2026-06-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Det sades även att #792 sågs hemma när anhöriga till han samtidigt klart och tydligt skrivit att han var på psyket i anhöriggruppen. Vet ej om han är kvar där men han har garanterat varit där!
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Frågan är väl om det ens existerar en sådan grupp mer än i melonens fantasi. Usch och twii för att sprida falska rykten!
Dumpen har stöd för anhöriga så visst finns det anhörig-grupper. Men att de som söker hjälp för att hantera det svåra traumat med att ha en pedofil i sin familj skulle börja läcka om andra trauman i andra familjer håller jag som obefintligt och icke trovärdigt.

Tror inte melonen ingår i någon anhörig-grupp så denna grönsak kan knappast ha hört något ”klart och tydligt”. Det är vanföreställningar rätt och slätt.
Osäkert också om någon familjemedlem till #792 hunnit haft antagning till något möte med Dumpens anhörig-grupp ännu, det är ju inte möten varje dag. Sen släpps man ju inte in bara sådär, det tar sin tid att godkännas och få vara med.

Jag vill nog påstå att det i Dumpens anhörig-grupp inte finns någon som helst information om nyfångade gädda #792.

Knepigt med dessa människor som tvångsmässigt fabricerar sanningen, det är sjukligt.

Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-06-24 kl. 11:31.
Citera
2026-06-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Jag vill ha en usch och twii t-shirt!
Vi kanske ska ha en där det står "Du är en idiot!" också, när vi ändå är igång och trycker
Citera
2026-06-24, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Det där gick ju inte att läsa.

792 är intressant på sitt sätt, men 785 är mer intressantare.
785 var helt bortglömd tills melonen kom in och började tjattra om hans fagra yttre och oklanderliga personlighet, nu är han intressant.
Citera
2026-06-24, 11:52
Medlem
Citat:
785 var helt bortglömd tills melonen kom in och började tjattra om hans fagra yttre och oklanderliga personlighet, nu är han intressant.
Allt väsen gjorde att jag fick upp ögonen för honom. Lätt att missa men han är ta mej fan riktigt farlig för barn. En eloge måste man ändå ge melonen, tack för att du uppmärksammade det vidret gädda #785.
Citera
2026-06-24, 11:53
Medlem
Vissa gäddor som biter sig fast var man ju säker på att de skulle träffa snaran, och vissa dryg-pottor har varit tvärtom som man trodde skulle fortsätta vandra men som valde att göda kyrkogården. Han den där som var typ 90 år som begick suicid minns jag som en chock faktiskt
Citera
2026-06-24, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Vissa gäddor som biter sig fast var man ju säker på att de skulle träffa snaran, och vissa dryg-pottor har varit tvärtom som man trodde skulle fortsätta vandra men som valde att göda kyrkogården. Han den där som var typ 90 år som begick suicid minns jag som en chock faktiskt
Ska du diskutera gäddor så ska du ange gäddnummer så vi andra förstår vilken av alla snart 800 gäddor du menar. Slösa inte plats i denna tråden med att agera nybörjare.
Citera
2026-06-24, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Ska du diskutera gäddor så ska du ange gäddnummer så vi andra förstår vilken av alla snart 800 gäddor du menar. Slösa inte plats i denna tråden med att agera nybörjare.

Kommer inte ihåg numret. Det var en lastgammal gubbe som knappt visste vart han befann sig
Citera
2026-06-24, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Kommer inte ihåg numret. Det var en lastgammal gubbe som knappt visste vart han befann sig
Då kan du ju bemöda dig om att ta reda på det först. Ingen kan ju svara dig random på vad du hittar på.
Kan inte påminna mig om att Dumpen konfronterat någon gädda i 90-års åldern.
#-okänd
Citera
2026-06-24, 12:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Mycket intressant, skulle jag säja. #785 saknar ju allt vad insikt heter. Han behöver definitivt hjälp, men knappast av kompisen Loopmelon som istället bara förvärrar läget för honom. Man skulle kunna dra parallellen till den s k kungavännen Anders Lettström som försökte skademinimera när det påstods läcka osmickrande bilder på kungen. Den vänskapen är numera helt avslutad. #785 borde skaffa sej nya och bättre vänner, om det nu är möjligt efter publicering på Dumpen.
Citera
2026-06-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Mycket intressant, skulle jag säja. #785 saknar ju allt vad insikt heter. Han behöver definitivt hjälp, men knappast av kompisen Loopmelon som istället bara förvärrar läget för honom. Man skulle kunna dra parallellen till den s k kungavännen Anders Lettström som försökte skademinimera när det påstods läcka osmickrande bilder på kungen. Den vänskapen är numera helt avslutad. #785 borde skaffa sej nya och bättre vänner, om det nu är möjligt efter publicering på Dumpen.
Tja, han har ju enligt "säker källa" haft flera flickvänner efter publiceringen så förmodligen flockas nya vänner också där.

Citera
2026-06-24, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Vem vill vara vän med honom?
#785 hade jag bläddrat förbi men ”melonen” fick mig att backa tillbaka. En närmare granskning fick mig att inse att #785 är riktigt farlig för barn.
Citera
2026-06-24, 12:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Tja, han har ju enligt "säker källa" haft flera flickvänner efter publiceringen så förmodligen flockas nya vänner också där.

Så är det naturligtvis. #785 behöver absolut inte begränsa sin vänskap till enbart manliga vänner. Det vore att begränsa sej själv och sina möjligheter. För att verkligen befästa sin vänskap och visa den utåt skulle alla nya kompisar kunna klä sej i "Usch och twii!"-tisha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in