2026-06-23, 13:40
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Hamas rekryterar från 13 års ålder. Vad är det som är svårt att fatta?

Och Israel hjärntvättar redan från förskolan. Varför är den ena bättre enligt dig?
Citera
2026-06-23, 13:42
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Det hade du också varit om du var min son.

Israels handlande den senaste tiden har inte gjort dom mer älskvärda i världens ögon, och det är ett faktum. Något stort är på gång och det kommer inte att bli trevligt för oss.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Adolf_Eichmann De tog honom drygt 15 år senare, förde honom till Israel och hängde honom. Beslutsamhet.
Citera
2026-06-23, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Det kan ju förstås bero på att det har blivit en israelisk tradition att begå krigsbrott, folkmord, apartheid och etniska rensningar...

Mmm, ser fram emot kommissionens nästa rapport som väl kommer framåt december. Som den Nostradamus jag är förutspår jag att den kommer att slå fast att Israel begår krigsbrott, folkmord och apartheid.

Jag sitter faktiskt redan och skriver den artikeln för Aftonbladets räkning. 😉
Citera
2026-06-23, 13:47
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Hamas rekryterar från 13 års ålder. Vad är det som är svårt att fatta?
Även om det stämmer, tror du det är helt frivilligt? Det är fortfarande barn som utnyttjas av en starkare part. Barn utan föräldrar många gånger.
Citera
2026-06-23, 13:48
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossebengbula
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Hind_Rajab
Läs artikeln.
Hon var säkert barnsoldat eller? Nej, IDF är ondskan själv.

Frågan var hur många procent det var som var pojkar mellan 13-17 år, är du efterbliven?
Citera
2026-06-23, 13:49
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Även om det stämmer, tror du det är helt frivilligt? Det är fortfarande barn som utnyttjas av en starkare part. Barn utan föräldrar många gånger.

Men vad fan spelar det för roll? Fiendesoldater är fiendesoldater oavsett hur gamla de är. Hur tror du krig fungerar, att du ska kolla leg på fienden innan du öppnar eld?
Citera
2026-06-23, 14:06
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Att du kan ha en sån inneboende ondska, är svårt att fatta. Är det nåt du är självmedveten om?

Jag har alltid undrat hur det är för genuint ondskefulla parasiter. Vet ni själv om det? Att ni är universellt hatade genom historien på alla platser ni kommer till?

Det känns så oerhört pinsamt på nåt sätt. Cringe, för oss andra liksom.

Kan du bemöta argumentet istället? På vilket sätt är det ondska att förklara hur Hamas agerar? Hamas använder barnsoldater enligt Hamas själva.

https://www.youtube.com/watch?v=9Pw8SO0GOJU
https://www.youtube.com/watch?v=cD2FezhJgqA
Citera
2026-06-23, 14:07
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Att du kan ha en sån inneboende ondska, är svårt att fatta. Är det nåt du är självmedveten om?

Jag har alltid undrat hur det är för genuint ondskefulla parasiter. Vet ni själv om det? Att ni är universellt hatade genom historien på alla platser ni kommer till?

Det känns så oerhört pinsamt på nåt sätt. Cringe, för oss andra liksom.
Förstår Melange5738 Inget är över innan de som planerade och utförde terrorattacken än döda. Alla som står i vägen kommer drabbas, även barn. Så det funkar.
Citera
2026-06-23, 14:12
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Vad trodde ni skulle ske när ni var ute och firade på gatorna? Att ni skulle besegra Israel? Jävla snedknullade inavelsmiffon. Nazisterna klarade det inte med sina snitt-IQ långt över 110 men ni tror att ni klarar det med era under 75.
Nåja, Melange5738 sansa dig lite. Liksom inte jag som var ute på gatorna och firade. Förstår du inte menade mig heller. Men lite får man väl kolla när man citerar.
Citera
2026-06-23, 14:16
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Du är en sån abomination mot hela skapelsen.
Tyvärr så livet fungerar, kallas casualties of war. Trösta dig med att det var hamas ungar som gick åt.
Citera
2026-06-23, 14:17
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Israelerna bedriver folkmord och alla ska utrensas, bara judar får vara kvar. Vad tror ni händer nu?

De fortsätter väl att döda barn som vanligt.
Citera
2026-06-23, 14:20
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Nåja, Melange5738 sansa dig lite. Liksom inte jag som var ute på gatorna och firade. Förstår du inte menade mig heller. Men lite får man väl kolla när man citerar.

Men du märkte inte att det förekom i Sverige? Får man fråga vad det är du tror att vattenmelonerna representerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in