Citat:
Ursprungligen postat av
Abdi-Lena-Alkisson
Kvinnan kan ju propsa på att sex utan kondom är skönare och "mer äkta" och att hon äter P piller.
Och nej män blir inte gravida. Men de tvingas betala i 18år. I en graviditet ska naturligtvis båda ha vetorätt om det finns nån jävla jämställdhet. Jag stödjer de som misshandlat kvinnor som vill föda deras oönskade barn till 100%. Män ska inte tvingas bli fäder mot sin vilja. Då får man ta lagen i egna händer och framkalla abort.
Och alla dessa vidriga tinderhoror. Ja inte bara på tinder. 90% av alla bilder som kvinnor tar på sig själva är ju tagna med filter. För kvinnor går livet ut på att förstöra livet för nån man genom att bli gravid.
Och räkna inte in mig i kategorin som inte använder kondom. Jag har satt på flera hundra tjejer och haft kondom alla gånger utom två. Skulle aldrig riskera att bli fader.
Dessutom borde inseminationer av ensamstående kvinnor och homosexuella kvinnor stoppas. Hittar de ingen som vill ha barn med dem så är de inte tillräckligt attraktiva. Det är inte statens ansvar.
Nej det gör inte kvinnor, det är män som inte vill använda skydd. Sedan ljuger män om att de är testade för sjukdomar. Det är tydligen extremt vanligt.
Givetvis är det bästa att vi inseminerar fler så slipper ni män överhuvudtaget att ha relationer eller barn.
Jag vet inte, jag använder inte filter och har alltid kunnat få män irl som online. Däremot så tar män bilder som döljer hur de ser ut. Man har träffat några stycken som fejkat sina utseenden genom att lägga upp gamla bilddr, bilder som inte stämmer och även blivit catfishad.
Ni skulle inte behöva bry er så mycket om vi inseminerade fler. Men du vet att ditt enda värdd finns om en kvinna är extremt desperat. Men inte ens jag var så desperat att jag valde någon av er knäppisar som ville ha barn.
En man är värdelös om det inte gäller familjebildning eftersom det inte är ett straff att leva ensam utan en skitstövel. Det vet du, därför vill du att dina spermier ses som guld. Men gissa vad, det finns även män som vill göra oss gravida utan att ha sex med oss.