Jag fattar inte att man fort som faan skjuter in bollen mot mål direkt efter Sverige haft hörna och bollen går ut mot mittplan?
Det är ju bara forsa som gäller här.
Det där är ljug. Blått är förvisso kejsarhuset skyddsgudinnas Amaterasus färg, men det är därför som det kejserliga universitetet spelar i blått.
Möjligtvis det har jag ärligt talat ingen koll på men jag kollade upp varför de spelade i blått för nån vecka sen och det stod att det var mest pga. vinsten mot Sverige 1936.
Förstår verkligen inte varför man passar bakåt efter en hörna istället för att försöka lyfta in den igen med större delen av laget i boxen och dryga minuten kvar av halvleken.
Vilket jävla sömnpiller, en bra chans för Japan medans Sverige har inte ens haft en halvchans.
Vad är folk nervösa för, även om laget går vidare så är de chanslösa mot Brasilien, Frankrike/Norge som de får möta ifall de blir två eller trea i gruppen.
Du har dålig koll. Trea är klart bäst för oss och det finns fler alternativ än lagen du räknade upp. Trodde folk hade bättre koll?