Citat:
Ursprungligen postat av
Foliekavaj
Det är du som är trollet här eller mer än ganska blåst faktiskt, inget förlåt, jag rår inte för dina dåliga gener men var någonstans har jag skrivit att jag vill läsa mikroskopiskt text nånstans på baksidan av en förpackning som ett fucking miljömongo!? Jag skriver igen och igen att man börjat avsiktligt mörka på paketens framsida vad det rör sig om för fisk, vad är det som är så svårt att förstå, är det en släng av autistsleven?
Ja, och där fick vi ett definitivt svar.
Jag tippar på att du är en kvinna som tror att du är en "man". Hela din ruttna personlighet lyser igenom.
Ofta är det till och med en bild på köttet, men du tror att all fisk ser exakt likadan ut och ser ingen skillnad oavsett.
Haha bara din kommentar om att du inte vill äta nån äcklig skitfisk som kummel säger väldigt, väldigt mycket om din avsaknad av kunnighet inom området. Faktiskt inom alla områden.
Du kanske ska äta falukorv istället, men då klagar du väl på att det står "falu" och att det inte finns något kött som heter "falu".
Precis och exakt SÅ dum i huvudet är du.
Du får be findus att döpa om fiskbullar till *arten*bullar och fiskpinnar till *arten*pinnar.
Hej!