Citat:
Ursprungligen postat av
Barbapappa2026
Men du är ju själv en del av problemet. Komplimera aldrig mig igen. Jag vill inte ha komplimanger från dig.
det var inte en komplimang, det var bara en objektiv iaktagelse. de är ju vad de är.
Citat:
Trump sköt precis ner en bill som kanske skulle ha gjort det lättare för många i USA att köpa bostad (vilket inte är så jävla lätt i väst idag utanför din sionistiska medelklass-bubbla). För han är ju en boomer. Den mest boomande boomern som någonsin boomat. Självklart försöker han skydda boomerns hela scheme med att övervärdera bostäder.
230 hus till salu i.... vackra Detroit för under 100`000 skr... låter som ett "u" problem, mer än ett "trump" problem....
https://www.zillow.com/detroit-mi/
verkar som att ditt privilige där du tycker att just du, som hör till top 20% av världens rikaste, är lite för fin för att nöja dig med något som är en utopisk fantasi och flergenerationersprojekt för 100 tals miljoner av planetens människor.....
kanske kan du styra up världen om du börjar i någon mysig favela i sydamerika, annars finns det en Ö utanför indiens kust där det bor ett gäng som verkligen lever i armode som du kan lura bättre än du lurat digsjälv? Norra Sentinel, hälsa från mig, "fight the power" "handhjärta", eller vad ni kidds kör med idag.