Det är ett bra förslag men det innebär även en arbetsinsats som inte direkt leder till högre inkomster för Flashback Media Group och därför kommer det aldrig att bli verklighet. Forumet lever kvar på 00-talet eftersom moderna tekniska lösningar inte prioriteras. Om det funkar så ändrar man inte bara för smidighet allena.
Som sagt, bra förslag. Det kommer att totalt ignoreras.