2026-06-23, 01:34
  #13
Medlem
Sluutenbergens avatar
Kollar på det nu, med Yasin. Varför pratar hans mamma svenska och han blatte?
Citera
2026-06-23, 01:39
  #14
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sluutenbergen
Kollar på det nu, med Yasin. Varför pratar hans mamma svenska och han blatte?

Det är bedrövligt. Han tror att det är tufft att prata sådär illa.
Citera
2026-06-23, 02:01
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sluutenbergen
Kollar på det nu, med Yasin. Varför pratar hans mamma svenska och han blatte?
Jag har mött flera "invandrare" som har föräldrar som pratar bättre svenska än dom.
Citera
2026-06-23, 20:54
  #16
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sluutenbergen
Kollar på det nu, med Yasin. Varför pratar hans mamma svenska och han blatte?
Är hon blatte också?
Citera
2026-06-23, 23:28
  #17
Medlem
Jag tål inte att se Johan Kucükaslan. Så jävla smörig på ett obehagligt sätt.
Citera
Igår, 02:12
  #18
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Jag tål inte att se Johan Kucükaslan. Så jävla smörig på ett obehagligt sätt.

Han är väl homosexuell? Han ger mig de vibbarna.
Citera
Igår, 02:37
  #19
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Han är väl homosexuell? Han ger mig de vibbarna.
Man är inte gay i den miljön han är uppfostrad i. För de är väl kurder, han och syrran?

Hans gnabbande med alla, som med modernt språk bara kan översättas till passiv aggressivitet, är så fjantigt. ”Men du ignorerade mina tre SMS” eller ”jag är inte stor nog för dej längre”. Vi skiter väl i dig som intervjuar. Det är intervjuoffret vill vi höra. Plus den där ZTV-klippningen med infälld grafik som visar ”Kallprat” i dagispalett. Fy fan.

Höll på att skriva TV4-mässing men t o m de upprätthåller något slags balans och proffessionalitet gentemot sina gäster.
Citera
Igår, 09:01
  #20
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Man är inte gay i den miljön han är uppfostrad i. För de är väl kurder, han och syrran?

Hans gnabbande med alla, som med modernt språk bara kan översättas till passiv aggressivitet, är så fjantigt. ”Men du ignorerade mina tre SMS” eller ”jag är inte stor nog för dej längre”. Vi skiter väl i dig som intervjuar. Det är intervjuoffret vill vi höra. Plus den där ZTV-klippningen med infälld grafik som visar ”Kallprat” i dagispalett. Fy fan.

Höll på att skriva TV4-mässing men t o m de upprätthåller något slags balans och proffessionalitet gentemot sina gäster.

Han är inte kurd. Dessutom finns det kurdiska bögar.

”Den miljön han är uppväxt i”
🤣
Citera
Igår, 09:49
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Lindelöf är en person svår att tycka om.

håller med dig helt o hållet.

dryg, självbelåten, besserwisser, osympatisk och utan karisma eller glimten i ögat.

inte "my cup of tea".
Citera
Igår, 09:53
  #22
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Totalt meningslöst.

Spara skulle dom göra, varför inte börja här.

Finns det någon som tycker om dessa intervjuer ?
Citera
Igår, 10:18
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sluutenbergen
Kollar på det nu, med Yasin. Varför pratar hans mamma svenska och han blatte?

ja, det var lite intressant faktiskt. (låter som att mamman är andra generationens invandrare?).

men inte så konstigt. jag misstänker att det är för att yashins umgängeskrets från det att han varit barn utgjorts av barn som pratar med brytning (o snabbt). och även skolmiljön har antagligen präglats av denna dialekt (eller vad man ska kalla det) o accepterat att han pratat så. sen har antagligen hans extrema talang i fotboll varit en ursäkt eller iaf gjort så att han inte behövt lära sig prata "renare" svenska.

men med tanke på mammans klockrena svenska så undrar jag lite...det låter nästan som att han har ett "talpedagogiskt fel" (pratar för snabbt o otydligt m.m)...men när man tänker efter...även de etniska svenskarna i landslaget (minns foppa?) bryter ju så jag tror att det helt enkelt är miljön...
Citera
Igår, 10:47
  #24
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Han är inte kurd. Dessutom finns det kurdiska bögar.

”Den miljön han är uppväxt i”
🤣
Med det nicket du sportar borde du förstå ironi, kan man tycka.

Jaså, inte kurd. Vad synd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in