Citat:
Ursprungligen postat av
buffalo3tys
Hjärnan är inte färdigutvecklad förrän vid 25-års åldern.
Och att barn inte har ett konsekvenstänk vet de flesta. Det är inte Dumpen som hittat på det.
Det är ju t.ex. därför många brottslingar är unga. De tänker inte på konsekvenserna av sitt handlade.
Tände du på Greta 60 år när du var fjorton år , var frågan.
Svar: Vet inte för hjärnan var inte utvecklad och jag hade inget konsekvenstänk.
Vilket nonsens ett svar likt dumpens mantra. De flesta hade svarat absolut inte och några udda ja.
Som vanligt duckar du för en enkel fråga och i detta fall om du hade svarat nej , så hade hela dumpen fallit hop som ett korthus.
Varenda fjortonårig runkar till porr eller någon de fantiserar om , men du kanske är helt asexuell.
Du kanske ska "lobba" för att förbjuda all sex före 25 års ålder när hjärnan är färdigutvecklad.