Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Jag har mycket svårt att köpa teorin att den flintskalliga runkbögen i Trosa skulle vara beräknande. Den typen av manipulation kräver ett fungerande minne och DemensBaronen har en närmast övernaturlig förmåga att glömma vad han själv sagt så fort en ny version av historien känns bekvämare.
Det komiska är när Baronen berättar sanningen om någon av sina perversa och mindre genomtänkta handlingar, som när fanskapet stekte sin egen avföring och körde upp trumpinnar i arslet på sina "vänner". Då brukar Baronen vara väldigt stolt över anekdoten tills folk börjar ifrågasätta runkbögen i runkbåset.
Då plötsligt förändras situationen och plötsligt har Baronen byggt en efterhandskonstruktion. Detta gäller både Baronens knarkbrev och när äcklet basunerade ut våldtäktsfantasier på Youtube.
Man kan ju vara beräknande men ändå glömma bort sina onda planer efter ett tag.
Jag syftar på tex när han åkte hem till Ulf (efter att han sett att Ulf brukade donera stora summor i liven och förstått att den här snubben har pengar) för att ”prata och intervjua honom” det och bara råååkade nämna att ojojoj han har ju skadestånd att betala och hur ska han ha råååd…
Eller, när det barkade mot jul och familjen hade ont om pengar (som vanligt). Då gick han ut och sade förtvivlat till följarna att ”nu måste vi sälja bilen, annars har vi inte råd med julklappar, den ligger redan ute på annons…”
Ta-daa donations, och bilen såldes aldrig (den hade aldrig varit ute på annons, det var en lögn).
Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Inte gör den milda karln sånt?
Jag vill se honom grilla på familjens uteplats.
Kan han skapa en ”signature dish”, som Jocke gjort med sin mediokra jävla pasta?
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det är många gamla trähus i Trosa, så det är väl bäst att han avstår från det.
Området han bor i har redan brunnit ner till grunden en gång.