2026-06-21, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Rask hälsar om sina parterapeutiska planer på instagram

Nu är sexologiutbildningen klar.
Nästa steg är att ordna ett bokningssystem för rädgivande samtal digitalt, och därefter fortsätta utbilda mig till parterapeut. Mälet är att kunna kombinera sexologi och parterapi för att erbjuda ett bredare stöd.
Förhoppningen är att börja ta emot klienter senare i sommar eller under hösten.

Ställ dig i kö redan nu!

Hahaha, han är så jävla dålig på precis allting han tar sig an här i livet. Verkligen allting. "Senare i sommar" eller "under hösten" är rena rama fantasierna. Några klienter kommer den perversa runkbögen, Carl-Fredrik, inte att ha.

https://postimg.cc/qzMz8v5N
Citera
2026-06-21, 20:40
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han är så full med skit den porrskadade ÄckelBaronen! Han kan inte sluta ljuga eller vara rimlig i sin målsättning. Han är en lat, äcklig idiot som aldrig lyckats med någonting och så kommer det alltid vara.

Allt Gott,! ❤️

Det mest patetiska är att Baronen verkar tro att folk ogillar honom för att han har en "provocerande stil" och "säger sanningen". Möjligheten att folk snarare reagerar på lögnerna, hyckleriet och Baronens ovana att våldta sina sovande vänner med trumpinnar.
Citera
2026-06-21, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hahaha, han är så jävla dålig på precis allting han tar sig an här i livet. Verkligen allting. "Senare i sommar" eller "under hösten" är rena rama fantasierna. Några klienter kommer den perversa runkbögen, Carl-Fredrik, inte att ha.

https://postimg.cc/qzMz8v5N

Rask erbjuder sina klienter parterapi med fokus sexologi i ett soprum. Alla tips och råd kommer alltid från hans egna sjuka fantasier.
Rasks bästa tips när det krisar i relationen: Skaffa en KK 😂😂😂
Citera
2026-06-21, 21:03
Medlem
Damien-s avatar
Baronen har alltid varit övertygad moderat, vilket är ett mysterium eftersom det är svårt att hitta någon som har mindre gemensamt med sina egna politiska ideal än den perversa byfånen i Trosa. Men nu är Baronen arg på Moderaterna. Enligt den perversa byfånen verkar partiet på något sätt bära ansvaret för att runkbögen har ont i öronen.

Kommer vi snart få se SD-Baronen? Baronens maskulina och förståndshandikappade fru har ju redan hyllat Nick Alinia.
Citera
2026-06-21, 21:20
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Fast det är många familjer som inte har råd med resor och liknande i sommar, det är inte bara rask. Man ska inte "shama" folk som har en kämpig ekonomi.
Man kan dock prioritera sin familj även om man har en tuff ekonomi, och det är där det skiljer sig emellan rask och andra familjer.
Du har helt rätt! Menade inte att shama någon annan familj. Bara Rasks. Jag lider med, de flesta, som har det tufft och bidrar på alla sätt jag finner lämpligt. I hans fall känner jag dock att den dåliga ekonomin är självförvållad.

Men helt rätt av dig att säga ifrån. Det var inte min mening att låta nedlåtande mot någon annan än självaste CFAR😅❣️
Senast redigerad av HudHertiginnan 2026-06-21 kl. 21:28. Anledning: stavning
Citera
2026-06-21, 21:20
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen har alltid varit övertygad moderat, vilket är ett mysterium eftersom det är svårt att hitta någon som har mindre gemensamt med sina egna politiska ideal än den perversa byfånen i Trosa. Men nu är Baronen arg på Moderaterna. Enligt den perversa byfånen verkar partiet på något sätt bära ansvaret för att runkbögen har ont i öronen.

Kommer vi snart få se SD-Baronen? Baronens maskulina och förståndshandikappade fru har ju redan hyllat Nick Alinia.

Om han nu vill få bättre gratis sjukvård, eller helt enkelt renare soprum att runka i så han slipper infektioner, så borde väl vänstern vara ett bättre alternativ? Det är knappast något SD skulle prioritera, men å andra sidan är det många som verkar rösta mot sina egna intressen. Den där kvinnan som mördade Marie i Stuvkällaren i Göteborg 2005 förespråkade uppenbarligen SD, som vill ha hårdare straff.
Citera
2026-06-21, 21:52
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Om han nu vill få bättre gratis sjukvård, eller helt enkelt renare soprum att runka i så han slipper infektioner, så borde väl vänstern vara ett bättre alternativ? Det är knappast något SD skulle prioritera, men å andra sidan är det många som verkar rösta mot sina egna intressen. Den där kvinnan som mördade Marie i Stuvkällaren i Göteborg 2005 förespråkade uppenbarligen SD, som vill ha hårdare straff.

Att förstå Baronens politiska övertygelser är ungefär lika enkelt som att försöka förstå hur runkbögen kan ha så breda höfter men samtidigt så taniga armar. Nu sitter den perversa byfånen i runkbåset, med sin ständigt förvirrande världsbild, och funderar på om Moderaterna är orsaken till hans infektion i öronen.
Citera
2026-06-22, 06:58
Medlem
mephedrons avatar
Skulle inte samtliga familjemedlemmar få varsitt knarkbrev? Vad hände? Varför avslutade ”avsändaren” inte sitt jobb?
Citera
2026-06-22, 08:25
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Skulle inte samtliga familjemedlemmar få varsitt knarkbrev? Vad hände? Varför avslutade ”avsändaren” inte sitt jobb?

Jag har för mig att Baronen gjorde bort sig och avslöjade sig själv som "avsändaren". Postnord levererar brev och paket varannan eller var tredje dag, men den perversa byfånen i Trosa fick brev varje dag. Mystiskt.
Citera
2026-06-22, 08:32
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag har för mig att Baronen gjorde bort sig och avslöjade sig själv som "avsändaren". Postnord levererar brev och paket varannan eller var tredje dag, men den perversa byfånen i Trosa fick brev varje dag. Mystiskt.
Det är ju tusan också att inget går som det ska! Problemet är alltid att den porrskadade ÄckelBaronen får för sig att prata om saker. Då försäger han sig eller ljuger. Hans minne klarar inte av att ha lögner och ”smarta” planer då det är kraftigt begränsat.

Om han inte vill göra bort sig igen är det enda som fungerar att han trycker in den rövsvettsindränkta strumpan han stulit från sin son i grismunnen så långt det går.

”När Baronen talar så ljuger han.”
/Gammalt Trosaordspråk

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-22, 10:28
Medlem
xmzs avatar
Han är så jävla enkel. Han tror att frustrerade kvinnor ska ringa till honom och prata ut om sitt sexliv och sexuella vanor medan han sitter och runkar. That’s it mannen
Citera
2026-06-22, 10:41
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Han är så jävla enkel. Han tror att frustrerade kvinnor ska ringa till honom och prata ut om sitt sexliv och sexuella vanor medan han sitter och runkar. That’s it mannen

Bor han fortfarande trångt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in