Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Jag förstår. Du kan inte läsa engelska. Det förklarar varför du postar länkar som motsäger det du påstår. Varför dessa journalister är terrorister framkommer av den text jag citerade.
Det är ju du som inte begriper engelska. Vad betyder "alleged"? Just det, inga bevis. Som vanligt kommer förövaren med alla möjliga sorters bortförklaringar när de blir ertappade med sina brott. Som vanligt när Israel har ihjäl civila och journalister medvetet. Ja, det är vanligt att Israel kommer med efterhandskonstruktioner. Vidare har du inga som helst kommentarer på de hundratals journalister jag övrigt nämner? För du är oärlig och ett troll. Fattar du inte själv hur oseriös du framstår när du vägrar att acceptera otaliga oberoende och opartiska källor för de duger inte, men det räcker att förövaren själv påstår något så tar du det som en sanning?
Däremot så är övriga världen och den internationella journalistkåren av en annan åsikt. Vilket inte är konstigt då kriget i Gaza sedan 2023 har varit det mest dödliga för journalister och deras familjer i modern historia. Att du blint litar på förövaren när förövaren säger att dom minsann inte gjort fel är exakt samma som att hänvisa till Hamas och säga att 7e oktober inte var fel. För enligt Hamas var det ju rätt och då är det så! Jävla pajas.
Du är så tråkig och så oseriös. Ingen på detta forumet tar dig på allvar och du är så otroligt genomskinlig. Det ser alla. Jag kommer låta dig hålla dina monologer från och med nu. Troll