2026-06-23, 23:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Hur rimmar det med att han setts ute på en elkick tidigare i dag? Har han en tvillingbror...
Bra iakttagelse! #792 bor dessutom i Karlskoga, så det verkar väl ganska orimligt att han skulle ta sej till Örebro station för att hoppa framför för tåget.
Citera
2026-06-23, 23:09
Medlem
Protonic75s avatar
Undrar vad vård personalen skriver i 792s journaler när han blir inlagd. Troligtvis står det väl att patient har fått ett sammanbrott efter uthängning på pedofiljägar sajt. Personalen lär väl inte kunna låta bli att gå in på Dumpen och titta.
Citera
2026-06-23, 23:11
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Undrar vad vård personalen skriver i 792s journaler när han blir inlagd. Troligtvis står det väl att patient har fått ett sammanbrott efter uthängning på pedofiljägar sajt. Personalen lär väl inte kunna låta bli att gå in på Dumpen och titta.

Om nu det stämde att han försökt ta livet av sig, det vet vi ju inte säkert
Citera
2026-06-23, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Bra iakttagelse! #792 bor dessutom i Karlskoga, så det verkar väl ganska orimligt att han skulle ta sej till Örebro station för att hoppa framför för tåget.
Fast gick in och kollade nu och det finns inte järnvägstrafik i Karlskoga, så vill man hoppa framför tåg får man ta sig någon annanstans. Men oavsett kan han inte både hoppa framför tåg och åka elkick.

Citera
2026-06-23, 23:21
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Här har du anledningen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/stor-polisinsats-vid-orebro-central-efter-olycka-vid-jarnvagen
Men du gissar ju bara, nästan lika desperat som 792?
Citera
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Fast gick in och kollade nu och det finns inte järnvägstrafik i Karlskoga, så vill man hoppa framför tåg får man ta sig någon annanstans. Men oavsett kan han inte både hoppa framför tåg och åka elkick.

Vad är kopplingen till 792? för någon har väl inte bara utgått ifrån att det måste vara 792 för att någon försökt ta livet av sig någonstans i sverige. Är ju liksom inte bara Dumplings som drar på sig träfracken.
Citera
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Mitt väldigt mycket yngre jag vill minnas att man åker tåg till Degerfors och därifrån tar sej till Karlskoga. Det kan förstås ha ändrats sedan jag reste den vägen någon gång under förra seklet, men det kan kanske vara en ledtråd. Men precis som du säjer stämmer inte tidslinjen.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-06-23 kl. 23:27.
Citera
2026-06-23, 23:27
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Skriv gärna gäddnummer så vi vet om det är #628 eller #792 du menar.
Jag tänkte i första hand på #792.
Om det nu stämmer att #628 också gjort en insats för samhället är det en bonus.
Citera
2026-06-23, 23:27
Medlem
Protonic75s avatar
792 är ju så prakt pervers på alla tänkbara sätt att han kanske inte alls mår dåligt utan är stolt över vad han är, finns ju några sådana på dumpen.
Citera
2026-06-23, 23:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Jag tänkte i första hand på #792.
Om det nu stämmer att #628 också gjort en insats för samhället är det en bonus.
Exakt! Båda gör sej så mycket bättre som gödsel än som gäddor som lurar i vassen. #628 och #792
Citera
2026-06-23, 23:30
Medlem
Citat:
Mitt väldigt mycket yngre jag vill minnas att man åker tåg till Degerfors och därifrån tar sej till Karlskoga. Det kan förstås ha ändrats sedan jag reste den vägen någon gång under förra seklet, men det kan kanske vara en ledtråd. Men precis som du säjer stämmer inte tidslinjen.
Off-topic, men enligt uppgift las persontrafiken med tåg till Karlskoga ner den 29 maj 1966, så det var ett tag sen 😄
Citera
2026-06-23, 23:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
792 är ju så prakt pervers på alla tänkbara sätt att han kanske inte alls mår dåligt utan är stolt över vad han är, finns ju några sådana på dumpen.
Ja, det är svårt att begripa vad som försiggår i huvudet på en sådan vidrig jävel som #792. Han är ju dessutom TV-kändis, så han kanske är helt opåverkad och lever på sin gamla "stjärnstatus", helt oberörd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in