Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
THs dna er funnet flere steder sentralt på åstedet, i knehasene på buksene hennes og under borrelåsen på hennes sandal.
Du tror han kan ha begitt seg fra Futurum, over festplassen, forbi hjelpemiddelsentralen, til SV4, tilbake over festplassen og til Futurum, med all den risikoen han løp, for å sjekke forholda rundt SV4 og at alt gikk etter planen? Det har ikke slått deg at han kan være den som kvalte henne?
Det kan det ha vært, og det har jeg jo drøftet flere ganger. Men liket skal vekk uansett. Jeg har ikke landet på at jeg tror at TH er hettemannen, men jeg lufter muligheten.
Om Anne skulle drepes eller fraktes vekk, eller begge deler, mens TH angivelig skal ha vært på Futurum, så er det jo i hans interesse å vite hva som skjer i S4.
Tenk deg nå selv å være i THs sko. Sitte der ved et skrivebord på Futurum og ikke vite hva som skjer, når noe slikt alvorlig pågår.
Blir kanskje som den damen som dopet ned, og satte fyr på bilen til sin ektemann mens han satt inni.
Hun kom tilbake til åstedet for å sjekke ståa. Hun klarte ikke å la være. Ble pågrepet av brannfolka.
Tranby-saken. Det var en liten BMW 3 serie kabriolet. Han var vel skipsreder eller hva det var.