sa han väl tidigare? Har han börjat kalla honom Colle nyligen?
Ett smeknamn är ju inte något som bara poppar upp en dag när barnet är flera år gammalt.

Man undrar ju vad hans döttrar tänker som plötsligt fått en helt ny och förändrad pappa? 😓

Hans eldste dotter er jo lika PR-sjuk som honom. Sier aldrig nei til en premier eller nåt med familien Wahlgren/Ingrosso. Ecklig person det der og!
Citera
2026-06-27, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Hans eldste dotter er jo lika PR-sjuk som honom. Sier aldrig nei til en premier eller nåt med familien Wahlgren/Ingrosso. Ecklig person det der og!
Sådan far, sådan dotter ! 🤯
Citera
2026-06-27, 22:22
Medlem
PW uppträder i Kiruna och Bauer solar och badar i Stockholm archipelago.
Nu benämner han henne för Bauers fru ( bra då vet vi!)😬. Sotis och sur att han inte fick följa med ‼️🥸
Citera
2026-06-28, 09:30
Medlem
Hur töntigt är det inte med badbyxorna? Bauer försöker dessutom få det att låta som något exklusivt.
Tror inte någon A-B-C-kändis vill bära dem. Möjligen någon D-kändis som inte hade bättre vett.
Citera
2026-06-28, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Hur töntigt är det inte med badbyxorna? Bauer försöker dessutom få det att låta som något exklusivt.
Tror inte någon A-B-C-kändis vill bära dem. Möjligen någon D-kändis som inte hade bättre vett.
Men vad är det för fel på han? Vem fan kommer på att sälja badbyxor med någon annans initialer på? Är han korkad på riktigt!?!?🤯🥴😵 Nä Bauer dom där får du ge bort till dina låtsaskompisar( ni som vet ni vet-gänget)
Citera
2026-06-28, 14:56
Medlem
Citat:
Men vad är det för fel på han? Vem fan kommer på att sälja badbyxor med någon annans initialer på? Är han korkad på riktigt!?!?🤯🥴😵 Nä Bauer dom där får du ge bort till dina låtsaskompisar( ni som vet ni vet-gänget)

Det ER på riktig nåt fel på han. Måtte Vara Sveriges mest korkade og usexy mann! Jag kan enda inte fatta hur P kunne falla for honom. Javisst kan hun virka barnslig og lite naiv, men såååååå dum trodde jag inte hun var. En liten flirt ok, men å gifta seg med et slikt menneske!?!?

Det anda riktige hon kan gjøra nu er å slenga ut honom fort som f…..!
Citera
2026-06-28, 23:46
Medlem
MrsEjPKs avatar
Vad är det för fel på karln ? Återigen skriver han på insta stories på bild med Pernilla : Min FRU !

Jo tack Bauer .Svenska folket liksom vet det ,hör & häpna ! Ni har ju varit gifta i typ 2 år .

Herregud så OSÄKER han är på sig själv & förhållandet Iaf förhållandet är han extremt osäker på .
Det är nästan komiskt
/sjukt att se .

Edit: inlägget är nu borta på stories men jag såg det på Pernillas el Bauers sida .Tror tom det stod FRU Bauer
Senast redigerad av MrsEjPK 2026-06-29 kl. 00:33.
Citera
2026-06-29, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Vad är det för fel på karln ? Återigen skriver han på insta stories på bild med Pernilla : Min FRU !

Jo tack Bauer .Svenska folket liksom vet det ,hör & häpna ! Ni har ju varit gifta i typ 2 år .

Herregud så OSÄKER han är på sig själv & förhållandet Iaf förhållandet är han extremt osäker på .
Det är nästan komiskt
/sjukt att se .

Edit: inlägget är nu borta på stories men jag såg det på Pernillas el Bauers sida .Tror tom det stod FRU Bauer
Såg samma. Hon har garanterat bett honom att ta bort det. Fort som fanken! 😂
Citera
2026-06-29, 08:09
Medlem
Citat:
Såg samma. Hon har garanterat bett honom att ta bort det. Fort som fanken! 😂

Han repostade någon annan som omtalat henne som Fru Bauer som kommer till Kiruna och sprider lite glädje…. Det är bland det mest förminskande man kan tänka sig. Att han repostar det säger allt.
Citera
2026-06-29, 09:18
Medlem
Visst är det kul Herr Bauer att läsa om sig själv här! Du hintar om det i podden du medverkade i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in