2026-06-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Hon kanske kan bli en förebild, att det är okej och bättre att säga ifrån sitt barn, än att envisas att vilja ha det när man saknar redskapen. Inte för att vara en förebild att eftersträva, men att som i hennes situation, likt någon med intellektuell funktionsnedsättning, så har hon ju en känslomässig funktionsnedsättning- kanske obefintlig emotionell förmåga på vissa plan- och då borde ju det bästa vara att be någon annan att ta hand om ens avkommor.

Att det är inte optimalt. Men bättre än att envisas att dras med en unge som man ändå inte vill ha.

Absolut, det hade varit det bästa! Hoppas innerligt på det men har tyvärr svårt att se att det skulle kunna ske. Har följt J länge och det finns inte ett uns av välvilja utan motkrav. Men hoppet är det sista som lämnar en sägs det
Citera
2026-06-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotlinje
Nej men jag tror inte heller, som jag uppfattar att du säger, att hon på något vis försökt att skapa en indirekt hjälp för barnet genom att göra/bete sig på ett sådant sätt att barnet eventuellt måste omhändertas. Det har hon inte i sig
Ja, då får man se det som det som lyckokast och hoppas att soc inteåterbördar ungen till henne. Kanske läser hon här inne och kommer in på mitt spår och kan träda fram som hjältinna i framtida morgonsoffor, där hon kan berätta om sin visdom att välja bort sitt barn- för barnets skull.
Citera
2026-06-22, 22:21
Medlem
Citat:
Absolut, det hade varit det bästa! Hoppas innerligt på det men har tyvärr svårt att se att det skulle kunna ske. Har följt J länge och det finns inte ett uns av välvilja utan motkrav. Men hoppet är det sista som lämnar en sägs det

Ja, jag har ju inte följt henne, men följde hennes föräldrar lite när det begav sig. Men jag uppskattar dina svar och tror att vi nog tycker lika, men att jag får ge dig, att du nog är mer klarsynt än jag i det här fallet. Jag är mer "önsketänkande"...
Citera
2026-06-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, då får man se det som det som lyckokast och hoppas att soc inteåterbördar ungen till henne. Kanske läser hon här inne och kommer in på mitt spår och kan träda fram som hjältinna i framtida morgonsoffor, där hon kan berätta om sin visdom att välja bort sitt barn- för barnets skull.

Det skulle hon säkerligen älska att få göra. Sitta i morgonsoffan och prata om hur duktig hon är.. stackars människa men framförallt stackars barn och alla runt omkring henne..
Citera
2026-06-22, 22:44
Medlem
Citat:
Det här är ju inte en normal människa vi pratar om, Jacky alltså. Hennes mamma är nog tusen gånger bättre än självaste Jackan till och med

Mamman har en förvärvärad hjärnskada efter Jackies pappa halvt slog ihjäl henne och TROTS detta hyllar Jackie sin far. Säger allt om hur sjuk i huvudet Jackie är.
Citera
2026-06-22, 22:48
Medlem
Citat:
Det skulle hon säkerligen älska att få göra. Sitta i morgonsoffan och prata om hur duktig hon är.. stackars människa men framförallt stackars barn och alla runt omkring henne..
Ja, det är som en beskåda en märklig arvsynd. Att först hennes föräldrar, men som säkert hade lika störda föräldrar etc. Så får man väl hoppas på ett avbrott här och att hon inte skaffar sig fler ungar. Särskilt inga som hon när med alkohol, redan i moderlivet.
Citera
2026-06-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Mamman har en förvärvärad hjärnskada efter Jackies pappa halvt slog ihjäl henne och TROTS detta hyllar Jackie sin far. Säger allt om hur sjuk i huvudet Jackie är.

Exakt! Att vara sämre än någon med rakt av sönderslagen hjärna säger en del om J. Och att hon står på misshandlarens sida och att han fortfarande är hennes idol är riktigt galet. Uppmärksamhet är väl drivkraften får man gissa. Trots sina ringa 37 år. Bespara denna olyckligt nyfödda allt som har med henne att göra säger jag bara
Citera
2026-06-22, 23:20
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1

Plus 1 på den. Varje gång hon delat förhärligande stories på pappa Svarten så har jag tänkt: "hur sjuk är den här kvinnan egentligen?!”

Ruggigt obehagligt. Och självklart så är det inte en orimlig tanke att hon faktiskt kan kliva i pappa Svartens skor och tillämpa samma typ av föräldraskap som han faktiskt gjorde. Hon är en riktigt vriden tjej. Hon idealiserar och idoliserar honom TROTS att han slagit sönder hennes mamma. Det är så sjukt så det går inte riktigt att finna orden om hur illa det står till i huvudet på henne.

