2026-06-23, 20:38
Medlem
Massa brudar med lila hår och ring i näsan och tycker vita män är värre än Isis massmördartyper. Jag är glad att jag inte är ungdom längre när jag var ung så var det mycket lättare.
Citera
2026-06-23, 21:12
Medlem
Tjoflos avatar
Samhället är inte längre familjebaserat utan byggs på att alla ska sträva efter att förhärliga sig själv som om att de kan uppnå något i livet. Det enda man kan uppnå i livet är att ha barn, resten är en lögn och tomhet.
Citera
2026-06-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Det enda man kan uppnå i livet är att ha barn, resten är en lögn och tomhet.

Det och göra världen man lämnar efter sig till barnen bättre. Dock kräver det ett visst mått av flyt gällande tid och plats, alla har inte möjlighet att delta i en invasion av Sovjetunionen för att bekämpa bolsjevismen eller liknande utan får kanske fokusera på mindre frågor under sin livstid.
Citera
2026-06-24, 00:52
Medlem
Majsmannen2s avatar
Med dagens sätt att möta främmande människor så tycker jag att det borde hända fler tillfällen att en kvinna blir gravid.

Men dagens ungdomar ska ju tydligen ha mindre sex och debutera senare.

Just av möjlig orsak att digitaliseringen gjort oss mer frånvarande vid mänsklig kontakt.

Så jag ställer mig faktiskt frågande.

Tuffare tider ska ju historiskt sett haft en negativ påverkan.

Kanske egen ekonomi framför familj slår högre idag?...
Citera
2026-06-24, 10:44
Medlem
[quote=Majsmannen2|95265689]
Med dagens sätt att möta främmande människor så tycker jag att det borde hända fler tillfällen att en kvinna blir gravid.
Kvinnorna gör ju abort hela tiden så hjälper ju inte att dom blir gravida.
Citera
2026-06-24, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av domkraft
Massa brudar med lila hår och ring i näsan och tycker vita män är värre än Isis massmördartyper. Jag är glad att jag inte är ungdom längre när jag var ung så var det mycket lättare.
De är lesbiska…men ok…
Citera
2026-06-24, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Samhället är inte längre familjebaserat utan byggs på att alla ska sträva efter att förhärliga sig själv som om att de kan uppnå något i livet. Det enda man kan uppnå i livet är att ha barn, resten är en lögn och tomhet.
Har du ens barn?
Citera
2026-06-24, 18:17
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symmetrisk
Igenkänning där. De enda som visat intresse för mig är äldre singelmammor. Jag må va en patetisk incel, men där någonstans får till och med jag dra gränsen. Trevliga kvinnor, men jag kan verkligen inte förmå mig själv att axla den där försörjande hanrejrollen.

Ja, jag är inte värsta kapet själv men fan några mille på banken, tar hand om mitt utseende, äger mitt boende, fast jobb, bil osv.. det grundläggande. Men nånstans drar jag också gränsen liksom.

Jag har en dragning till asiatiskor, de feminina och som gillar att ta hand om mannen. Typ Filippinerna. Har även boende i Asien så det är smidigt.

När man är över 30 så finns det typ 3 vägar om du inte är top tier: ensamstående mammor, feta kvinnor eller Asians. I go for the Asians.

Jag har inget emot 3-barnsmammor, det är dom som fixar så jag får pension och någon som skrubbar min döende kropp på ålderdomshemmet. Men jag har been there done that. Efter tre barn är det som att kasta en dennis-korv inne i Globen.
Citera
2026-06-24, 18:52
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Idioter som jag!? Jag lyssnar ju på hardbass och nästan allt av DJ blyatman! Nä du ditt jävla as, dra åt helvete med dig. Aldrig någonsin har jag ens fantiserat om att skaffa barn, min uppgift i livet är att supa och att jävlas med folk, har inte tid med att fostra snoriga dvärgar.

Uuf, någon tog åt sig där. Hade jag rätt eller?
Citera
2026-06-24, 18:56
Medlem
Allt färre kvinnor vill ha barn, enligt en forskningsstudie som Uppsala universitet publicerade förra året ( 2025)

Det finns såklart många faktorer. Men läser man här inne förstår man ju genast varför kvinnor undviker det.

Könen har blivit mer polariserade, män och kvinnor glider mer isär. Män blir mer konservativa och en stor majoritet av kvinnor vill inte leva så. Eftersom det innebär att kvinnor får begränsa sig i samhället. Även kvinnosynen som råder numera och hatet emot kvinnor. Gör att många kvinnor överger män, och lever sina egna liv. Slutar dejta, tappar romantiskt intresse etc. Sedan finna det säkert män som gör detsamma.

Det är lite dubbelsidigt med, många män röstar på en politik som i princip innebär att människor ska bli mer individuella och ta större ansvar. Inte förlita sig på hjälp etc. Men detta gäller tydligen inte när det kommer till barn och familj. Man kanske måste inse att man får det man efterfrågar, på gott och ont.

Idag lever vi så pass bra ekonomiskt med, att man inte måste ingå i en relation eller leva tillsammans med någon om man inte vill.
Citera
2026-06-24, 19:37
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Uuf, någon tog åt sig där. Hade jag rätt eller?
Nej du hade inte rätt. Jag gav dig bara svar på tal, din billiga hora.
Citera
2026-06-27, 20:53
Medlem
Homofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homofilen
De e ju gött att ligga i soffan och dra en runk till gudinnorna i porrvideos, lägga satsen i papperskorgen där den hör hemma!

Ingen som håller med om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in