Citat:
Ursprungligen postat av
sylla
Ja jo och polisen säger att hon var just slumpmässigt vald! Dom har Gått igenom samtliga av hennes mobila enheter vid detta laget Och hur och varför skulle hon haft kontakt med GM icke troligt skulle jag vilja säga! Alldeles för olika typ av människor!
Nej, nej. Jag säger inte att de haft kontakt.
Det Annanasanna säger några inlägg bakåt är att hen fått veta att Vilma tränade på samma gym som My någon gång i tiden. Jag säger inte att de haft kontakt eller att My visste vem Vilma var.
Däremot att Vilma
kanske visste vem My var, har sett henne på gymmet, tagit reda på hennes namn, stalkat på sociala medier i år/månader och därför också sett att hon var hemma i Rönninge och var ut på kvällen den 25e, vilket hon eller hennes syster lade upp i sociala medier, och att han väntade på just henne vid stationen.
Det var väl väääldigt längesedan polisen sa att det var ett slumpmässigt offer och som det skrevs i inlägg #1667, att polisen spelar lite charader för att inte förstöra för utredningen om de går ut med information som är alldeles för korrekt innan gripandet skett.
Sedan tror jag varken det ena eller det andra innan FUP kommer.