Igår, 22:44
  #13
Medlem
shitholecitizens avatar
"Tre svenskar från start". Jo tjena, och jag är kines.
Igår, 22:46
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitholecitizen
"Tre svenskar från start". Tjena, och jag är kines.
Såg du? Han pratade fan svenska bättre än Guidetti han vi nyss såg på SVT lol.
Igår, 22:46
  #15
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Hur sjukt är det inte att Olise inte ens kan tala franska men spelar för Frankrike?
Visst, eller att 6 spelare i det Irakiska laget talar svenska enligt en spelare laget

Vad säger det om Irak, eller om Sverige? Häpp!
Igår, 22:48
  #16
Medlem
shitholecitizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Såg du? Han pratade fan svenska bättre än Guidetti han vi nyss såg på SVT lol.
Visst. Men han såg fortfarande ut som en irakier.
Igår, 22:48
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Visst, eller att 6 spelare i det Irakiska laget talar svenska enligt en spelare laget

Vad säger det om Irak, eller om Sverige? Häpp!
Dom har ändå rötter därifrån bra att dom återvänder och spelar för sitt land. Olise varför valde han Frankrike? Han kan inte ens franska.
Igår, 22:48
  #18
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Såg du? Han pratade fan svenska bättre än Guidetti han vi nyss såg på SVT lol.

Så jävla pinsamt. För Guidetti och svenska landslaget dvs som håller på likadant. Angående Olise så har han iallafall spelat i Frankrike sen juniorlandslagen. Musiala har spelat ungdom för England för sen välja Tyskland, vidrigt.
Igår, 22:49
  #19
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Visst, eller att 6 spelare i det Irakiska laget talar svenska enligt en spelare laget

Vad säger det om Irak, eller om Sverige? Häpp!

platsar ens någon av svenskarna i irak svenska landslaget?
Igår, 22:49
  #20
Medlem
Libertarismuss avatar
Pinsamt att vi har så många "svenska" spelare i Iran och Irak.
Igår, 22:51
  #21
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Dom har ändå rötter därifrån bra att dom återvänder och spelar för sitt land. Olise varför valde han Frankrike? Han kan inte ens franska.
Vissa spelare i det Irakiska laget talar inte arabiska enligt vad en spelare i laget säger

Vart vill du komma?
Igår, 22:53
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Pinsamt att vi har så många "svenska" spelare i Iran och Irak.

Visar ju hur bra det svenska fotbollslandslaget är, svårt att få en plats i startelvan.
Igår, 22:54
  #23
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Visar ju hur bra det svenska fotbollslandslaget är, svårt att få en plats i startelvan.
Ja, eller visar snarare hur "svenska" dessa spelare är.
Igår, 22:56
  #24
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ja, eller visar snarare hur "svenska" dessa spelare är.
Ghoddos i Iran väntade på Janne skulle höra av sig men inget hände därför valde han Iran. Dom i Irak hade nog hellre spelat i Sverige än Irak men platsar inte. Det är inga förluster precis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in