Om hon skulle få behålla sin lille son, så skulle vi garanterat ha en ny Svarten om 25 år.

Dit vill ingen!!
Citera
2026-06-22, 23:51
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Plus 1 på den. Varje gång hon delat förhärligande stories på pappa Svarten så har jag tänkt: "hur sjuk är den här kvinnan egentligen?!”

Ruggigt obehagligt. Och självklart så är det inte en orimlig tanke att hon faktiskt kan kliva i pappa Svartens skor och tillämpa samma typ av föräldraskap som han faktiskt gjorde. Hon är en riktigt vriden tjej. Hon idealiserar och idoliserar honom TROTS att han slagit sönder hennes mamma. Det är så sjukt så det går inte riktigt att finna orden om hur illa det står till i huvudet på henne.

Om hon skulle få behålla sin lille son, så skulle vi garanterat ha en ny Svarten om 25 år.

Dit vill ingen!!

Hon verkar känna något slags hat mot kvinnor i allmänhet.

Hon kläcker ofta ur sig nedlåtande kommentarer om andra kvinnors utseenden, föräldraskap, ursprung, personlighet samtidigt som hon glorifierar exakt allting män gör.

När hennes överviktiga och alkoholiserade sambo handlar en utgången ost för halva priset så hyllas det med 4-5 inlägg på Instagram.

Feminister är fula äckliga fittor enligt Jackie och första sonens mamma sågades till knäskålarna dagligen utan någon rimlig anledning alls mer än att hon inte var ursprungligen från Sverige.

Jackie kläckte även ur sig att den första sonens mamma skulle tillbaka till sitt hemland och sluta tvinga på svenska män hennes barn.

Jackie delade glatt att hon betalar en summa till den som avslöjade namnet på exets sambo som jobbar inom kriminalvården.

Att P inte fick träffa den äldsta sonen var enligt Jackie enbart på grund av att exet var avundsjuk och bitter för att P inte ville ha henne längre.

Undrar verkligen hur tankarna går i Jackies huvud nu? Är det exets fel att Jackie söp bort sin bebis två veckor efter födseln?
Förmodligen. Jackie har aldrig ansvar över något själv.
Inte heller P för han är minsann världens bästa man. (så länge han vill vara med Jackie, när han lämnar henne så kommer han att målas ut som djävulen själv)

Det hela skulle kunna grunda sig i att Svarten gaslightat Jackie under hela hennes liv till att tro att hennes mamma övergav henne helt utan anledning och att han är den enda som älskar henne precis som hon är.

Detta kan ha lett till ett omedvetet kvinnohat hos Jackie som redan är känslomässigt förvirrad och trasig som det är.
Fast det skulle lika gärna kunna grunda sig i gammal hederlig avundsjuka från Jackie’s håll då hon innerst inne vet att hon misslyckats med det mesta i vuxen ålder.
Hon har fått hjälp för missbruket och fått flera chanser att lyfta sig, men då hon aldrig kan se sin egna del i något så blir det svårt att förbättra sina mönster.

Man ser tydligt hur lättkränkt Jackie är när man kollar på behandlingen där hon deltog.
Minsta lilla kommentar som inte smekte henne medhårs fick henne att brinna av totalt.

Med tanke på att hon betedde sig så gränslöst i tv så kan man bara föreställa sig hur hon är bakom stängda dörrar under ett vredesutbrott.
Citera
2026-06-23, 00:13
Medlem
Att mamma Jacky skulle inse sina fel och brister är det lika stor chans för som att fuffens gör en världsturné. Alltså 0

Mamma Jacky har inga fel. Hon kan allt om allt.
Hon missbrukar och grät högt när hennes kran med läkarlegitimation gick bort. Inget konstigt
Citera
2026-06-23, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
fetknoppen Jacky

Fetknopp? Hon pratade för något år sedan om hur muskulös och stark hon var så antar att hon ser ut som en fitnessbrud när graviditetskilona är förbrännda. Alla fall om man utgår från hennes egen utsago.
Citera
2026-06-23, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum

Dit vill ingen!!

Svarten har ju slagit Jackie med. Minst 2 ggr. Då i Landskrona när Svarten bara flyttade in hos dom när mamman bodde med en ny karl o sen 2014 när han skulle kasta ut henne från ett fönster i Olas lägenhet. Då i Landskrona låg ju Jackie med på sjukhus o det var då Svarten för sista gången, vad vi vet, slog mamman o barnen hamnade i fosterhem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in