Citat:
Ursprungligen postat av
Draperi
Hennes gamla hyresvärd. Som jag har fattat så förhandlar dom här om hästarna.
Michelle vill behålla hästarna på Önnestad när Sandra flyttat men Sandra tycker det känns olustigt då Michelle inte har några pengar, det här är michelles övertalningskampanj där hon berättar att hon kommer att ha råd med hästarna.
När du delar sånt här, så är det ju viktigt att vara ärlig med det du delar.
Här kan man ju lätt uppfatta det som att det är Michelle som pratar och att någon spelat in det..
Jag uppfattar ingenstans att du berättar att
Detta är en AI röst som ska efterlikna Michelles röst, efter att ha lagt in hennes röst från annat sammanhang, som "pratar" in vad Michelle skrivit i SMS, så detta är ju inte ett samtal där Michelle verkligen pratar.
Detta är ett sms, där man lagt till en AI röst, för att få det att låta som att det är vad Michelle säger.
Det tycker jag att du ska vara tydlig med, när du delar det...
Man kan tolka det hur man vill.
Jag tolkar det som att M skriver att det är detta livet hon vill leva - Med sina älskade djur - Att det är ett tungt slit, men att det är värt det.
Att hon inte gnäller på nätet för att det är så tungt som det är, utan hon lägger ut det för att få in mer pengar till föreningen.
Men är det inte så alla föreningar gör? Ber om donationer på olika sätt, där var och en själv får välja om den vill ge eller inte?