2026-06-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69
Varför kan inte de här jävlarna bara gå med horor?
Då är det inte gratis!
Citera
2026-06-27, 11:09
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Det är ju sommar så det kan nog röra sig om lite afghanskt surprise-sex.

Det har dock varit ganska många våldtäktsförsök i södra Stockholm så det kan nog röra sig om en serievåldtäktsman också.

Har väl varit flera vid Stureby bland annat, men det är väl ändå en bit ifrån Gullmars?
Dock var det ju en våldtäkt just vid Gullmars förra sommaren också har jag för mig.
Serievåldtäksman vet jag inte riktigt om jag köper, de är ju extremt ovanliga, däremot verkar vissa platser förekomma mer frekvent, som ex.vis Gullmars. Möjligen skulle stadsbyggnadskontoret kunna jobba med förstärkt belysning där nattetid och andra arkitektoniskt trygghetsskapande åtgärder.
Citera
2026-06-27, 11:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Har väl varit flera vid Stureby bland annat, men det är väl ändå en bit ifrån Gullmars?
Dock var det ju en våldtäkt just vid Gullmars förra sommaren också har jag för mig.
Serievåldtäksman vet jag inte riktigt om jag köper, de är ju extremt ovanliga, däremot verkar vissa platser förekomma mer frekvent, som ex.vis Gullmars. Möjligen skulle stadsbyggnadskontoret kunna jobba med förstärkt belysning där nattetid och andra arkitektoniskt trygghetsskapande åtgärder.

Nu verkar det iofs enligt Mitti ha varit i närheten av Kärrtorp (konstigt uttryck egentligen då allt däromkring har ett namn). Men hur som helst, Gullmars byggdes under en helt annan tid. Ska man få det tryggt så bör man riva hela skiten och bygga upp det så det klara nutidens så att säga utmaningar.
Citera
2026-06-27, 12:28
Medlem
Citat:
Det är ca 3 km mellan Stureby och Gullmars så det kan definitivt vara samma förövare.

Jag skulle ändå utgå ifrån att det kan röra sig om samma förövare med tanke på antalet våldtäktsförsök som är koncentrerade till södra delen av Stockholm.
Citera
2026-06-27, 12:50
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Var det inte en tidigare våldtäkt tidigare i år vid gullmarsplan eller minns jag fel? Kan det i så fall vara samma gärningsman? Om det är så så är det troligen någon som kan området bra och bor själv i närheten.

Edit: ser att andra varit inne på det spåret när jag läser inläggen.
Senast redigerad av CooolaFlickan2014 2026-06-27 kl. 12:52.
Citera
2026-06-27, 15:52
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Det är ca 3 km mellan Stureby och Gullmars så det kan definitivt vara samma förövare.

Jag skulle ändå utgå ifrån att det kan röra sig om samma förövare med tanke på antalet våldtäktsförsök som är koncentrerade till södra delen av Stockholm.

My bad, hade för mig att det var typ det dubbla i avstånd.
Citera
2026-06-27, 15:53
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Var det inte en tidigare våldtäkt tidigare i år vid gullmarsplan eller minns jag fel? Kan det i så fall vara samma gärningsman? Om det är så så är det troligen någon som kan området bra och bor själv i närheten.

Edit: ser att andra varit inne på det spåret när jag läser inläggen.

Vet att det var en i slutet av förra sommaren, men vet inte om det varit någon mer däremellan?
Ja, polisen lär definitivt titta på om det finns samband däremellan.
Citera
2026-06-27, 18:07
Medlem
Citat:
My bad, hade för mig att det var typ det dubbla i avstånd.
Lugnt, var tvungen att kolla upp det också.
Citera
2026-06-27, 18:09
Medlem
Citat:
Vet att det var en i slutet av förra sommaren, men vet inte om det varit någon mer däremellan?
Ja, polisen lär definitivt titta på om det finns samband däremellan.
Nu är detta utifrån minnet men har för mig att det har varit iaf 5-6 våldtäktsförsök, kanske upp till ett tiotal, de senaste 5 åren i närområdet.
Citera
2026-06-27, 19:40
Medlem
Var skedde detta? Någon som länkar maps i närheten av Skärmarbrink och andra pratar om Kärrtorp, det är en jävla bit där emellan, så vilket är det? Skulle inte säga att Kärrtorp är i närheten av Gullmars... Oavsett vad så är söderort en jävla håla idag, speciellt runt Dalen.
Citera
2026-06-28, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69
Varför kan inte de här jävlarna bara gå med horor?

Olagligt i Sverige böter o uthängd här o där
Men ursäktar inte att man tvingar sig in i ngn idioter o två är de jävla uslingarna
Döda dem
Citera
2026-06-28, 03:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nu är detta utifrån minnet men har för mig att det har varit iaf 5-6 våldtäktsförsök, kanske upp till ett tiotal, de senaste 5 åren i närområdet.

Det finns en faktor att ta hänsyn till när man diskuterar våldtäktsförsök eller överfallsvåldtäkter med okända gärningsmän.

Källa: Expressen https://share.google/EHYIxzuurb76GbK58
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in