Citat:
Ursprungligen postat av
HalmstadSFB
Allvarligt 😆 Kanske för din måttstock. Men inte 95 % där ute. Det har vart Marbella, gym, hämtmat, nocco, nässpray och stremiming. Vilket jävla misärt liv 😆 Allt detta har lett till 4 miljoner i skulder och ca 12 månaders fängelse totalt. 2 personliga konkurser. Då jobbade han fram till hösten 2022 också. Finns ingen att vara avundsjuk på. Han är totalexemplet på hur man inte ska göra! Att någon ens över 25 avundas hans liv och beslut är ett starkt tecken på rejäl svagbegåvning.
Du får så klart tycka vad du vill men vad du tycker är ingen absolut sanning utan mer en galen uppfattning skulle jag med många påstå. Men jag förstår din utgångspunkt när en glass i hamnen en sommardag ses som nåt exotiskt.
Vill inte svara individen men hur sjuk är man om man tänker att de flesta skulle sitta inne och bli klassad som brottsling för att leva ett liv man tror ser fint ut utifrån. De flesta tycker det är pinsamt att leva ett sådant liv, hoppas jag iallafall.
Det sista jag skulle göra är att åka till marbella eller Dubai och tro att jag lever lyx med en ful väska från dior. Som du säger, det finns inget att vara avundsjuk på i deras liv, varken om man har god ekonomi eller inte.