2026-06-22, 13:28
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Så om du håller på att bli mördad av en kvinna så tänker du bara ta emot det och acceptera det? Är det värt att dö för en feministisk ideologi? Lär inte komma till någon nytta när man är död..
Statistiken för en man att bli mördad av en kvinna är försvinnande låg. Visst händer det, men folk får ju en istapp i huvudet helt random också vartannat år eller så.

Självklart tar jag emot om det kommer till fight, vilket det aldrig kommit till med en kvinna. Örfil och saker kastade mot mig har jag varit med om. Då går man antingen undan eller bär ut dem i trädgården och spolar vatten på dem.
Citera
2026-06-22, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Detta är ett politiskt slag mot SD som har en särskilt hög frekvens av dessa i sina led. Känns som om det kommer att krylla av politiska vildar inom SD om detta genomförs och kaoset kommer att bli större än vanligt.

Du kommer se att SD är för medans de mest feministiska partierna är emot; MP och V.

MP och V kommer föra en politik som ger mer våld och mord mot kvinnor .

S borde samarbeta med M och KD vad gäller brott och migration.
Citera
2026-06-22, 13:43
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Statistiken för en man att bli mördad av en kvinna är försvinnande låg. Visst händer det, men folk får ju en istapp i huvudet helt random också vartannat år eller så.

Självklart tar jag emot om det kommer till fight, vilket det aldrig kommit till med en kvinna. Örfil och saker kastade mot mig har jag varit med om. Då går man antingen undan eller bär ut dem i trädgården och spolar vatten på dem.

I teorin alltså. Det väger inte så tungt.
Citera
2026-06-22, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultharius
Skillnaden är dock att vissa svenska kvinnor är outhärdliga. Man tänker på den där formuleringen av Strindberg när maken smackar till sin kärring eftersom hennes kind länge hade "inbjudit till det".

Jag uppmuntrar inte till våld mot kvinnor -- allt jag säger är att det finns nyanser. Förslaget är bara misandriskt, feministiskt valfläsk och hör hemma på komposthögen.
Är det misandriskt att du inte får slå en kvinna? Att du vill slå en kvinna betyder inte att hon förtjänar det, som ditt Strindbergcitat antyder. Du kan alltid avlägsna dig från situationen om du tycker att kvinnan blir jobbig.
Citera
2026-06-22, 13:49
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Just, för jag ligger i tungvikt och umgås väldigt sällan med kvinnor i min viktklass. Skulle kännas misslyckat att golva mitt livs kärlek eller vad hon nu är för en örfil. Då går jag undan, vilket jag gjort.
Citera
2026-06-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Så om du håller på att bli mördad av en kvinna så tänker du bara ta emot det och acceptera det? Är det värt att dö för en feministisk ideologi? Lär inte komma till någon nytta när man är död..
Naturligtvis kommer nödvärnsrätten att kicka in här. Du har alltid rätt att försvara dig till en rimlig nivå om du blir attackerad.
Däremot blir det konstigt, naturligtvis ska det gälla våld i relation inte mäns våld mot kvinnor. Alla ska vara lika inför lagen
Citera
2026-06-22, 13:57
Avslutad
Citat:
Relativt ovanligt kvinnor slår män så det blir märken. Ja jag har blivit slagen av kvinna, skulle kunnat golva henne med ett slag, men det gjorde jag inte. Det man har spärrar för. De som saknar sådana spärrar skall låsas in.

Finns kvinnor som misshandlar och tom mördar, vanligen då andra kvinnor. Kvinnor som mördar män skjuter dem vanligen i huvudet när de sover.

Det är på grund av din sort som svenska män i dag är rättslösa och kan dömas för våldtäkt utan grund etcetera. Kvinnor som lider av barnsliga radikalfeministiska vanföreställningar skall hållas i schack av starka och kloka män och hindras från att påverka lagstiftning och allmän moral.

Vilka män har vi då i Sverige? Jo, sådana som du. Svaga toffelhjältar som på grund av sin kroniska skitnödighet och uppblåsta präktighet har internaliserat all den rappakalja som Gudrun Schyman och Märta Stenevi har kläckt ur sig.

Du fick stryk av en kvinna. Du kanske tror att det var för att du strödde dina strumpor omkring dig? Mer troligt var det ett sätt för henne att hantera sitt äckel över din totala brist på manlig integritet. Du skulle ha svarat med en saftig örfil; det hade gett henne en mycket sund tankeställare.
Citera
2026-06-22, 13:58
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Skulle hon komma mot mig med en kniv är risken stor hon fick stryk. Men det har aldrig hänt än. Örfilar och grejor kastade på mig har jag fått. Då går jag undan tills hon lugnat sig.
Citera
2026-06-22, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krengt3
Är det misandriskt att du inte får slå en kvinna? Att du vill slå en kvinna betyder inte att hon förtjänar det, som ditt Strindbergcitat antyder. Du kan alltid avlägsna dig från situationen om du tycker att kvinnan blir jobbig.

Man bör tänka sig för innan man gifter sig. Men är det alltid fel av en man att slå en kvinna? Självfallet inte. Både kvinnor och barn kan må bra av litet stryk ibland.
Citera
2026-06-22, 14:03
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Det är på grund av din sort som svenska män i dag är rättslösa och kan dömas för våldtäkt utan grund etcetera. Kvinnor som lider av barnsliga radikalfeministiska vanföreställningar skall hållas i schack av starka och kloka män och hindras från att påverka lagstiftning och allmän moral.

Vilka män har vi då i Sverige? Jo, sådana som du. Svaga toffelhjältar som på grund av sin kroniska skitnödighet och uppblåsta präktighet har internaliserat all den rappakalja som Gudrun Schyman och Märta Stenevi har kläckt ur sig.

Du fick stryk av en kvinna. Du kanske tror att det var för att du strödde dina strumpor omkring dig? Mer troligt var det ett sätt för henne att hantera sitt äckel över din totala brist på manlig integritet. Du skulle ha svarat med en saftig örfil; det hade gett henne en mycket sund tankeställare.
Nej, aldrig fått stryk av en kvinna. Fact är att jag aldrig fått stryk i vuxen ålder, är ingen snubbe du ger stryk Liksom.

Fick såpas mycket stryk när jag var barn att jag lärde mig försvara mig. Lärde mig också att man inte slår kvinnor.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-06-22 kl. 14:08.
Citera
2026-06-22, 14:08
Avslutad
Citat:
Nej, aldrig fått stryk av en kvinna. Fact är att jag aldrig fått stryk i vuxen ålder, är ingen snubbe du ger stryk Liksom.

Du skriver att du har fått örfilar och saker kastade på dig. Nåväl, då har du fått stryk. Finner sig en riktig man i sådan behandling? Givetvis inte. Varje gång du går undan göder du kvinnans narcissism. Det är inte hjältemodigt, bara ynkligt.
Citera
2026-06-22, 14:13
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Du skriver att du har fått örfilar och saker kastade på dig. Nåväl, då har du fått stryk. Finner sig en riktig man i sådan behandling? Givetvis inte. Varje gång du går undan göder du kvinnans narcissism. Det är inte hjältemodigt, bara ynkligt.
Inte nödvändigt vis. Slängde ut en kvinna. Vuxen kvinna runt 40 fick flytta hem till sina gamla mamma. Jag slog henne aldrig. Skulle jag slagit hade jag mycket möjligt dödat henne så förbannad var jag. Sa bara iskallt, på måndag skall du vara ute härifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in