Citat:
Frågan är fortfarande obesvarad, och lämnar dig pga av detta.
Ta för fan och sluta att slingra dig med en massa nonsens.
Att själv undlåta att ta diskussion om Kirk och plötsligt kräva svar - som du redan fått?
DU är ifrågasatt av mig pga av följande påståenden:
"så ointressant var Kirk även för denna höger."
"varför ska media skriva om något som aldrig kommer sälja och så ointressant som en youtuber?"
"jag hade rätt i hur betydelselös kirk är."
"För resten är det kirk who!?(Precis som jag förutspådde hela tiden.)"
"Enda anledningen det fick uppmärksamhet, var att attentatet var framför kameror och att donalds blandade sig i."
"Det är en fundamentalistisk krets som gillade honom, utanför rätt okänd."
"Väldigt få visste ens om hans existens."
JAG har gett dig fakta om Kirk, bla följande:
"Turning Point USA har förvandlats från en konservativ campusklubb till en av de mäktigaste kristennationalistiska motorerna i landet".
"Kirk hade byggt upp ett kristet imperium värt 85 miljoner dollar.
TPUSA:s budget, finansierad genom ett nätverk av 500 000 givare, representerar en av den konservativa rörelsens mest värdefulla tillgångar."
"Turning Point Action översvämmade vippstatsvalen med stöd av soldater, tog över den politiska sfären och visade sig vara en avgörande faktor i Trumps presidentvalsseger."
Turning point Academy..... Turning Point Faith....
(FB) Charlie Kirks gamla organisation TPUSA störtdyker under Erika Kirks ledning
Hur FAN ska du få dina påstående att gå ihop?
Att själv undlåta att ta diskussion om Kirk och plötsligt kräva svar - som du redan fått?
DU är ifrågasatt av mig pga av följande påståenden:
"så ointressant var Kirk även för denna höger."
"varför ska media skriva om något som aldrig kommer sälja och så ointressant som en youtuber?"
"jag hade rätt i hur betydelselös kirk är."
"För resten är det kirk who!?(Precis som jag förutspådde hela tiden.)"
"Enda anledningen det fick uppmärksamhet, var att attentatet var framför kameror och att donalds blandade sig i."
"Det är en fundamentalistisk krets som gillade honom, utanför rätt okänd."
"Väldigt få visste ens om hans existens."
JAG har gett dig fakta om Kirk, bla följande:
"Turning Point USA har förvandlats från en konservativ campusklubb till en av de mäktigaste kristennationalistiska motorerna i landet".
"Kirk hade byggt upp ett kristet imperium värt 85 miljoner dollar.
TPUSA:s budget, finansierad genom ett nätverk av 500 000 givare, representerar en av den konservativa rörelsens mest värdefulla tillgångar."
"Turning Point Action översvämmade vippstatsvalen med stöd av soldater, tog över den politiska sfären och visade sig vara en avgörande faktor i Trumps presidentvalsseger."
Turning point Academy..... Turning Point Faith....
(FB) Charlie Kirks gamla organisation TPUSA störtdyker under Erika Kirks ledning
Hur FAN ska du få dina påstående att gå ihop?
Men dock har vi ALLA lärt oss att du vet om konspirationerna, men intressant du låtsades inte veta.
Tycker inte du det samma, eller är det för skämmigt?