2026-06-23, 12:58
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Det som händer nu är att folk vänder Israel ryggen och börjar att tvivla på förintelsen. Hur kan de vara Guds utvalda när de gör mot andra det de själva blev utsatta för.
De försvarar sig. Helt ärligt. Hade jag varit juden och haft kapaciteten hade jag bränt Gaza från början till slut för över två år sedan. Liksom jag. Tar du mitt öga tar jag ditt huvud. Alltid resonerat så. Finns inge försoning, ingen fred förrän de är döda.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-06-23 kl. 13:01.
Citera
2026-06-23, 13:08
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
De försvarar sig. Helt ärligt. Hade jag varit juden och haft kapaciteten hade jag bränt Gaza från början till slut för över två år sedan. Liksom jag. Tar du mitt öga tar jag ditt huvud. Alltid resonerat så. Finns inge försoning, ingen fred förrän de är döda.
Inget slut heller om alla resonerar lika.
Citera
2026-06-23, 13:09
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Det kan ju förstås bero på att det har blivit en israelisk tradition att begå krigsbrott, folkmord, apartheid och etniska rensningar...
Den här gången har de dokumenterat bevis att göra så. Det rådde fred.
Så bränn skiten! Vad trodde hamans skulle hända? Cumbaja och fredssamtal? Skiter i barnen, det är hamas barn.
Citera
2026-06-23, 13:10
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Inget slut heller om alla resonerar lika.
Så är det, tills en ger sig eller är död. Ger någon sig går jag vidare. Skulle han försöka igen dödar jag honom och hela hans släkt. Vilket uppenbarligen händer här.
Citera
2026-06-23, 13:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Hur många av barnen var pojkar mellan 13-17?
Du är en så osedvanligt äcklig ond liten typ. Det är stenkastande barn du pratar om, i bästa fall.

Skulle du resonera lika om det var ditt folk som utrotades, och de var dina barn?

Att du inte skäms, får mig att oroa mig för din odödliga själ.
Citera
2026-06-23, 13:13
Medlem
FN är världens största pyramidspel, skrota skiten.
Citera
2026-06-23, 13:20
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Så är det, tills en ger sig eller är död. Ger någon sig går jag vidare. Skulle han försöka igen dödar jag honom och hela hans släkt. Vilket uppenbarligen händer här.
Meningslöst våld.
Citera
2026-06-23, 13:23
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är palestinier som försvarar sig mot den evige juden.
Har än aldrig träffat endas en bra palestinier. Kanske bara haft otur då då ände finns gott om dem här. Träffat bra somalier och ett flertal kurder, men aldrig en bra palestinier. är ju som bekant inte så förtjust i varken afrikaner eller muslimer över huvud taget alls.

Varför är palestinier avskydda även bland sina egna?
Citera
2026-06-23, 13:29
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Du är en så osedvanligt äcklig ond liten typ. Det är stenkastande barn du pratar om, i bästa fall.

Skulle du resonera lika om det var ditt folk som utrotades, och de var dina barn?

Att du inte skäms, får mig att oroa mig för din odödliga själ.

Hamas rekryterar från 13 års ålder. Vad är det som är svårt att fatta?
Citera
2026-06-23, 13:29
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Nej, han fattade inte första gången jag slog honom, tyvärr är han död nästa gång.
Det hade du också varit om du var min son.

Israels handlande den senaste tiden har inte gjort dom mer älskvärda i världens ögon, och det är ett faktum. Något stort är på gång och det kommer inte att bli trevligt för oss.
Citera
2026-06-23, 13:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Det hade du också varit om du var min son.

Israels handlande den senaste tiden har inte gjort dom mer älskvärda i världens ögon, och det är ett faktum. Något stort är på gång och det kommer inte att bli trevligt för oss.
Säkert. 7/10 är inte glömt bara för de spar på krutet. Aint over till the fat lady sings.

De gör det knappast för att bli älskvärda i omvärlden. Hamas bröt freden och skall därför betala. Kommer aldrig ta slut innan dess. De har inte betalat förrän de alla är döda.

Skrev något liknande någon dag efter attacken. Det här kommer Israel aldrig förlåta, de kommer jaga ned varenda en och de som kommer i vägen. Så de funkar.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-06-23 kl. 13:38.
Citera
2026-06-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Men Hamas rekryterar från 13 år. Så det spelar ingen roll, en barnsoldat är fortfarande ett legitimt militärt mål enligt alla konventioner.
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Hind_Rajab
Läs artikeln.
Hon var säkert barnsoldat eller? Nej, IDF är ondskan själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in