2026-06-23, 18:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Komiskt om han blir den första som spöar skiten ur honom istället....

Så lär det faktiskt bli
Citera
2026-06-23, 19:12
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Fy vad det fega äcklet skyller ifrån sig, han blev provocerad, han hade druckit alkohol, han åt fet mat, han fick allt han pekade på buhu.

En människa som skyller ifrån sitt dåliga beteende har inte förändrats.

Sen tror han på riktigt att hon ska hälsa på den äckliga hunden som förstört hennes liv.

Är det inte förtal han håller på med nu igen när han pratar om brottsoffren? Hoppas han åker dit igen

Fy fan vad jag hatar narcissister.
Citera
2026-06-23, 19:42
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Fy vad det fega äcklet skyller ifrån sig, han blev provocerad, han hade druckit alkohol, han åt fet mat, han fick allt han pekade på buhu.

En människa som skyller ifrån sitt dåliga beteende har inte förändrats.

Sen tror han på riktigt att hon ska hälsa på den äckliga hunden som förstört hennes liv.

Är det inte förtal han håller på med nu igen när han pratar om brottsoffren? Hoppas han åker dit igen

Fy fan vad jag hatar narcissister.

Rätt så bra sammanfattat. Tumme upp!

TEMU Annika får plocka fram bevismappen så ser vi vart det bär
Citera
2026-06-23, 21:34
Medlem
GreenBatterys avatar
Hahahahahaha. Content-torkan är total! Nu ger sig den porrskadade ÄckelBaronen ut på byn och recenserar matställen i metropolen Trosa.

Han jobbar verkligen hårt för att göra sig ovän med fler! Och Instagraminlägg tjänar man ju massor med pengar på. NOT!

Duckandet fortsätter!
”Bäjbi, jag jobbar med att göra recensioner av matställen nu också! Hur ska jag kunna hinna med något annat???”

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-23, 21:35
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Komiskt om han blir den första som spöar skiten ur honom istället....
Hoppas det sker en lajv eller att sonen startar en egen kanal o lägger upp det där tillsammans med ”story times” hur vidrigt det var att växa upp i hemmet
Citera
2026-06-23, 21:48
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hahahahahaha. Content-torkan är total! Nu ger sig den porrskadade ÄckelBaronen ut på byn och recenserar matställen i metropolen Trosa.

Han jobbar verkligen hårt för att göra sig ovän med fler! Och Instagraminlägg tjänar man ju massor med pengar på. NOT!

Duckandet fortsätter!
”Bäjbi, jag jobbar med att göra recensioner av matställen nu också! Hur ska jag kunna hinna med något annat???”

Allt Gott,! ❤️

Han kan knappast visa sig hos turkarna nere på grillen efter sågningen han gav dom.
Fast turken kan å andra sidan bara ringa upp Rask och skrämma honom lite så är snart inlägget borta.
Citera
2026-06-23, 21:51
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han kan knappast visa sig hos turkarna nere på grillen efter sågningen han gav dom.
Fast turken kan å andra sidan bara ringa upp Rask och skrämma honom lite så är snart inlägget borta.
Varför gör han så dumma saker hela tiden?? Men det är underhållande att följa hur han hela tiden gör det svårare för sig! Hur många matställen finns det i Trosa? Vad ska han göra nästa vecka?

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-23, 21:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
Hoppas det sker en lajv eller att sonen startar en egen kanal o lägger upp det där tillsammans med ”story times” hur vidrigt det var att växa upp i hemmet

Kanske är det CFAR vi ser om ett par år få snus kastat i ansiktet på sonens youtube, det sociala arvet
Citera
2026-06-23, 21:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Ja som vi alla vet så är äckelbaronen livrädd för babbar, där sket han nog i det blå skåpet
Citera
2026-06-23, 22:08
Medlem
Nazbols avatar
7k visningar på 24 timmar. Karriären flyger som trumpinnarna flyger upp i däckade polares arslen. En kul grej i sin senaste recension säger baronen att restaurang Ankaret har fräscha toaletter. Man kanske ska upplysa dom om att en bajsmarodör frekventerar deras restaurang.
Citera
2026-06-23, 22:11
Medlem
Rask sitter och kommenterar familjen han förtalat.

Fan vilken äcklig familj med Jockiboi syndrom som inte går vidare.
Citera
2026-06-23, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Rask sitter och kommenterar familjen han förtalat.

Fan vilken äcklig familj med Jockiboi syndrom som inte går vidare.

Citerar mig själv.

Kan det vara något på g mellan Rask och den sinnesslöa dottern Anneli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in