2026-06-26, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyjamazbananaz
det kommer absolut aldrig att ske. hon kommer aldrig uppträda live. hon är inte relevant nog och ingen som gillar henne. att du ens får för dig något så dumt.

😅Tack för den!
Det är Inget jag har fått för mig att N ska göra.

Att sjunga "Live" är något jag rent allmänt tar upp som en del i en lansering av en "Artist".
Citera
2026-06-26, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
😅Tack för den!
Det är Inget jag har fått för mig att N ska göra.

Att sjunga "Live" är något jag rent allmänt tar upp som en del i en lansering av en "Artist".

hon är ingen artist för att hon har släppt en låt. det är inte definitionen. hon är lika mycket artist som en 4 årig pojke som spelat blockflöjt en gång. en artist mer eller mindre livnär sig på regelbundna betalningar från spelningar och streams, inte stt man släppt en låt. så nej hon kommer aldrig bli artist hur mycket hon en vill positionera sig som det.
Citera
2026-06-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Ja det vore ju jättebra men han valde samtidigt att vara med i en podcast som gick ut på att prata om allt med Nicci och barnet så jag vet inte om han ska ha någon kredd faktiskt 🫠

På måndag kommer domen om vårdnaden. Vad tror ni andra att det kommer bli? Delad vårdnad? Fortsatt ensam vårdnad för Nicci och umgänge för Andreas?

Fast nu skämtar du väl? Det är ju N som ljugit och snackat skit om honom hela tiden det lilla han sa i den podden var ju inte mkt !
Citera
2026-06-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyjamazbananaz
hon är ingen artist för att hon har släppt en låt. det är inte definitionen. hon är lika mycket artist som en 4 årig pojke som spelat blockflöjt en gång. en artist mer eller mindre livnär sig på regelbundna betalningar från spelningar och streams, inte stt man släppt en låt. så nej hon kommer aldrig bli artist hur mycket hon en vill positionera sig som det.

Om du har släppt en låt officiellt på till exempel Spotify, Apple Music eller andra streamingtjänster under ditt eget artistnamn, ex. "Nicci Hernestig" "Ligga inatt" så är benämningen artist.
Ordet används för den som framför och ger ut musik, oavsett om personen är nybörjare eller etablerad.

Sedan om man själv anser att N är en person som är värd att kalla sig artist, utifrån nivå osv. det är en helt annan femma.
Citera
2026-06-27, 00:32
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Ja det vore ju jättebra men han valde samtidigt att vara med i en podcast som gick ut på att prata om allt med Nicci och barnet så jag vet inte om han ska ha någon kredd faktiskt 🫠

På måndag kommer domen om vårdnaden. Vad tror ni andra att det kommer bli? Delad vårdnad? Fortsatt ensam vårdnad för Nicci och umgänge för Andreas?

Kommer troligtvis bli fortsatt ensam vårdnad för Nicci.
Ja jag såg att han dumt nog varit och pratat i en podd.
Men vi vet ju inte om han har blivit avrådd att visa när han ska träffa Chiara?

Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Sant ! Men han har ju inte varit uppe de senaste helgerna o han brukar ju alltid lägga upp nåt från Stockholm- inte på C

Kan vara så att han blivit avrådd från att visa det också?
Jag vet inte men han kan ha varit utan att dela på sociala medier.

Jag tyckte att han var dum som var med i Olivia och Emils podd, har inte lyssnat själv men han hade tydligen inte pratat skit men ändå.
Att bli en offentlig person är mer nackdelar än fördelar särskilt när det är en vårdnadstvist.

Bättre att han håller sig lugn och håller tyst på nätet och han behöver ju inte dela när han åker till Stockholm.
Citera
2026-06-27, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Kommer troligtvis bli fortsatt ensam vårdnad för Nicci.
Ja jag såg att han dumt nog varit och pratat i en podd.
Men vi vet ju inte om han har blivit avrådd att visa när han ska träffa Chiara?

Kan vara så att han blivit avrådd från att visa det också?
Jag vet inte men han kan ha varit utan att dela på sociala medier.

Jag tyckte att han var dum som var med i Olivia och Emils podd, har inte lyssnat själv men han hade tydligen inte pratat skit men ändå.
Att bli en offentlig person är mer nackdelar än fördelar särskilt när det är en vårdnadstvist.

Bättre att han håller sig lugn och håller tyst på nätet och han behöver ju inte dela när han åker till Stockholm.

Ja så kan det vara ! Tycker att det är bra att han drog bort bladet från munnen o han gjorde det ju skonsamt precis som när han sagt nåt på insta . Tror han skyddar sin dotter bra mkt bättre än N eller vet att han gör det ! O även han måste ju nån gång få säga hur det faktiskt var !
Citera
2026-06-27, 11:26
Medlem
Känns som att det borde bli delad vårdnad. Eftersom att han inte är dömd för något vore det konstigt om han inte tilldelas vårdnad. Det är inget krav att bo i samma stad för att ha rätten till vårdnaden om sitt eget barn.
Citera
2026-06-27, 12:01
Medlem
Eftersom N inte verkar vilja vara så samarbetsvillig så tror jag spontant att det kan bli svårt med gemensam vårdnad då det krävs en god samarbetsförmåga till det från båda föräldrarna för barnets allra bästa.

Däremot så får man hoppas på att A & stora C suggestivt får ett utökat umgänge och kan knyta an till varandra som biologiska blodsband.
Citera
2026-06-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pringlan
Känns som att det borde bli delad vårdnad. Eftersom att han inte är dömd för något vore det konstigt om han inte tilldelas vårdnad. Det är inget krav att bo i samma stad för att ha rätten till vårdnaden om sitt eget barn.

De kan nog inte samarbeta då blir det ensam men han lär ju få ett normalt umgänge tänker jag
Citera
2026-06-27, 12:32
Medlem
OllasMattsson som gudfar spännande 😁 var det inte den hon jagade innan hon fick napp på V ?
Fin kille följt honom sen Sofias änglar gick o hans fina mamma dog ! Så sorgligt !
Citera
2026-06-27, 13:18
Medlem
Citat:
OllasMattsson som gudfar spännande 😁 var det inte den hon jagade innan hon fick napp på V ?
Fin kille följt honom sen Sofias änglar gick o hans fina mamma dog ! Så sorgligt !

Som att Jeanette är gudmor till Christers ungar han har från tidigare relation?
Viktor är gudfar till chiara, då blir de perfekt att ta ollas till gudfar till Chailey för då är han redan med i systemet när de är dags att skilja sig från sexmonstret Viktor
Tänker att dedär med gudföräldrar hit och dit i familjen hernestig har oftast liten special plats.
Citera
2026-06-27, 13:21
Medlem
Citat:

Mmm. N jagade honom innan V.
AOM är verkligen en jättefin lugn kille som står stadigt med båda fötterna på jorden och man känner verkligen att han minns sin mamma med kärlek trots att sorgen och saknaden efter henne är stor. Hennes födelseår bär han så hedersamt på sin matchtröja. ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in