Citat:
Ursprungligen postat av
Pandalina4
Nästan tragikomiskt att han hade stämplar på kolan med hans initialer JF. Bild finns från parti 2020.
Inte klar med FUP så kans finnas fler laster med JF. Står att han även använt stämpeln VIKING.
Otroligt hur öppna de var i användarprofiler på telefon, krypterade appar, osv. t.o.m. med sina egna förnamn i profilen. Skickar privata bilder osv. Ibland använder de vanliga sms.
Han måste vetat att han är körd på grund av Sky och Encro.
Förefaller inte som en smart person, något jag tidigare trott Jonas är.
Japp, alltså i playamålet använde han väl vanlig mail. Jag trodde han hade lärt sig.
Efter 2020, med alla Encro-mål som följde, så trodde jag fan inte att Jonas skulle åtalas. Tänkte mig att han var smartare, att han var en av de som INTE använde encrochat.
Nej, man ska inte försköna kriminella. Men han har ändå alltid framstått som en smartare kriminell än gemene man.
Jag hade ljugit om jag sa att jag inte är besviken. Han litade alltså på Encro och Sky. Stämplar med JF. Hans nick på Sky innehöll Jonas. Han verkar ha fått en sån jävla hybris efter playamålet. Denna gången är han fucked.
Skulle inte förvåna mig om Portugal sedan vill ha honom utlämnad. Sen Spanien.. osv.
Klantjävel.