2026-06-25, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Hjärnan är inte färdigutvecklad förrän vid 25-års åldern.
Och att barn inte har ett konsekvenstänk vet de flesta. Det är inte Dumpen som hittat på det.
Det är ju t.ex. därför många brottslingar är unga. De tänker inte på konsekvenserna av sitt handlade.
Tände du på Greta 60 år när du var fjorton år , var frågan.
Svar: Vet inte för hjärnan var inte utvecklad och jag hade inget konsekvenstänk.
Vilket nonsens ett svar likt dumpens mantra. De flesta hade svarat absolut inte och några udda ja.
Som vanligt duckar du för en enkel fråga och i detta fall om du hade svarat nej , så hade hela dumpen fallit hop som ett korthus.
Varenda fjortonårig runkar till porr eller någon de fantiserar om , men du kanske är helt asexuell.
Du kanske ska "lobba" för att förbjuda all sex före 25 års ålder när hjärnan är färdigutvecklad.
Citera
2026-06-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Mina tonårsdöttrar svarar inte snuskgubbar alternativt blockar dem.
Konsekvenstänk och icke färdig utvecklade hjärnor är dumpens propaganda som du har anammat med hull och hår och var samma svar på om du tände på Greta 60 år när du var fjorton.
Kom igen när du har haft egna barn!!!

Bra men det är mainstream bland fjortisar att inte svara alt. blocka gamla tjockisar (även icke feta som lämnat tonåren), det känns som ett väldigt rationellt beteende. Däremot är det nytänkande från Dumpen sida att påstå att något så onaturligt är vanligt förekommande i dagens Sverige där fjortisar växt upp med sociala medier.
Hur fan skulle tjockisen Börje 74 få in sin ölmage där i fjortisarnas ponny-chatt? Känns inte som att dessa skulle ha något gemensamt överhuvudtaget.

Som sagt det är jävligt synd om dagens högstadiekillar om Sara har rätt. Ursäkta att jag frågar för tusende gången men skulle man kunna få se en fällande dom där händelsförloppet sett ut så som Dumpen beskriver dagens verklighet dvs 60 år äldre online är prio 1 när oskulden skall ryka? Nån måste det finnas eftersom att det är så jävla vanligt?

Dumpen gör det bra med pedofilmammorna men den här skiten med fläskgubbe hjärta tonårsflicka online finns inte. Gubbarna försöker säkert men vilken genväg Dumpen tog till den nya lagen. Jag är mycket imponerad av Sara och har lite överseende med tjuvfisket.
Citera
2026-06-25, 17:16
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Bra men det är mainstream bland fjortisar att inte svara alt. blocka gamla tjockisar (även icke feta som lämnat tonåren), det känns som ett väldigt rationellt beteende. Däremot är det nytänkande från Dumpen sida att påstå att något så onaturligt är vanligt förekommande i dagens Sverige där fjortisar växt upp med sociala medier.
Hur fan skulle tjockisen Börje 74 få in sin ölmage där i fjortisarnas ponny-chatt? Känns inte som att dessa skulle ha något gemensamt överhuvudtaget.

Som sagt det är jävligt synd om dagens högstadiekillar om Sara har rätt. Ursäkta att jag frågar för tusende gången men skulle man kunna få se en fällande dom där händelsförloppet sett ut så som Dumpen beskriver dagens verklighet dvs 60 år äldre online är prio 1 när oskulden skall ryka? Nån måste det finnas eftersom att det är så jävla vanligt?

Dumpen gör det bra med pedofilmammorna men den här skiten med fläskgubbe hjärta tonårsflicka online finns inte. Gubbarna försöker säkert men vilken genväg Dumpen tog till den nya lagen. Jag är mycket imponerad av Sara och har lite överseende med tjuvfisket.
Ny å ny...

Samt värdelös.
Citera
2026-06-25, 19:01
Medlem
Citat:
Tände du på Greta 60 år när du var fjorton år , var frågan.
Svar: Vet inte för hjärnan var inte utvecklad och jag hade inget konsekvenstänk.
Vilket nonsens ett svar likt dumpens mantra. De flesta hade svarat absolut inte och några udda ja.
Som vanligt duckar du för en enkel fråga och i detta fall om du hade svarat nej , så hade hela dumpen fallit hop som ett korthus.
Varenda fjortonårig runkar till porr eller någon de fantiserar om , men du kanske är helt asexuell.
Du kanske ska "lobba" för att förbjuda all sex före 25 års ålder när hjärnan är färdigutvecklad.

Det är väl skillnad på killar och tjejer?
De som utsätts för sexuella övergrepp blir utnyttjade.

Det är en konstig tanke att barn kan lämna något typ av samtycke om de är det du menar?
Citera
2026-06-25, 19:48
Medlem
Jag har förklarat innan hur det hela ligger till så jag tänkte göra det en sista gång kortfattat och jag hoppas att alla förstår varför dumpen är totalt poänglös och jag tänker också skriva deras riktiga motiv.

1.Fjortisarna är inte intresserade.

2.Ända sättet för 90 % av alla över 25 att lyckas är att betala STORA summor.

3.Dumpen verkar inte bry sig om riktiga pedofiler.

4.Sara tjänar för mycket och det räcker mer än bara omkostnader.

5.De godkänner att 22 åringar sätter på fjortisar.

6.De säger att allt under 18 är fel för att de vill följa tender ifrån USA.

7.De hånar & skratttar de uthängda. Ingen seriös organisation som vill väl gör så.

8.De reggae sig på 18 + sidor för att den säga ”jag är 14 äre okej ellur hihi?

Såhär tycker de flesta med vett i skalen i detta land annars är de hjärntvättade asså.

Är detta svårt förstå?
Citera
2026-06-25, 20:05
Medlem
Dumpen ligger väl risigt till om EU dömer korrekt 9:e Juli.
Då måste dom bland annat införa en "rätten att bli glömd" knapp för gäddorna..
Citera
2026-06-25, 20:21
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Dumpen ligger väl risigt till om EU dömer korrekt 9:e Juli.
Då måste dom bland annat införa en "rätten att bli glömd" knapp för gäddorna..
Korrekt. Samt att den som står för sidan även denne bryter mot GDPR. Blir en massiv kedjereaktion, ända från gädda #1. (Då just den biten är retroaktiv).

Så ja, 800 grova brott. Som är tekniskt omöjligt att rädda i efterhand, förordningen fungerar inte så.
Citera
2026-06-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Försök att få in det i huvudet på dumpens sektmedlemmar och främst buffeln om du kan.
Han visste inte vad han tände på när han var 14 , för hjärnan utvecklas inte färdig förrän man är 25.
Mycket märkligt i alla fall.
Citera
2026-06-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det är väl skillnad på killar och tjejer?
De som utsätts för sexuella övergrepp blir utnyttjade.

Det är en konstig tanke att barn kan lämna något typ av samtycke om de är det du menar?

Har jag ens nämnt samtycke?? Vilken är skillnaden mellan killar och tjejer menar du??
Så killar kan inte bli utnyttjade eller? Har du egna barn ?
Fortsätt med att lobba för att förbjuda all sex innan 25 -årsåldern tills dess att hjärnan är färdigutvecklad.
Senast redigerad av Takanashi 2026-06-25 kl. 20:34.
Citera
2026-06-25, 20:30
Medlem
Citat:
Försök att få in det i huvudet på dumpens sektmedlemmar och främst buffeln om du kan.
Han visste inte vad han tände på när han var 14 , för hjärnan utvecklas inte färdig förrän man är 25.
Mycket märkligt i alla fall.

Du tar det ur en kontext. Jag syftade på konsekvenstänk angående att hjärnan växt klart vid 25.
Citera
2026-06-25, 20:31
Medlem
Citat:
Har jag ens nämnt samtycke?? Vilken är skillnaden mellan killar och tjejer menar du??
Så killar kan inte bli utnyttjade eller? Har du egna barn ?

Det är väl ingen skillnad egentligen men flickor är väl överrepresenterade på Dumpen i alla fall som offer.

Du skrev om någon 60 åring och ett barn. Då menar du väl att barnet kan visa samtycke då den vill ha Greta?
Citera
2026-06-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allright02
Jag har förklarat innan hur det hela ligger till så jag tänkte göra det en sista gång kortfattat och jag hoppas att alla förstår varför dumpen är totalt poänglös och jag tänker också skriva deras riktiga motiv.

1.Fjortisarna är inte intresserade.

2.Ända sättet för 90 % av alla över 25 att lyckas är att betala STORA summor.

3.Dumpen verkar inte bry sig om riktiga pedofiler.

4.Sara tjänar för mycket och det räcker mer än bara omkostnader.

5.De godkänner att 22 åringar sätter på fjortisar.

6.De säger att allt under 18 är fel för att de vill följa tender ifrån USA.

7.De hånar & skratttar de uthängda. Ingen seriös organisation som vill väl gör så.

8.De reggae sig på 18 + sidor för att den säga ”jag är 14 äre okej ellur hihi?

Såhär tycker de flesta med vett i skalen i detta land annars är de hjärntvättade asså.

Är detta svårt förstå?

För vissa är det uppenbarligen mycket svårt att förstå det mest enkla .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in